raar menschquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef Horloge het volgende:
Dat mens gaat het nog lopen relativeren ook.![]()
"Ja het was de tijd, het kwam vaker voor etc." en natuurlijk "Wij waren er niet bij".
daar denken ze in amerika kennelijk anders overquote:Op maandag 28 september 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
Polanski mocht na de moord op Tate alles, dacht ie.
Overigens keur ik die akties van hem niet goed, maar vind ik een zaak uit 1977 wel intussen een beetje verjaard.
die man kent zijn zaakjes..quote:
ze had zelf graag in die positie gezeten?quote:
Doe eens even normaal? Ze keurt het toch niet goed?quote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef capricia het volgende:
ze had zelf graag in die positie gezeten?
Zou me niets verbazen.
het gaat hier wel over een kinderverkrachter die dat zelf toegegeven heeft. En zij loopt het te vergoeilijken. Is toch vreemd?quote:Op maandag 28 september 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe eens even normaal? Ze keurt het toch niet goed?
Ze plaatst het alleen maar in een bepaald tijdsbeeld.
Nee, Edje Kadetje was zijn bijnaam destijds.quote:
was toch een liedje van henk spaan of zo: ed Raket in het kabinet!quote:Op maandag 28 september 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Edje Kadetje was zijn bijnaam destijds.
Klopt:quote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
was toch een liedje van henk spaan of zo: ed Raket in het kabinet!
Of zo..
Dat is waar, dat speelde volgens mij tijdens de kruisrakettenkwestie.quote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
was toch een liedje van henk spaan of zo: ed Raket in het kabinet!
Of zo..
Lief dagboekje......quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Ik vind Jack Wouterse zo een lieve man.
Ik vind het een vreselijk figuur.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Ik vind Jack Wouterse zo een lieve man.
Plaats het eens niet als kloon?quote:
En Halfwat.quote:
Mooi! Van Giovanca krijg ik altijd een strakke plasser.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Arcee het volgende:
Gasten: Agnes Jongerius, Fleur Agema, Marion van San, Giovanca Ostiana.
Omdat ze van de PVV is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef evert het volgende:
muts... waarom vraag je al om aftreden als je nog geen antwoorden hebt?
Ze maakt nog leuke muziek ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, hartverwarmende vrouw inderdaad.
Ze zou een anti-PVV lied moeten schrijvenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze maakt nog leuke muziek ook.
http://www.bol.com/nl/p/m(...)005994074/index.html
Heerlijke CD!
Nee joh, dat is absoluut niet waar en ik ben al 36 he? In mijn tijd kwam dat al voor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:33 schreef qonmann het volgende:
Ze zou wel eens het enige zwarte meisje op het gymnasium (in haar klas) kunnen zijn.
Heel apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |