Wat heb jij tegen advocaten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef qonmann het volgende:
Zinloos gesprek met die advocaat, zonde van de zendtijd
Zinloos geleuter, en het is alleen maar reclame, zeker als ze strafpleiter zijn.quote:
Niet te geloven dat iedereen hem zo moet noemen omdat de "advocaat" het wil..quote:
Yep ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Daphne is toch de ex van Jeroen Pauw?
Yes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Na Jeroen kwam die dj ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Hoelang is die relatie tussen hen geleden?
Jaar of 2quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Hoelang is die relatie tussen hen geleden?
Ehm. Op mijn werk weet ik ook altijd wel waar ik over lul hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Koenders, daar kan je het politiek gezien eventueel mee oneens zijn, maar die man weet wel feitelijk heel erg goed waar hij het over heeft. Wat een dossierkennis.
Ik heb 4 jaar geleden helaas op hem gestemd vanwege zijn luid verkondigde standpunt in de Irak-oorlog. Dossierkennis of niet, hij blijft een huichelaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Koenders, daar kan je het politiek gezien eventueel mee oneens zijn, maar die man weet wel feitelijk heel erg goed waar hij het over heeft. Wat een dossierkennis.
Gooische Matras ..'t is dus toch waarquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef borisz het volgende:
Jeroen heeft het vroeger ook nog met Loretta Schrijver gedaan.
je zou het inderdaad denkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Volgens mij kennen Spong en die fotograaf elkaar nog uit d'een of d'andere darkroom.
Maar Arie gaat trouwen met een vrouw, las ik ergens hier..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Overigens roep ik al een jaar of 6-7 dat Boomsma een homo is die eens er voor moet durven uitkomen,
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
Stelling: Iedere man is verliefd op Dampo, ik wel![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
Stelling: Iedere man is verliefd op Daphe,
ik wel![]()
![]()
Nope. Ze is mij te mager. Ik wil een vrouw met tieten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
Stelling: Iedere man is verliefd op Daphe,
Irritante man ook, zijn hele houding aan de tafel was compleet ongeļnteresseerd en respectloos.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
Eindelijk iemand die Gerard Spong eens even op zijn plek zette.
Het is een grote media-hoer, die hele Spong.
Ze moeten die lui gewoon niet meer uitnodigen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
Eindelijk iemand die Gerard Spong eens even op zijn plek zette.
Het is een grote media-hoer, die hele Spong.
Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope. Ze is mij te mager. Ik wil een vrouw met tieten.
vreselijk, je mag iemand niets kwaad toewensen, maar andersquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Irritante man ook, zijn hele houding aan de tafel was compleet ongeļnteresseerd en respectloos.
hear hear/.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef Mister1977 het volgende:
Daphne mijn lieve popje. Snel weer veel op tv graag.
Ze leek inderdaad een klein beetje verdrietig uit haar mooie oogjes te kijken. Of was ze gewoon een beetje moe?
Ik ben blij dat jij daar enige kijk op hebt en ik niet. Ik mag aannemen dat dit jouw "coming out"ook gelijk is?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Overigens roep ik al een jaar of 6-7 dat Boomsma een homo is die eens er voor moet durven uitkomen,
JIJ? en wie ben je dan wel?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik heb meegeholpen aan het monteren van de docu van Olaf.
Erg indrukwekkende documentaire , al zeg ik het zelf.
Klopt. Hij geeft ook veel te veel geld uit (weg)quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Het meeste geld gaat nu naar Afghanistanquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:12 schreef Fockker het volgende:
[..]
Klopt. Hij geeft ook veel te veel geld uit (weg)
Ik "mot"hem niet.
Wie is niet de ex van Jeroen pauw?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Inderdaad. Ik had eigenlijk gehoopt dat een van de twee, Pauw of Witteman daarover iets zou zeggen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Irritante man ook, zijn hele houding aan de tafel was compleet ongeļnteresseerd en respectloos.
raar menschquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef Horloge het volgende:
Dat mens gaat het nog lopen relativeren ook.![]()
"Ja het was de tijd, het kwam vaker voor etc." en natuurlijk "Wij waren er niet bij".
daar denken ze in amerika kennelijk anders overquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
Polanski mocht na de moord op Tate alles, dacht ie.
Overigens keur ik die akties van hem niet goed, maar vind ik een zaak uit 1977 wel intussen een beetje verjaard.
die man kent zijn zaakjes..quote:
ze had zelf graag in die positie gezeten?quote:
Doe eens even normaal? Ze keurt het toch niet goed?quote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef capricia het volgende:
ze had zelf graag in die positie gezeten?
Zou me niets verbazen.
het gaat hier wel over een kinderverkrachter die dat zelf toegegeven heeft. En zij loopt het te vergoeilijken. Is toch vreemd?quote:Op maandag 28 september 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe eens even normaal? Ze keurt het toch niet goed?
Ze plaatst het alleen maar in een bepaald tijdsbeeld.
Nee, Edje Kadetje was zijn bijnaam destijds.quote:
was toch een liedje van henk spaan of zo: ed Raket in het kabinet!quote:Op maandag 28 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Edje Kadetje was zijn bijnaam destijds.
Klopt:quote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
was toch een liedje van henk spaan of zo: ed Raket in het kabinet!
Of zo..
Dat is waar, dat speelde volgens mij tijdens de kruisrakettenkwestie.quote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
was toch een liedje van henk spaan of zo: ed Raket in het kabinet!
Of zo..
Lief dagboekje......quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Ik vind Jack Wouterse zo een lieve man.
Ik vind het een vreselijk figuur.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Ik vind Jack Wouterse zo een lieve man.
Plaats het eens niet als kloon?quote:
En Halfwat.quote:
Mooi! Van Giovanca krijg ik altijd een strakke plasser.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Arcee het volgende:
Gasten: Agnes Jongerius, Fleur Agema, Marion van San, Giovanca Ostiana.
Omdat ze van de PVV is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef evert het volgende:
muts... waarom vraag je al om aftreden als je nog geen antwoorden hebt?
Ze maakt nog leuke muziek ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, hartverwarmende vrouw inderdaad.
Ze zou een anti-PVV lied moeten schrijvenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze maakt nog leuke muziek ook.
http://www.bol.com/nl/p/m(...)005994074/index.html
Heerlijke CD!
Nee joh, dat is absoluut niet waar en ik ben al 36 he? In mijn tijd kwam dat al voor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:33 schreef qonmann het volgende:
Ze zou wel eens het enige zwarte meisje op het gymnasium (in haar klas) kunnen zijn.
Heel apart.
maar ze moet wel haar mond open doen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:40 schreef Krambo het volgende:
Als Fleur belooft niet te praten mag ze me best een avondje gezelschap houden....
kijk, als ze die nu in de tafel van 5 hadden gezet, was het misschien nog wat geworden.,quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef borisz het volgende:
Fleur.
Maar door Agnes J moet ik de uitzending overslaan, anders gaat mijn tv kapot.
Die reactie kan alleen van een vrouw komenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef Qebbel het volgende:
Nou ja zeg! Ze is leuk, maar laten we niet overdrijven zeg! Buiten dat is haar zang ook niet echt om naar huis te schrijven. Een leuke meid, maar niet bijzonders ofzo hoor! Ligt misschien aan de gasten die ze de laatste tijd hebben, maar come on!
't is nog waar ook..quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Die reactie kan alleen van een vrouw komen. De jaloezie spat er weer van af
!
Giovanca.....
En live is ze geweldig, net als haar CD, heerlijk relaxed.
Iets meer zelfs:quote:
Wahaha! Nee hoor! Laten we maar zo zeggen; smaken verschillenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Die reactie kan alleen van een vrouw komen. De jaloezie spat er weer van af
!
Giovanca.....
En live is ze geweldig, net als haar CD, heerlijk relaxed.
doos , ok maar wel een hele mooie doos dan, jezzeus die lippenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmmmm, ik vond Giovanca eerlijk gezegd nogal een gemaakte doos die nogal vol van zichzelf leek. En ze zong zo ongeveer als Ruth Jacot, alsof ze voor 300 zwakbegaafden expressief duidelijk moest maken waar het nummer over ging. Ze maakte nog net geen steekbeweginkjes terwijl ze boos keek.
Mja, alles beter dan Fleur Agema...
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmmmm, ik vond Giovanca eerlijk gezegd nogal een gemaakte doos die nogal vol van zichzelf leek. En ze zong zo ongeveer als Ruth Jacot, alsof ze voor 300 zwakbegaafden expressief duidelijk moest maken waar het nummer over ging. Ze maakte nog net geen steekbeweginkjes terwijl ze boos keek.
Mja, alles beter dan Fleur Agema...
Ja, ze zag er idd wel goed uit... Maar toch, un peu irri :pquote:Op woensdag 30 september 2009 00:11 schreef henkway het volgende:
[..]
doos , ok maar wel een hele mooie doos dan, jezzeus die lippenen die stem
en ogen als diamanten:')
Straks nog even iets van haar horen want ik vond het een beetje zonde dat ze dit nummer zong. Zal allemaal wel erg toepasselijk zijn maar ik ben in mijn jeugd al doodgegooid met het hele zoetsappige repertoire van Frank Boeijen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijke CD!
ik heb hem besteldquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijke CD!
Hij is z'n giletje vergetenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:11 schreef Enfermera het volgende:
Rare vent die nu aant woord is.
vaag verhaal jaquote:Op woensdag 30 september 2009 23:18 schreef sticky-wicked het volgende:
Wat kletst die Ab nu? Hij heeft toch aandelen? Is het dan zo vreemd dat daar vragen over komen?
ik vind het maar vaag, maar goed, ik luister verder..
Oh, sorry, dat jajajaja was niet bedoeld voor jou, maar die Ab zegt dat iedere keerquote:
Hahaha viel me idd ook opquote:Op woensdag 30 september 2009 23:20 schreef sticky-wicked het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat jajajaja was niet bedoeld voor jou, maar die Ab zegt dat iedere keer
Viel mij ook al op.quote:
Ik moet die zender toch eens gaan opzoeken en instellen op mijn TV.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
Er wordt door de media wel veel aandacht besteed aan het feit RTL 20 jaar bestaat.
Mensen haal uw geld weg bij de DSB bank, laat de VVD klappen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:26 schreef henkway het volgende:
Die huisman daar zou ik ook geen stofzuiger van willen kopen
Dat onbetrouwbare koppie
Dat de economische crisis voorkomen had kunnen worden met meer vrouwen in de top is natuurlijk overdreven, maar het is zeker zo dat er in de cultuur van het bedrijfsleven elementen zitten die vrouwen blokkeren in het opwerken naar de top. Deze cultuur is sterk bepaald door mannen, vanwege het feit dat het bedrijfsleven van oudsher een mannenwereld is. Dus ja, de geringe hoeveelheid vrouwen in de top is indirect (via de cultuur dus) te wijten aan de denkwijze van mannen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Die hoogleraar in die rode outfit (hoe typisch) en die Marjet van Zuilen.... wat een stel verzuurde wijven met hun theorieėn over die denkwijzen van mannen waardoor vrouwen geblokkeerd worden en waardoor de crisis voorkomen had kunnen worden
![]()
Nina Brink anyone
Die econome en mevrouw Baarsma hebben het juist prima begrepen... als vrouwen fulltime werken komen ze vanzelf meer in de top van bedrijven terecht
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zat gisteravond al te mopperen want miste hetgeen jij hier schrijft in het gesprek aan tafel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:31 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat de economische crisis voorkomen had kunnen worden met meer vrouwen in de top is natuurlijk overdreven, maar het is zeker zo dat er in de cultuur van het bedrijfsleven elementen zitten die vrouwen blokkeren in het opwerken naar de top. Deze cultuur is sterk bepaald door mannen, vanwege het feit dat het bedrijfsleven van oudsher een mannenwereld is. Dus ja, de geringe hoeveelheid vrouwen in de top is indirect (via de cultuur dus) te wijten aan de denkwijze van mannen.
Dat betekent echter niet dat je het de mannen kwalijk kunt nemen. Een cultuur ontstaat gewoon in het sociale proces en laat zich moeilijk wijzigen, daar gaat een hoop tijd overheen.
En dan is er inderdaad nog het probleem dat veel vrouwen part-time werken. Er zijn dus allerlei factoren die er toe leiden dat vrouwen minder makkelijk de top bereiken.
Ben je dan een alleenstaande moeder? Anders roep je het toch echt allemaal op jezelf af.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zat gisteravond al te mopperen want miste hetgeen jij hier schrijft in het gesprek aan tafel.
Daarbij komt ook nog dat er een vrij grote druk bij vrouwen ligt. In de meeste gezinnen is het nl. nog steeds zo dat de vrouw 80% het huishouden doet. Met een fulltime baan en met kinderen is dit heel zwaar.
En hoeveel bedrijven vinden het nu een goed idee dat na de komst van kinderen een man deeltijd gaat werken? Dat is nog steeds niet geaccepteerd.
Zelf heb ik in ieder geval besloten dat ik maar vier dagen per week ga werken met de woensdagen vrij.
40 uur werd mij te veel en zoveel dagen enorm haasten om mijn dochter bij de opvang te halen, boodschappen doen, eten koken, afwassen, dochter douchen en dan nog huishoudelijke dingen als stofzuigen en wassen draaien. Soms zat ik pas om tien uur 's avonds.
En het ging hier om een normale baan he? In een topfunctie kom je echt niet weg met 40 uur maar maak je nog langere dagen. Ik kan me goed voorstellen dat veel vrouwen hier helemaal geen trek in hebben.
Toch geen Kiddo Cee?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Vanavond te gast:
- Frits Wester (RTL) en Diederik Samsom (PvdA) over de politieke week.
- Conny Braam schreef de roman 'De handelsreiziger van de Nederlandsche Cocaine fabriek'.
- Bijlmerbestuurster Elvira Sweet over het geweld in de Bijlmer.
Volgens Mart mag je dat wel zeggen.Ja dat mag ik zeggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef qonmann het volgende:
veel mensen daar deugen niet ..maar dat mag je niet zeggen..
Ene MV, maar dat zal Frits niet verklappen.quote:
Zoals je weet, ligt de waarheid vaak in het verleden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ene MV, maar dat zal Frits niet verklappen.
Trouwens wat een leuk verhaal van die schrijfster over die Nederlandse Cocainefabriek op de plek waar nu de Hell's Angels hun hoofdkwartier hebben.
Als ik het goed heb dus in de buurt van De Omval in Amsterdam en vlakbij de Bijlmerbajes.
toeval?
Dat heb ik nou ook met de nieuwe Heleen van Royen, de Mannenstester.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmmm, dit boek moet ik hebben. Jammer dat het een roman geworden is, had het liever als non-fictie gelezen.
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ben je dan een alleenstaande moeder? Anders roep je het toch echt allemaal op jezelf af.
Tijd dat de hele stadsdeelraad in één keer op straat wordt gegooid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef qonmann het volgende:
veel mensen daar deugen niet ..maar dat mag je niet zeggen..
Ik denk het haast wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:02 schreef Stali het volgende:
Okay, heeft Conny Braam een pruik of niet?
We hebben hier een verschil van mening in huis.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel.
Hoe ouder, hoe gekker. Ongelooflijk.
Denk het niet, als ik haar wat jongere foto's uit de anti-apartheidbeweging zie:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:02 schreef Stali het volgende:
Okay, heeft Conny Braam een pruik of niet?
Ik zag Connie al kalen, voor mij komt dit niet als een verrassing...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:07 schreef Stali het volgende:
[..]
We hebben hier een verschil van mening in huis.
Bij niemand groeit witblauw haar uit het hoofd. Maar omdat ze al jaren hetzelfde haar heeft moet het voor mijn partner wel echt zijn.
Tering, het is gewoon een pruik, die ze inderdaad al ja-ren heeft.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk het niet, als ik haar wat jongere foto's uit de anti-apartheidbeweging zie:
[ afbeelding ]
Jij bent een vrouw, wat vind jij? Dat blauwwitte gordijn kan toch niet echt zijn?quote:
Ftits No bullshit.quote:
Juist door die kalende lijn op die jarenlange pruik zie je hoe onnatuurlijk hoog haar hoofd is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Geen pruik. Je ziet op die laatste foto dat ze zelfs wat kalend wordt, daardoor wat hoofdhuid te zien, wat jij hoog hoofd noemt
Ze heeft zo te zien erg dik en veel haar. Spoeling doet me denken aan mijn tante overigens, exact dezelfde teint, kleur.
Nu je het zegt, volgens mij ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Is die bovenste niet Mensje van Keulen?
Ja, zeker weten
Totaal ander persoon
Die had er echt geen zin inquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:19 schreef Horloge het volgende:
Sjow die vent is chagrijnig. Is het zo'n ernstige vraag van Witteman?
Dat eerste wist ik niet, dat tweede heb je gelijk in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:23 schreef Toad het volgende:
Jelle Hendriks was nog maar net weg bij de NOVA studio. Dus het tijdstip zou geen probleem voor hem moeten zijn. Eerder vervelend dat P&W het een kwartier hebben over één of ander vaag gerucht, terwijl er toch echt andere mensen kritisch bevraagd moeten worden (nl. DSB).
Zal vast meevallen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
Paul Witteman zit tegenover de man die eigenaar was van de club waar hij kind aan huis was.
Heb je daar aanwijzingen voor?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Zo voorspelbaar. Theo die probeert z'n eigen straatje schoon te vegen en de schuld bij de echte onderwereld te leggen, terwijl hij altijd zelf in het schimmige gebied daar omheen heeft geopereerd.
Daarnaast was de naam verkeerd geschreven.quote:
Hij is een Limburgse CDA'er, dus het spreekt voor zich dat hij liegt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Ger Koopmans je liegt
Hij is inderdaad homo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef bloodymary het volgende:
Een CDA'er die homo is (of is hij dat niet , ik maakte dat op uit zijn opmerking dat hij niet op vrouwenbillen let)?
Wat natuurlijk onzin is, maar gezien het feit dat hij analfabeet is zullen we hem dat maar niet kwalijk nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |