abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73246542
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:28 schreef welkominspace het volgende:

niemand?
Plaats deze dan ook meteen

Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_73246877
En vooruit omdat hij januari 1990 ook nog in de lijst stond :

pi_73247237
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef TUFKAL het volgende:

echt te
pi_73256643

net iets ouder maar geweldig om weer eens te horen hahahah
pi_73267490
De Belgen konden er ook wat van, hoor! Ik beken hierbij dat ik deze walgelijke, maar daardoor ook weer leuke liedjes eind jaren 90 allemaal hartstikke vaak draaide. Eigenlijk had ik van die eerste act 'Pump it' willen posten, die heb ik pas écht grijsgedraaid, maar dat stond niet op YouTube.

Destijds ging ik speciaal naar de Belgische hitparade luisteren om dit soort liedjes te pakken te krijgen, want hier in Nederland luisterde er niemand naar. Ik was de enige die zo gek was.

(Eigenlijk moet je het hele ouvre van die mensen checken, en ook dat van concurrenten Touch of Joy.)

(Die clip!)

(Check ook hun 'Kwakhak', maar die is misschien wel té erg.)

(Deze is hier wél bekend geworden.)

Eigenlijk moest The 6th gate van D-Devils ook nog in dit lijstje, maar dat nummer is nog een jaartje te nieuw.

Aan het begin van het decennium was er ook nog dit (en eigenlijk had 'Petra & Co - Jij daar' er ook nog bij gemoeten, maar die stond niet op YouTube):

Niet Belgisch, wel fout:

(Duw hem er nog wat verder in... Aiaiaiai!!!)

(Een poging tot het maken van housemuziek.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2009 11:19:43 ]
pi_73274710
quote:
Hoezo is deze fout
pi_73282424
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:34 schreef female81 het volgende:
De Belgen konden er ook wat van, hoor! Ik beken hierbij dat ik deze walgelijke, maar daardoor ook weer leuke liedjes eind jaren 90 allemaal hartstikke vaak draaide. Eigenlijk had ik van die eerste act 'Pump it' willen posten, die heb ik pas écht grijsgedraaid, maar dat stond niet op YouTube.

Destijds ging ik speciaal naar de Belgische hitparade luisteren om dit soort liedjes te pakken te krijgen, want hier in Nederland luisterde er niemand naar. Ik was de enige die zo gek was.

(Eigenlijk moet je het hele ouvre van die mensen checken, en ook dat van concurrenten Touch of Joy.)

(Die clip!)

(Check ook hun 'Kwakhak', maar die is misschien wel té erg.)

(Deze is hier wél bekend geworden.)

Eigenlijk moest The 6th gate van D-Devils ook nog in dit lijstje, maar dat nummer is nog een jaartje te nieuw.

Aan het begin van het decennium was er ook nog dit (en eigenlijk had 'Petra & Co - Jij daar' er ook nog bij gemoeten, maar die stond niet op YouTube):

Niet Belgisch, wel fout:

(Duw hem er nog wat verder in... Aiaiaiai!!!)

(Een poging tot het maken van housemuziek.)
Jij hebt in een heeel andere omgeving rondgehuppeld... ken geen van allen......op Kim Kay na...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 01:17:06 #164
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_73294951
tvp
pi_73295830
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:01 schreef elkravo het volgende:

[..]

Jij hebt in een heeel andere omgeving rondgehuppeld... ken geen van allen......op Kim Kay na...
De hier in Nederland wél bekende foute liedjes, al die Gabber Piet-ellende en dergelijke, luisterde ik destijds óók allemaal. Maar ja, die zijn door m'n voorgangers al bijna allemaal genoemd. Het had niet zoveel zin om dat te herhalen.

Leek me wel wat toevoegen aan het topic, óók voor meelezende zuiderburen, om al die foute Belgische zooi waar ik - naast het gebruikelijke spul - van genoot er eens bij te zetten. En zó moeilijk was het niet om aan die liedjes te komen: Het was eind jaren 90 bijvoorbeeld slechts een kwestie van op zaterdagochtend inschakelen op Studio Brussel, als ze de 'Hit 50' uitzonden.

Nog vergeten in het 'eind jaren 90'-rijtje in de vorige post:

Eigenlijk is hun 'Yodel anthem' nog veel lolliger, maar die stond niet op YouTube. Nog zo'n juweeltje uit Belgenland, iets ouder (1994), overigens krijg je hier pas na enkele seconden geluid:

Een andere uit dezelfde periode:

En déze lijkt me zeer bekend:

(T'is dat m'n adres niet bekend is. Anders staat er na m'n twee laatste posts in dit topic binnenkort vast een of andere zwaar beledigde Belg met een hakbijl voor m'n deur. )

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2009 07:54:26 ]
pi_73760008
Hmmm ik heb een andere kijk op fout, ik vind dit een KUT nummer en extreem fout en niet om aan te horen, wat een p.herrie!

Geef mij maar Captain Jack, Scatman John, Dune, Anita Meyer en ABBA, alles beter dan dit.

Dat mensen dit zo'n goed nummer vinden vind ik extreem raar, het is zo chaotisch en schreeuwerig gewoon verschrikkelijk!
pi_73760110
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef TUFKAL het volgende:

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MYYYYY GODDDDDDDDDDD!

Dat is echt zo extreeeeem fout, net als die opvolger, Jij daar haha!
pi_73767139
Dit nummer lijkt de laatste maanden een soort comaback te maken ofzo, de Prodigy heeft ze ook gesampled op hun laatste cd.

Ojaaa

zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:51:20 #170
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73774777
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 04:38 schreef female81 het volgende:

[..]

Eigenlijk is hun 'Yodel anthem' nog veel lolliger, maar die stond niet op YouTube. Nog zo'n juweeltje uit Belgenland, iets ouder (1994), overigens krijg je hier pas na enkele seconden geluid:

[ Bericht 14% gewijzigd door AAAAAA op 17-10-2009 14:02:31 ]
BE YOUR DOG
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:55:00 #171
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73774841
BE YOUR DOG
pi_73775506
Army of Lovers

I'm crusified ....
pi_73777460
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Henk-B het volgende:
Tsjonge jonge waar ben ik aan begonnen

WOOOW STAAT DIE OP YT?!?!!? OMG!!! Die zocht ik zo lang!
Wie heeft ook ZIN ZIN ik heb geen zin? Die zoek ik ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')