Wat heb jij tegen advocaten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef qonmann het volgende:
Zinloos gesprek met die advocaat, zonde van de zendtijd
Zinloos geleuter, en het is alleen maar reclame, zeker als ze strafpleiter zijn.quote:
Niet te geloven dat iedereen hem zo moet noemen omdat de "advocaat" het wil..quote:
Yep ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Daphne is toch de ex van Jeroen Pauw?
Yes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Na Jeroen kwam die dj ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Hoelang is die relatie tussen hen geleden?
Jaar of 2quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Hoelang is die relatie tussen hen geleden?
Ehm. Op mijn werk weet ik ook altijd wel waar ik over lul hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Koenders, daar kan je het politiek gezien eventueel mee oneens zijn, maar die man weet wel feitelijk heel erg goed waar hij het over heeft. Wat een dossierkennis.
Ik heb 4 jaar geleden helaas op hem gestemd vanwege zijn luid verkondigde standpunt in de Irak-oorlog. Dossierkennis of niet, hij blijft een huichelaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Koenders, daar kan je het politiek gezien eventueel mee oneens zijn, maar die man weet wel feitelijk heel erg goed waar hij het over heeft. Wat een dossierkennis.
Gooische Matras ..'t is dus toch waarquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef borisz het volgende:
Jeroen heeft het vroeger ook nog met Loretta Schrijver gedaan.
je zou het inderdaad denkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Volgens mij kennen Spong en die fotograaf elkaar nog uit d'een of d'andere darkroom.
Maar Arie gaat trouwen met een vrouw, las ik ergens hier..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Overigens roep ik al een jaar of 6-7 dat Boomsma een homo is die eens er voor moet durven uitkomen,
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
Stelling: Iedere man is verliefd op Dampo, ik wel![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
Stelling: Iedere man is verliefd op Daphe,
ik wel![]()
![]()
Nope. Ze is mij te mager. Ik wil een vrouw met tieten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
Stelling: Iedere man is verliefd op Daphe,
Irritante man ook, zijn hele houding aan de tafel was compleet ongeïnteresseerd en respectloos.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
Eindelijk iemand die Gerard Spong eens even op zijn plek zette.
Het is een grote media-hoer, die hele Spong.
Ze moeten die lui gewoon niet meer uitnodigen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
Eindelijk iemand die Gerard Spong eens even op zijn plek zette.
Het is een grote media-hoer, die hele Spong.
Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope. Ze is mij te mager. Ik wil een vrouw met tieten.
vreselijk, je mag iemand niets kwaad toewensen, maar andersquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Irritante man ook, zijn hele houding aan de tafel was compleet ongeïnteresseerd en respectloos.
hear hear/.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef Mister1977 het volgende:
Daphne mijn lieve popje. Snel weer veel op tv graag.
Ze leek inderdaad een klein beetje verdrietig uit haar mooie oogjes te kijken. Of was ze gewoon een beetje moe?
Ik ben blij dat jij daar enige kijk op hebt en ik niet. Ik mag aannemen dat dit jouw "coming out"ook gelijk is?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Overigens roep ik al een jaar of 6-7 dat Boomsma een homo is die eens er voor moet durven uitkomen,
JIJ? en wie ben je dan wel?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik heb meegeholpen aan het monteren van de docu van Olaf.
Erg indrukwekkende documentaire , al zeg ik het zelf.
Klopt. Hij geeft ook veel te veel geld uit (weg)quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Het meeste geld gaat nu naar Afghanistanquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:12 schreef Fockker het volgende:
[..]
Klopt. Hij geeft ook veel te veel geld uit (weg)
Ik "mot"hem niet.
Wie is niet de ex van Jeroen pauw?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Inderdaad. Ik had eigenlijk gehoopt dat een van de twee, Pauw of Witteman daarover iets zou zeggen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Irritante man ook, zijn hele houding aan de tafel was compleet ongeïnteresseerd en respectloos.
raar menschquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef Horloge het volgende:
Dat mens gaat het nog lopen relativeren ook.![]()
"Ja het was de tijd, het kwam vaker voor etc." en natuurlijk "Wij waren er niet bij".
daar denken ze in amerika kennelijk anders overquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
Polanski mocht na de moord op Tate alles, dacht ie.
Overigens keur ik die akties van hem niet goed, maar vind ik een zaak uit 1977 wel intussen een beetje verjaard.
die man kent zijn zaakjes..quote:
ze had zelf graag in die positie gezeten?quote:
Doe eens even normaal? Ze keurt het toch niet goed?quote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef capricia het volgende:
ze had zelf graag in die positie gezeten?
Zou me niets verbazen.
het gaat hier wel over een kinderverkrachter die dat zelf toegegeven heeft. En zij loopt het te vergoeilijken. Is toch vreemd?quote:Op maandag 28 september 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe eens even normaal? Ze keurt het toch niet goed?
Ze plaatst het alleen maar in een bepaald tijdsbeeld.
Nee, Edje Kadetje was zijn bijnaam destijds.quote:
was toch een liedje van henk spaan of zo: ed Raket in het kabinet!quote:Op maandag 28 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Edje Kadetje was zijn bijnaam destijds.
Klopt:quote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
was toch een liedje van henk spaan of zo: ed Raket in het kabinet!
Of zo..
Dat is waar, dat speelde volgens mij tijdens de kruisrakettenkwestie.quote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
was toch een liedje van henk spaan of zo: ed Raket in het kabinet!
Of zo..
Lief dagboekje......quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Ik vind Jack Wouterse zo een lieve man.
Ik vind het een vreselijk figuur.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Ik vind Jack Wouterse zo een lieve man.
Plaats het eens niet als kloon?quote:
En Halfwat.quote:
Mooi! Van Giovanca krijg ik altijd een strakke plasser.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Arcee het volgende:
Gasten: Agnes Jongerius, Fleur Agema, Marion van San, Giovanca Ostiana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |