http://www.jaren90muziek.(...)s_in_je_handjes.htmlquote:
echt tequote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef TUFKAL het volgende:
En vooruit omdat hij januari 1990 ook nog in de lijst stond:
Jij hebt in een heeel andere omgeving rondgehuppeld... ken geen van allen......op Kim Kay na...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:34 schreef female81 het volgende:
De Belgen konden er ook wat van, hoor! Ik beken hierbij dat ik deze walgelijke, maar daardoor ook weer leuke liedjes eind jaren 90 allemaal hartstikke vaak draaide.Eigenlijk had ik van die eerste act 'Pump it' willen posten, die heb ik pas écht grijsgedraaid, maar dat stond niet op YouTube.
Destijds ging ik speciaal naar de Belgische hitparade luisteren om dit soort liedjes te pakken te krijgen, want hier in Nederland luisterde er niemand naar. Ik was de enige die zo gek was.
(Eigenlijk moet je het hele ouvre van die mensen checken, en ook dat van concurrenten Touch of Joy.)
(Die clip!)
(Check ook hun 'Kwakhak', maar die is misschien wel té erg.)
(Deze is hier wél bekend geworden.)
Eigenlijk moest The 6th gate van D-Devils ook nog in dit lijstje, maar dat nummer is nog een jaartje te nieuw.
Aan het begin van het decennium was er ook nog dit (en eigenlijk had 'Petra & Co - Jij daar' er ook nog bij gemoeten, maar die stond niet op YouTube):
Niet Belgisch, wel fout:
(Duw hem er nog wat verder in... Aiaiaiai!!!)
(Een poging tot het maken van housemuziek.)
De hier in Nederland wél bekende foute liedjes, al die Gabber Piet-ellende en dergelijke, luisterde ik destijds óók allemaal. Maar ja, die zijn door m'n voorgangers al bijna allemaal genoemd. Het had niet zoveel zin om dat te herhalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef elkravo het volgende:
[..]
Jij hebt in een heeel andere omgeving rondgehuppeld... ken geen van allen......op Kim Kay na...
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MYYYYY GODDDDDDDDDDD!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef TUFKAL het volgende:
En vooruit omdat hij januari 1990 ook nog in de lijst stond:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 04:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Eigenlijk is hun 'Yodel anthem' nog veel lolliger, maar die stond niet op YouTube. Nog zo'n juweeltje uit Belgenland, iets ouder (1994), overigens krijg je hier pas na enkele seconden geluid:
WOOOW STAAT DIE OP YT?!?!!? OMG!!! Die zocht ik zo lang!quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Henk-B het volgende:
Tsjonge jonge waar ben ik aan begonnen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |