da's niet fout hoorquote:
Die is niet foutquote:
Onee sorry, Paul Elstak is een kwaliteitsartiest.quote:
In die categoriequote:Op zondag 27 september 2009 00:14 schreef Tommeke het volgende:
Met m'n huisgenoten hou ik tijdens het koken wel eens 'battles' wie de foutste nummers kent
die gasten hadden een wereldhit, en toen ze op het punt stonden de wereld definitief te veroveren..... kregen ze ruziequote:
fijn dat dat erkend wordt!quote:Op zondag 27 september 2009 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is niet fout
[..]
Onee sorry, Paul Elstak is een kwaliteitsartiest.
Of die playback artiesten: milli vanilla ofzoquote:Op zondag 27 september 2009 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die gasten hadden een wereldhit, en toen ze op het punt stonden de wereld definitief te veroveren..... kregen ze ruzie
Maar destijds was het wel stoer om naar te luisterenquote:Op zondag 27 september 2009 00:19 schreef Mikkie het volgende:
Maar die voldoet niet aan de TT. Het is namelijk heel fout, maar ook een grenzeloos KUTnummer.
Daar verschillen onze meningen over denk ikquote:Op zondag 27 september 2009 00:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar destijds was het wel stoer om naar te luisteren
Het zou aan de gebrekkig functionerende monitors gelegen hebben ... ja alsof je daar spontaan slecht Engels van gaat zingenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:49 schreef Seven.of.Nine het volgende:
An e-mail to Berlin![]()
![]()
Ze zingen ook constant bijna een halve toon te hoog, niet om aan te horen gewoon. Ook het Engels en de choreografie was van dramatisch laag niveau.![]()
quote:
Leuke chicks iddquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 22:47 schreef ouderejongere het volgende:
Als dit topic bijna vol is zal ik een poll maken om te kijken wat de meest foute plaat is. Steeds denk je dat het niet erger kan en dan komt er toch nog wat.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:58 schreef RealZeus het volgende:
Toch kan ik het niet erger bedenken dan Double Date met Email to Berlin.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:58 schreef RealZeus het volgende:
Toch kan ik het niet erger bedenken dan Double Date met Email to Berlin.
Die vind ik helemaal niet fout eigenlijkquote:
Daar ben ik het mee eens, vooral door dit korte filmpje van Guy Ritchie blijf ik bij die mening:quote:Op maandag 28 september 2009 00:32 schreef Feejx het volgende:
[..]
Die vind ik helemaal niet fout eigenlijk
OMC-How bizarre is niet fout maar cultquote:Op zondag 27 september 2009 09:48 schreef jxbe84 het volgende:
net geen '90er maar wel verschrikkelijk fout
Sluit het topic maar. Fouter dan dit kan niet.quote:Op zondag 27 september 2009 12:15 schreef jxbe84 het volgende:
Xebrozius, held!! Ik kan me het moment nog herinneren, 10 tot 15 jaar terug dat ik en mn kameraden het laatste deel van dit nr op tv zagen en dat we ook allemaal lagen te janken van het lachenquote:Op maandag 28 september 2009 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ga echt helemaal KAPOT hier!
Dat is dus helemaal niet fout....quote:
Nostalgieeeeequote:
Dit vind ik nog steeds een gaaf nummerquote:Op maandag 28 september 2009 04:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Vond ik vroeger best een gaaf nummer![]()
Stoer en gevoelig, zo wilde ik altijd zijn vroeger, net zoals dit nummer
verdorie... die had ik verdrongen...quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Henk-B het volgende:
Tsjonge jonge waar ben ik aan begonnen![]()
![]()
Goeie muziek. Fout, maar wel goed (hopelijk snap je het nog).quote:Op maandag 28 september 2009 10:55 schreef -Willempie- het volgende:
Deze vond ik ook erg gaaf in die tijd, klinkt nu een beetje....![]()
![]()
pas een keer of 3quote:Op maandag 28 september 2009 23:13 schreef Frezer het volgende:
Is de Army of Lovers al langs gekomen?
Ja, maar deze nog niet:quote:Op maandag 28 september 2009 23:13 schreef Frezer het volgende:
Is de Army of Lovers al langs gekomen?
verdorie die had ik 6 blz geleden ook al gepost , geloof dat de helft maar wat opzoekt en neerzet zonder eerst terug te kijkenquote:Op maandag 28 september 2009 19:13 schreef elkravo het volgende:
[..]
verdorie... die had ik verdrongen...
hahaha mee eens....quote:Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Nostalgieeeee
Ik vond de clip vroeger zo eng..
duidelijke dat dit geen foute is , 1000% nostalgie als je ooit fifa heb gespeeld rond '98-'00 zo ongeveer...quote:
Duidelijk fout , maar alleen dat botergeile wijf was het het kijken wel waard en dan vooral vanaf 2 min zo'n beetjequote:
Wat is er eigenlijk multiculti aan? Heel zoetsappig, maar ik vind het nummer vooral typisch Nederlands.quote:Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef Xebrozius het volgende:
Extreem zoetsappig multiculti nummer wat zo toepasselijk was voor de jaren '90.
Dit nummer kwam volgens mij pas uit in het eerste kwartaal van 2000quote:Op maandag 28 september 2009 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:....(wel echt eind negentiger jaren maar toch...)
Waarom post je Smurfenlied dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:10 schreef jxbe84 het volgende:
De ene wat minder fout dan de andere en de laatste is niet uit '90 maar wel allemaal nummer 1 hits, smurfenlied maar liefst 7 weken
Hier heb ik nog een heel album van gekochtquote:
nee 1999quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:28 schreef Flugel83 het volgende:
[..]
Dit nummer kwam volgens mij pas uit in het eerste kwartaal van 2000
modo-eins-zwei polizei !! draai ik nog steeds in mijn auto CD spelerquote:
IDD dj paul was niet slecht ..quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
IDD dj paul was niet slecht ..
dit wel
http://www.jaren90muziek.(...)s_in_je_handjes.htmlquote:
echt tequote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef TUFKAL het volgende:
En vooruit omdat hij januari 1990 ook nog in de lijst stond:
Jij hebt in een heeel andere omgeving rondgehuppeld... ken geen van allen......op Kim Kay na...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:34 schreef female81 het volgende:
De Belgen konden er ook wat van, hoor! Ik beken hierbij dat ik deze walgelijke, maar daardoor ook weer leuke liedjes eind jaren 90 allemaal hartstikke vaak draaide.Eigenlijk had ik van die eerste act 'Pump it' willen posten, die heb ik pas écht grijsgedraaid, maar dat stond niet op YouTube.
Destijds ging ik speciaal naar de Belgische hitparade luisteren om dit soort liedjes te pakken te krijgen, want hier in Nederland luisterde er niemand naar. Ik was de enige die zo gek was.
(Eigenlijk moet je het hele ouvre van die mensen checken, en ook dat van concurrenten Touch of Joy.)
(Die clip!)
(Check ook hun 'Kwakhak', maar die is misschien wel té erg.)
(Deze is hier wél bekend geworden.)
Eigenlijk moest The 6th gate van D-Devils ook nog in dit lijstje, maar dat nummer is nog een jaartje te nieuw.
Aan het begin van het decennium was er ook nog dit (en eigenlijk had 'Petra & Co - Jij daar' er ook nog bij gemoeten, maar die stond niet op YouTube):
Niet Belgisch, wel fout:
(Duw hem er nog wat verder in... Aiaiaiai!!!)
(Een poging tot het maken van housemuziek.)
De hier in Nederland wél bekende foute liedjes, al die Gabber Piet-ellende en dergelijke, luisterde ik destijds óók allemaal. Maar ja, die zijn door m'n voorgangers al bijna allemaal genoemd. Het had niet zoveel zin om dat te herhalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef elkravo het volgende:
[..]
Jij hebt in een heeel andere omgeving rondgehuppeld... ken geen van allen......op Kim Kay na...
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MYYYYY GODDDDDDDDDDD!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef TUFKAL het volgende:
En vooruit omdat hij januari 1990 ook nog in de lijst stond:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 04:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Eigenlijk is hun 'Yodel anthem' nog veel lolliger, maar die stond niet op YouTube. Nog zo'n juweeltje uit Belgenland, iets ouder (1994), overigens krijg je hier pas na enkele seconden geluid:
WOOOW STAAT DIE OP YT?!?!!? OMG!!! Die zocht ik zo lang!quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Henk-B het volgende:
Tsjonge jonge waar ben ik aan begonnen![]()
![]()
Ik heb destijds een cd gekocht in Duitsland, die heet "Just the best"(quote:
Hier heb ik mijn dochter naar vernoemd,alleen heb ik er een extra E aan toegevoegd.quote:
Wat zieligquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:26 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Hier heb ik mijn dochter naar vernoemd,alleen heb ik er een extra E aan toegevoegd.
Ipv.Deveny
Heb ik er Deveney van gemaakt.
Ach ja, tuurlijk.quote:
quote:
Niks fouts aan. Snapquote:
Nee idd ik was even vergeten dat het om foute nummers gaatquote:Op donderdag 5 november 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Born SLippy is al helemaal niet fout
Total Touch, daar was ik vroeger echt fan vanquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef Sjappel het volgende:
heb ff snel gekeken wat er nog gemist werd:
wat nou fout? het zijn geweldige klassiekers
Max don't have sex with your ex!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:00 schreef AAAAAA het volgende:
E-rotic. Dat was pas fout.
Dat drumloopje!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Dit nummer lijkt de laatste maanden een soort comaback te maken ofzo, de Prodigy heeft ze ook gesampled op hun laatste cd.
Ojaaa
Bekijk deze YouTube-video
quote:
van dat irritante kutjong krijg ik spontaan moordneigingenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef female81 het volgende:
Die Nick had zo'n irritant broertje. Klik vooral de derde clip eens aan.
Die is tof idd.quote:
wilde ik ook posten jaquote:
running man!quote:Op zondag 29 november 2009 12:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Op Snap ging ik vroeger hiphoppen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:30 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
van dat irritante kutjong krijg ik spontaan moordneigingen![]()
![]()
>:(
Jazekerquote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit al de hele avond Spice Girls te luisteren. Vroeger vond ik het niet stoer, maar ze hebben toch best gave nummers.
Uit dezelfde categorie als Jantje Smit en Heintje. Maar bij Aaron Carter ligt het "broertje van een boybandert"-gehalte er heel zwaar op.quote:
Deze was ik vergeten. Hoe is dat nou mogelijk? Wat een sexy clip.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Wat een fijne topic! Heerlijk om dat oude (house)geweld weereens terug te horen.
[..]
Deze was ik vergeten. Hoe is dat nou mogelijk? Wat een sexy clip.
blijft een lief liedjequote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef ErictheSwift het volgende:
hier een niet eens zo'n slechte nederrocker met wèl een fout refrein, niet de laatste plaats van vanwege de schuine variant die door velen in benevelde toestand luidkeels gezongen werd![]()
Het laatste slachtoffer is ook zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik dan tóch moet, dan lijken me er aanzienlijk vervelender manieren dan door toedoen van deze mevrouw en deze meneer.
Marcelquote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef ErictheSwift het volgende:
hier een niet eens zo'n slechte nederrocker met wèl een fout refrein, niet de laatste plaats van vanwege de schuine variant die door velen in benevelde toestand luidkeels gezongen werd![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
En Pharao gooi ik er ook maar even in
quote:
oww jawel hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:40 schreef Djeez het volgende:
Fouter dan deze kan bijna niet:
Stond op de CD 'Hollands Hakkûh' uit 1993. Ik heb hem helaas niet meer...
Aber natürlichquote:
De Lambada is uit 1989.quote:
Yakalelo.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Aangepastquote:
Liquido - Narcotic is gewoon eeen goed nummer, hoort niet bij de foute muziekquote:
ja! luister ik nog steeds af en toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |