Nee dat niet, maar ik geloof niet in afkoopverhalen, ik plaagde je een beetje.quote:Op maandag 28 september 2009 18:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Oh, oh, wat vind je dat soort feodale toestanden geweldig. Rechts bezit het geld helaas.
Krijgt ook geld uit neo-conservatieve hoek.quote:Op maandag 28 september 2009 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoop sympathisanten vriend. Wilders heeft ook een paar suikeroompjes gevonden in Amerika. Vooral onder de ultra-rechtsen is Geertje erg populair.
Maar het is wel lekker om het er even aan te haren bij te slepen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik heb wel redenen om dat te geloven maar dat is een ander verhaal en heeft hier even niets mee te maken.
Hoe zwaar denk je dat de PVV het heeft? Heb je al op de zaterdag zien collecteren in het centrum van Den Haag? Of Venlo?quote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker om het er even aan te haren bij te slepen.
Zet hun beweringen kracht bij, denken ze.
Blijft het feit dat de PVV geen bijdrage krijgt zoals de andere partijen wél krijgen.
Geen idee of ze het zwaar hebben. Ik heb het over feiten. En feit is dat de PVV niets krijgt.quote:Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe zwaar denk je dat de PVV het heeft? Heb je al op de zaterdag zien collecteren in het centrum van Den Haag? Of Venlo?
Boehoequote:Op maandag 28 september 2009 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee of ze het zwaar hebben. Ik heb het over feiten. En feit is dat de PVV niets krijgt.
.
Zo klein dat ie niet te zien isquote:
Effe zonder gekheid: de PVV krijgt toch geen bijdrage omdat het technisch gezien geen echte fractie is?quote:Op maandag 28 september 2009 18:40 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zo klein dat ie niet te zien is
-edit- spookviool, nu wel te zien![]()
Dat is een keuze die Wilders zelf maakt en Wilders krijgt trouwens wel "iets", alleen niet zoveel als andere partijen omdat de PVV geen echte partij is, maar een eenmansbeweging.quote:Op maandag 28 september 2009 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee of ze het zwaar hebben. Ik heb het over feiten. En feit is dat de PVV niets krijgt.
.
Ga er even van uit dat de post boven mij van Meh7 klopt.quote:Op maandag 28 september 2009 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe zonder gekheid: de PVV krijgt toch geen bijdrage omdat het technisch gezien geen echte fractie is?
Vind overigens dat de PVV, ondanks dat ik fel tegenstander ben, gewoon behandeld moet worden als andere partijen.
Dankjewel, dat wist ik niet.quote:Op maandag 28 september 2009 18:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is een keuze die Wilders zelf maakt en Wilders krijgt trouwens wel "iets", alleen niet zoveel als andere partijen omdat de PVV geen echte partij is, maar een eenmansbeweging.
[ afbeelding ]
Bron: http://www.nrc.nl/binnenl(...)leen_Wilders_lid_PVV
Hij krijgt dus wel 1.1 miljoen ter ondersteuning van de fractie. (Naast de buitenlandse giften waar je al op gewezen bent.)
Of dat het abject en infaam zou zijn om barmannen te intimideren?quote:Op maandag 28 september 2009 19:26 schreef Monidique het volgende:
Heeft Geert Wilders al kamervragen gesteld over de verhuftering van het poltieke systeem?
Het is een trend aan het worden.. Hele reeksen lang dezelfde zetten blijven herhalen, en daar heel veel plezier aan beleven. We hadden al een Hoge Hakkentopic, een Zeilmeisjetopic en nu een Drinkman topic..quote:Op zondag 27 september 2009 17:22 schreef Cerbie het volgende:
3 topics over dit?![]()
De PVV zit een aantal mensen wel erg diep
Nee hoor. De media diversificeren. Dat is een pre. Telegraaf was altijd rechts-conservatief en zijn dat nog steeds. Metro is wat liberaler, Pers ook (maar wisselt met linksere elementen). NRC en Volkskrant zijn gematigd links. Trouw gristelijk en islamkritisch en de opiniebladen zijn ook mooi verdeeld (economisch-rechts: Elsevier, liberaal: HP, links: VN en groenlinks: Groene Amsterdammer).quote:Op maandag 28 september 2009 18:17 schreef IHVK het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 28 september 2009 17:38 schreef El_Matador het volgende:
Eline is een verstandige meid. Verder lees ik de KlopDiarre niet.
[/quoteHij heeft gewoon een goed punt.
Ik weet zeker dat als het een PvdA'er was hij genadeloos afgemaakt zou worden door de pers.
De PVV wordt met fluwelen handschoenen behandeld.
Geloof er niets van?quote:Op maandag 28 september 2009 19:15 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof er niets van dat iemand van de PvdA 'harder' aangepakt zou worden door media.
Elsevier economisch rechts? Man, die zijn zo communistisch als de pest, met hoge uitzondering op het gebied van topsalarissen, dacht ik.quote:Op maandag 28 september 2009 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. De media diversificeren. Dat is een pre. Telegraaf was altijd rechts-conservatief en zijn dat nog steeds. Metro is wat liberaler, Pers ook (maar wisselt met linksere elementen). NRC en Volkskrant zijn gematigd links. Trouw gristelijk en islamkritisch en de opiniebladen zijn ook mooi verdeeld (economisch-rechts: Elsevier, liberaal: HP, links: VN en groenlinks: Groene Amsterdammer).
Voor het linkse nieuws hebben we de Staatsomroep, voor wat objectiever nieuws RTL en voor de populistischere variant Hart van Nederland.
Mooi medialandschap.
Als die "Staatsomroep" inderdaad zo links was en RTL zo veel objectiever, dan had zich dat moeten uiten in compleet andere uitslagen bij verkiezingen sinds de komst van commerciële televisie. In plaats van alleen een links geluid (volgens jou) werd toen ook een objectief geluid (volgens jou) hoorbaar. De praktijk leert dat de PvdA in de jaren '90 juist de grootste partij was. En hoe objectief is RTL eigenlijk, wanneer je politiek verslaggever jarenlang voor het CDA heeft gewerkt?quote:Op maandag 28 september 2009 20:18 schreef El_Matador het volgende:
Voor het linkse nieuws hebben we de Staatsomroep, voor wat objectiever nieuws RTL en voor de populistischere variant Hart van Nederland.
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)uwspoort-in-ban.htmlquote:PVV doet bar Nieuwspoort in de ban
AMSTERDAM - De PVV'ers uit de Tweede Kamer zullen nooit meer te vinden zijn aan de bar van sociëteit Nieuwspoort. Dat verklaarde fractievoorzitter Geert Wilders dinsdag. "Het levert alleen maar ellende op."
Vorige week raakte Wilders' fractiegenoot Hero Brinkman in opspraak omdat hij in de Haagse ontmoetingsplek voor journalisten, politici en voorlichters rond sluitingstijd een barmedewerker zou hebben geslagen nadat die Brinkman geen bestelling meer wilde inschenken.
Drankprobleem
Het is gebruikelijk dat wat er in de besloten sociëteit gebeurt niet naar buiten komt, maar twee landelijke ochtendbladen maakten gewag van het incident. Brinkman bood hierop zijn verontschuldigingen aan, maar ontkende dat hij de barman zou hebben geslagen. Wel erkende Brinkman dat hij een drankprobleem heeft.
Volgens Wilders heeft het allemaal geen gevolgen voor het functioneren van zijn fractiegenoot. "Hij is absoluut geloofwaardig." Met de verklaring van Brinkman is de zaak afgedaan.
Afkeur
Brinkman is zijn drankprobleem inmiddels voortvarend te lijf gegaan, melde de PVV-leider. "Hij drinkt helemaal niets meer." De fractie heeft besloten om zich nooit meer te laten zien in Nieuwspoort. "Er zal nooit meer een PVV'er aan de bar van Nieuwspoort te vinden zijn", verklaarde Wilders, die zijn afkeur voor de sociëteit niet onder stoelen of banken steekt.
"Ik heb het zelf nooit op die verschrikkelijke sociëteit gehad." Het wordt bevolkt door 'allemaal verschrikkelijke journalisten' die het niet goed voor hebben met de PVV. "Daar zitten niet onze vrienden."
Wat een sneukneusquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:46 schreef isogram het volgende:
[..]
Als die "Staatsomroep" inderdaad zo links was en RTL zo veel objectiever, dan had zich dat moeten uiten in compleet andere uitslagen bij verkiezingen sinds de komst van commerciële televisie. In plaats van alleen een links geluid (volgens jou) werd toen ook een objectief geluid (volgens jou) hoorbaar. De praktijk leert dat de PvdA in de jaren '90 juist de grootste partij was. En hoe objectief is RTL eigenlijk, wanneer je politiek verslaggever jarenlang voor het CDA heeft gewerkt?
Even iets anders: de PVV kruipt nu in de slachtofferrol, wat het Brinkman-incident betreft:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)uwspoort-in-ban.html
Ge-wel-dig. Een PVV-politicus gaat zélf zijn boekje te buiten en misdraagt zich en daarna gaat Wilders verongelijkt doen. Het zal wel een onderdeel zijn van de strategie: zo verongelijkt mogelijk doen, zodat zelfs een negatief incident zich misschien nog omzet in een positieve zetelontwikkeling....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |