quote:Toen het beschonken Kamerlid dinsdagnacht geen drank meer kreeg leidde dat tot een schermutseling waarbij de barman een klap opliep.
http://www.elsevier.nl/we(...)eb-drankprobleem.htm
quote:Daarop probeerde Brinkman achter de bar te kruipen om aan een drankje te komen. Toen de barman hem tegenhield, sloeg Brinkman hem in zijn gezicht.
http://www.depers.nl/binn(...)man-op-de-vuist.html
quote:De barman stelt echter dat Brinkman hem een klap in het gezicht heeft gegeven, aldus voorzitter Max van Weezel van Nieuwspoort.
Hij heeft Brinkman een mondelinge waarschuwing gegeven, een schriftelijke volgt nog.
http://www.nu.nl/algemeen(...)imidatie-barman.html
Ik wacht nog op de verklaring van Wilders hieromtrent, misschien komt die er nog aan, vandaar.quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd of er in dit topic nog iets nieuws gezegd gaat worden. Zo niet, dan zal ik me niet meer in dit topic vertonen. Wat een kansloos gedoe.
Zo af en toe 5 minuten posten en lezen en je hebt je dagelijkse portiequote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd of er in dit topic nog iets nieuws gezegd gaat worden. Zo niet, dan zal ik me niet meer in dit topic vertonen. Wat een kansloos gedoe.
Die lafaard heeft er zeker nog niets over gezegd?quote:Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de verklaring van Wilders hieromtrent, misschien komt die er nog aan, vandaar.
Zijn drankprobleem leidde eerder blijkbaar ook tot problemen.quote:De relatie tussen Aruba en PVV-politicus Hero Brinkman blijft gespannen. In de Antilliaanse krant Amigoe wordt Brinkman nu van ordinaire diefstal beschuldigd. De politicus, die momenteel met een aantal andere kamerleden op Aruba is voor het halfjaarlijkse parlementair overleg met de Nederlandse Antillen, zou een wijnglas hebben gestolen van een receptie in Cas di Cultra.
Brinkman zou na afloop van de receptie met het nog volle wijnglas de bus naar het hotel zijn ingelopen. Toen iemand hem daarop aansprak, antwoordde hij: ‘Ik breng het morgen wel terug.’
‘Belachelijk’, aldus een Caribische parlementariër. ‘Dat glas ziet Cas di Cultura nooit meer terug. Wie had ooit kunnen denken dat de Hero Brinkman die de voltallige Arubaanse bevolking ‘corrupt like hell’ vindt en het merendeel van de Antilliaanse gemeenschap ‘een corrupt boevennest’ noemt, zélf een ordinaire kruimeldief is!’
http://www.dag.nl/binnenl(...)rdinaire-dief-191745
Deze kwestie speelde al tijden terug en is toen al uitgebreid aan bod gekomen. Gaan we nu in dit topic ook weer een "glas wijn gate" beginnen?quote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef Meh7 het volgende:
Ik ben het volgende nieuwsbericht tegengekomen over Brinkman:
[..]
Zijn drankprobleem leidde eerder blijkbaar ook tot problemen.
(En jongens, als dit topic jullie niet aanstaat, blijf dan lekker weg.)
Wilders hoeft niet met een verklaring te komen. Hij was er overigens ook niet bij.quote:Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de verklaring van Wilders hieromtrent, misschien komt die er nog aan, vandaar.
En jou in je uppie laten zwelgen in je anti PVV gebral.quote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef Meh7 het volgende:
Ik ben het volgende nieuwsbericht tegengekomen over Brinkman:
[..]
(En jongens, als dit topic jullie niet aanstaat, blijf dan lekker weg.)
Dat zei ikquote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:
Even metro's subjectieve geilpartij ook hier neerzetten.
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die lafaard heeft er zeker nog niets over gezegd?
Ik had van de leider van de PVV-fractie toch een verklaring verwacht, ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat Wilders dit OK vindt.quote:Op zondag 27 september 2009 17:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders hoeft niet met een verklaring te komen. Hij was er overigens ook niet bij.
Brinkman heeft een ijzersterke verklaring afgelegd, zulke openheid was nog nooit eerder voorgekomen in de nederlandse politieke geschiedenis. Dus wat dat betreft is de zaak gesloten.
Wat mij betreft moeten alle ambtenaren en politici wel een blaastest doen voordat ze aan hun werk beginnen, want eerlijk is eerlijk er wordt nergens zoveel weg gezopen als onder de ambtenaren en politici.
Ja ik moest ook aan jouw post (of was het iemand anders?) denken toen ik het las.quote:Op zondag 27 september 2009 17:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Precies wat ik 2 minuten eerder zei.
Wat geweldig dat hij het toegeeft nadat hij zich heeft misdragen, wat een eerlijk man.quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:
Even metro's subjectieve geilpartij ook hier neerzetten.
[ afbeelding ]
Wilders vindt dit natuurlijk niet OK.quote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
Ik had van de leider van de PVV-fractie toch een verklaring verwacht, ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat Wilders dit OK vindt.
Die man heeft het gewoon moeilijk als alcoholistquote:Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef IHVK het volgende:
wat een goudeerlijke man he! Met een unieke gouden hart. Dat doet geen politicus hem na.![]()
Want dat heb je liever andersom, hequote:Op zondag 27 september 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
Daarom word ik ook zo misselijk van figuren als MEH7 die alle problemen veroorzaakt door islamitische medelanders doodzwijgen en dit soort incidentjes opkloppen tot reusachtige proporties.
Een normale reactie zou zijn: "had je maar niet zoveel moeten drinken, dan had je je misschien niet misdragen" en niet "oh, wat eerlijk van hem!!quote:Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef IHVK het volgende:
wat een goudeerlijke man he! Met een unieke gouden hart. Dat doet geen politicus hem na.![]()
2 keer. Zie ook glas wijn incident.quote:Op zondag 27 september 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
We discussieren hier over een parlementarier die een drankprobleem heeft en daarbij 1 keer over de schreef is gegaan. Of hij geslagen heeft is zeer twijfelachtig, maar we kunnen wel spreken van een misstap.
Dat zei ik niet, ik mag van hem op een gegeven moment wat meer objectiviteit verwachten.quote:Op zondag 27 september 2009 17:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Want dat heb je liever andersom, he
Nee, ik blijf objectief. (Dat verwacht jij namelijk van mij.)quote:Op zondag 27 september 2009 17:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dus toch weer een "glas wijn gate" gecreerd?
Laten we het er maar op houden dat overal over gediscussieerd mag worden, los van wie iets opblaast/doodzwijgtquote:Op zondag 27 september 2009 17:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik mag van hem op een gegeven moment wat meer objectiviteit verwachten.
We hebben het over het meenemen van een glas wijn van pakweg 1 Euro, waar hebben we het over als we het bijvoorbeeld vergelijken met een tekort van 35 miljard dat afgedekt moet worden.quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf objectief. (Dat verwacht jij namelijk van mij.)
Maar niet voor hem. Het is een hypocriete lafaard, samen met de Blonde Roerganger.quote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is maar deze man wil een minimumstraf van 12 maanden voor openlijke geweldpleging.
Beste Erwin, als jij een snoepje van 50 eurocent wegneemt uit een winkel, zonder te betalen, kwalificeert dat al als een strafbaar feit. Niet de omvang of waarde is van belang, maar het wegnemen van andermans eigendom zonder daar recht op te hebben.quote:Op zondag 27 september 2009 17:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
We hebben het over het meenemen van een glas wijn van pakweg 1 Euro, waar hebben we het over als we het bijvoorbeeld vergelijken met een tekort van 35 miljard dat afgedekt moet worden.
Objectiefquote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een "incident" nog welquote:
Wel leuk om deze post een keer te quoten als het tasjesroven hier weer eens gedownplayd wordt.quote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Beste Erwin, als jij een snoepje van 50 eurocent wegneemt uit een winkel, zonder te betalen, kwalificeert dat al als een strafbaar feit. Niet de omvang of waarde is van belang, maar het wegnemen van andermans eigendom zonder daar recht op te hebben.
Je kunt het meenemen van een paar winegums door een kind uit de Jamin naar jouw mening dus op dezelfde hoogte stellen als het rammen van een pinautomaat en het meenemen van al de inhoud?quote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Beste Erwin, als jij een snoepje van 50 eurocent wegneemt uit een winkel, zonder te betalen, kwalificeert dat al als een strafbaar feit. Niet de omvang of waarde is van belang, maar het wegnemen van andermans eigendom zonder daar recht op te hebben.
Juist, verbaast me overigens niet dat jij dat zo goed weet.quote:Op zondag 27 september 2009 17:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ene erger dan de andere. Maar dat maakt niet dat het niet erg of niet fout is om een snoepje te stelen. Er zijn altijd wel ergere dingen te bedenken, iemand een klap geven is minder erg dan iemand het ziekenhuis in slaan, maar ook de klap is ongewenst (en strafbaar).quote:Op zondag 27 september 2009 17:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je kunt het meenemen van een paar winegums door een kind uit de Jamin naar jouw mening dus op dezelfde hoogte stellen als het rammen van een pinautomaat en het meenemen van al de inhoud?
Jij wordt ook steeds lachwekkender met je oneliners.quote:Op zondag 27 september 2009 17:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar niet voor hem. Het is een hypocriete lafaard, samen met de Blonde Roerganger.
Oeps, ik geloof dat ik iemands persoonlijkheid gekrenkt heb. Rustig ademhalen, dan gaat het allemaal wel weer goed komen met die zuurtegraad.quote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jij wordt ook steeds lachwekkender met je oneliners.
Kun je niet samen met mekkertje een komisch duo vormen zoals Bassie en Adriaan?
Het hypocriete is pas feit als we zelf weten dat'ie vind dat het niet voor hem geld.quote:Op zondag 27 september 2009 17:48 schreef Monidique het volgende:
Het is een hypocriete lafaard, samen met de Blonde Roerganger.
Elk persoon is individueel verantwoordelijk voor zijn eigen daden, als parlementariër heb je een voorbeeldfunctie, hiernaast ben je nu een groep mensen aan het generaliseren.quote:Op zondag 27 september 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
We discussieren hier over een parlementarier die een drankprobleem heeft en daarbij 1 keer over de schreef is gegaan. Of hij geslagen heeft is zeer twijfelachtig, maar we kunnen wel spreken van een misstap.
Aan de andere kant zitten we met een moslimpopulatie die keer op keer de fout in gaat, maar excuses worden nooit gemaakt, er wordt juist gewezen naar anderen.
Daarom word ik ook zo misselijk van figuren als MEH7 die alle problemen veroorzaakt door islamitische medelanders doodzwijgen en dit soort incidentjes opkloppen tot reusachtige proporties.
Als je zo volslagen onzinnig uit je nek begint te kletsen wordt het tijd voor een slotje.quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:
Niet zo generaliseren. Is niet zo netjes.quote:Op zondag 27 september 2009 20:20 schreef Pool het volgende:
Het zegt wederom weer iets over de gemiddelde PVV'er.
Wat snap je niet aan 'gemiddelde' en dat i.c.m. het feit dat de PVV niet in de peilingen is gezakt na het incident?quote:Op zondag 27 september 2009 20:47 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren. Is niet zo netjes.
Ja, had van mij ook niet gehoeven, maar ben er ook wel weer voor om bij dat soort zaken geen 'levenslang' te hanteren. Dat zou bij mij bij Brinkman ook niet hoeven natuurlijk, maar de volledige kritiekloosheid direct na de 'sorry' slaat echt nergens op.quote:Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij is alweer terug, wist je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |