Wat heb jij tegen advocaten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef qonmann het volgende:
Zinloos gesprek met die advocaat, zonde van de zendtijd
Zinloos geleuter, en het is alleen maar reclame, zeker als ze strafpleiter zijn.quote:
Niet te geloven dat iedereen hem zo moet noemen omdat de "advocaat" het wil..quote:
Yep ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Daphne is toch de ex van Jeroen Pauw?
Yes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Daphne is toch de ex van Jeroen Pauw?
Na Jeroen kwam die dj ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Hoelang is die relatie tussen hen geleden?
Jaar of 2quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Hoelang is die relatie tussen hen geleden?
Ehm. Op mijn werk weet ik ook altijd wel waar ik over lul hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Koenders, daar kan je het politiek gezien eventueel mee oneens zijn, maar die man weet wel feitelijk heel erg goed waar hij het over heeft. Wat een dossierkennis.
Ik heb 4 jaar geleden helaas op hem gestemd vanwege zijn luid verkondigde standpunt in de Irak-oorlog. Dossierkennis of niet, hij blijft een huichelaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Koenders, daar kan je het politiek gezien eventueel mee oneens zijn, maar die man weet wel feitelijk heel erg goed waar hij het over heeft. Wat een dossierkennis.
Gooische Matras ..'t is dus toch waarquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef borisz het volgende:
Jeroen heeft het vroeger ook nog met Loretta Schrijver gedaan.
je zou het inderdaad denkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Volgens mij kennen Spong en die fotograaf elkaar nog uit d'een of d'andere darkroom.
Maar Arie gaat trouwen met een vrouw, las ik ergens hier..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Overigens roep ik al een jaar of 6-7 dat Boomsma een homo is die eens er voor moet durven uitkomen,
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
Stelling: Iedere man is verliefd op Dampo, ik wel![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
Stelling: Iedere man is verliefd op Daphe,
ik wel![]()
![]()
Nope. Ze is mij te mager. Ik wil een vrouw met tieten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
Stelling: Iedere man is verliefd op Daphe,
Irritante man ook, zijn hele houding aan de tafel was compleet ongeïnteresseerd en respectloos.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
Eindelijk iemand die Gerard Spong eens even op zijn plek zette.
Het is een grote media-hoer, die hele Spong.
Ze moeten die lui gewoon niet meer uitnodigen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
Eindelijk iemand die Gerard Spong eens even op zijn plek zette.
Het is een grote media-hoer, die hele Spong.
Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope. Ze is mij te mager. Ik wil een vrouw met tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |