Is dit omdat het incident naar buiten is gelekt? Hij had liever een doofpot gehad?quote:"Ik heb het zelf nooit op die verschrikkelijke sociëteit gehad." Het wordt bevolkt door 'allemaal verschrikkelijke journalisten' die het niet goed voor hebben met de PVV. "Daar zitten niet onze vrienden."
Voorzover ik het journaal gezien heb met het intervieuw van Wilders heeft hij totaal andere bewoordingen gebruikt dan wat de kranten schrijven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef IHVK het volgende:
Wie niet voor ons is tegen ons.
En de mensen die tegen ons zijn verschrikkelijke mensen.
Leeft hij nou werkelijk in zo een gedachtenpatroon, of denkt hij hiermee de taal van de kiezer te spreken?
"Daar zitten onze vrienden niet"quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is dit omdat het incident naar buiten is gelekt? Hij had liever een doofpot gehad?
Nodeloos in het "hol van de leeuw" stappen, wetende dat elke verspreking en misstap breed uitgemetenquote:
Misschien komt doordat kranten doorgaans ook daadwerkelijk andere bewoordingen gebruiken dan het journaal. Het is vrij lastig om spreektaal 1op-1 om te toveren tot leesvoer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voorzover ik het journaal gezien heb met het intervieuw van Wilders heeft hij totaal andere bewoordingen gebruikt dan wat de kranten schrijven.
Ssssst............. er moeten toch flink wat kotstopics lopen over de PVV. Gegarandeerd veel opbrengsten voor Fok!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:15 schreef ExTec het volgende:
Waarom nog deze topic?
De rechtse kerk in oprichting heeft Brinkman toch absolutie geschonken?
Nou dan?
Nee, om andere redenen, die jij tactisch (Playing dumb, anders kun je niet verontwaardigd zijn) liever ff niet wil aanhoren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is dit omdat het incident naar buiten is gelekt? Hij had liever een doofpot gehad?
Zodra het verzekeringstechnisch nodig wordt wel, anders niet.quote:Op maandag 28 september 2009 18:05 schreef yyentle het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar ook mensen die er niet bij waren en in de betaalde kranten een reconstructie maakten.
Ik begreep dat ze met zijn tweeen waren en verwacht eigenlijk, als er echt klappen waren gevallen, dat er wel aangifte was gedaan.
Is er aangifte gedaan?
Als je mishandeld wordt doe je toch aangifte bij de politie? Of zeg ik nou iets heel raars?
En ik wil zo ver gaan om te stellen dat het voor de PVV ook geen negatieve gebeurtenis is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ssssst............. er moeten toch flink wat kotstopics lopen over de PVV. Gegarandeerd veel opbrengsten voor Fok!
mwah, het is lastiger om woorden te verzinnen wat tranentrekkend aanvaardbaar is voor een bloedruikende meute.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien komt doordat kranten doorgaans ook daadwerkelijk andere bewoordingen gebruiken dan het journaal. Het is vrij lastig om spreektaal 1op-1 om te toveren tot leesvoer.
Ohhh, nu begrijp ik het ineens. Thanks Dr. Nikita.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ssssst............. er moeten toch flink wat kotstopics lopen over de PVV. Gegarandeerd veel opbrengsten voor Fok!
Nou, dat zou ik niet zeggen.quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef Klopkoek het volgende:
Aan DePers is echt niets te bespeuren wat links is.
But of course.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
En ik wil zo ver gaan om te stellen dat het voor de PVV ook geen negatieve gebeurtenis is.
Maar geen zorg, tegen de tijd dat de topic vol is, zal Meh7 ongetwijfeld vliegensvlug een nieuwe openen
Woorden wat aanvaardbaar is jeweetzellufquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
mwah, het is lastiger om woorden te verzinnen wat tranentrekkend aanvaardbaar is voor een bloedruikende meute.
Wat is de media toch slecht voor de PVV. Heb je deze post van KlopKoek niet gezien?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
mwah, het is lastiger om woorden te verzinnen wat tranentrekkend aanvaardbaar is voor een bloedruikende meute.
Objectief kun je vaststellen dat Hero Brinkman zegt iets aan z'n problemen te gaan doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef El_Matador het volgende:
Objectief kan je vaststellen dat Hero Brinkman in ieder geval een stuk meer doet om zijn fouten te erkennen (excuses maken, stoppen met drinken) dan een hele rits aan linksche politici die gelijksoortige of ergere fouten hebben gemaakt.
Maar ja, het is PVV en dus sowieso fout.
Daar heb je wel gelijk in denk ik. Het blijft een foute partij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:24 schreef El_Matador het volgende:
Maar ja, het is PVV en dus sowieso fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |