Max don't have sex with your ex!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:00 schreef AAAAAA het volgende:
E-rotic. Dat was pas fout.
Dat drumloopje!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Dit nummer lijkt de laatste maanden een soort comaback te maken ofzo, de Prodigy heeft ze ook gesampled op hun laatste cd.
Ojaaa
Bekijk deze YouTube-video
quote:
van dat irritante kutjong krijg ik spontaan moordneigingenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef female81 het volgende:
Die Nick had zo'n irritant broertje. Klik vooral de derde clip eens aan.
Die is tof idd.quote:
wilde ik ook posten jaquote:
running man!quote:Op zondag 29 november 2009 12:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Op Snap ging ik vroeger hiphoppen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:30 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
van dat irritante kutjong krijg ik spontaan moordneigingen![]()
![]()
>:(
Jazekerquote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit al de hele avond Spice Girls te luisteren. Vroeger vond ik het niet stoer, maar ze hebben toch best gave nummers.
Uit dezelfde categorie als Jantje Smit en Heintje. Maar bij Aaron Carter ligt het "broertje van een boybandert"-gehalte er heel zwaar op.quote:
Deze was ik vergeten. Hoe is dat nou mogelijk? Wat een sexy clip.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Wat een fijne topic! Heerlijk om dat oude (house)geweld weereens terug te horen.
[..]
Deze was ik vergeten. Hoe is dat nou mogelijk? Wat een sexy clip.
blijft een lief liedjequote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef ErictheSwift het volgende:
hier een niet eens zo'n slechte nederrocker met wèl een fout refrein, niet de laatste plaats van vanwege de schuine variant die door velen in benevelde toestand luidkeels gezongen werd![]()
Het laatste slachtoffer is ook zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik dan tóch moet, dan lijken me er aanzienlijk vervelender manieren dan door toedoen van deze mevrouw en deze meneer.
Marcelquote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef ErictheSwift het volgende:
hier een niet eens zo'n slechte nederrocker met wèl een fout refrein, niet de laatste plaats van vanwege de schuine variant die door velen in benevelde toestand luidkeels gezongen werd![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
En Pharao gooi ik er ook maar even in
quote:
oww jawel hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:40 schreef Djeez het volgende:
Fouter dan deze kan bijna niet:
Stond op de CD 'Hollands Hakkûh' uit 1993. Ik heb hem helaas niet meer...
Aber natürlichquote:
De Lambada is uit 1989.quote:
Yakalelo.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Aangepastquote:
Liquido - Narcotic is gewoon eeen goed nummer, hoort niet bij de foute muziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |