maar ze moet wel haar mond open doen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:40 schreef Krambo het volgende:
Als Fleur belooft niet te praten mag ze me best een avondje gezelschap houden....
kijk, als ze die nu in de tafel van 5 hadden gezet, was het misschien nog wat geworden.,quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef borisz het volgende:
Fleur.
Maar door Agnes J moet ik de uitzending overslaan, anders gaat mijn tv kapot.
Die reactie kan alleen van een vrouw komenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef Qebbel het volgende:
Nou ja zeg! Ze is leuk, maar laten we niet overdrijven zeg! Buiten dat is haar zang ook niet echt om naar huis te schrijven. Een leuke meid, maar niet bijzonders ofzo hoor! Ligt misschien aan de gasten die ze de laatste tijd hebben, maar come on!
't is nog waar ook..quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Die reactie kan alleen van een vrouw komen. De jaloezie spat er weer van af
!
Giovanca.....
En live is ze geweldig, net als haar CD, heerlijk relaxed.
Iets meer zelfs:quote:
Wahaha! Nee hoor! Laten we maar zo zeggen; smaken verschillenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Die reactie kan alleen van een vrouw komen. De jaloezie spat er weer van af
!
Giovanca.....
En live is ze geweldig, net als haar CD, heerlijk relaxed.
doos , ok maar wel een hele mooie doos dan, jezzeus die lippenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmmmm, ik vond Giovanca eerlijk gezegd nogal een gemaakte doos die nogal vol van zichzelf leek. En ze zong zo ongeveer als Ruth Jacot, alsof ze voor 300 zwakbegaafden expressief duidelijk moest maken waar het nummer over ging. Ze maakte nog net geen steekbeweginkjes terwijl ze boos keek.
Mja, alles beter dan Fleur Agema...
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmmmm, ik vond Giovanca eerlijk gezegd nogal een gemaakte doos die nogal vol van zichzelf leek. En ze zong zo ongeveer als Ruth Jacot, alsof ze voor 300 zwakbegaafden expressief duidelijk moest maken waar het nummer over ging. Ze maakte nog net geen steekbeweginkjes terwijl ze boos keek.
Mja, alles beter dan Fleur Agema...
Ja, ze zag er idd wel goed uit... Maar toch, un peu irri :pquote:Op woensdag 30 september 2009 00:11 schreef henkway het volgende:
[..]
doos , ok maar wel een hele mooie doos dan, jezzeus die lippenen die stem
en ogen als diamanten:')
Straks nog even iets van haar horen want ik vond het een beetje zonde dat ze dit nummer zong. Zal allemaal wel erg toepasselijk zijn maar ik ben in mijn jeugd al doodgegooid met het hele zoetsappige repertoire van Frank Boeijen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze maakt nog leuke muziek ook.
http://www.bol.com/nl/p/m(...)005994074/index.html
Heerlijke CD!
ik heb hem besteldquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze maakt nog leuke muziek ook.
http://www.bol.com/nl/p/m(...)005994074/index.html
Heerlijke CD!
Hij is z'n giletje vergetenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:11 schreef Enfermera het volgende:
Rare vent die nu aant woord is.
vaag verhaal jaquote:Op woensdag 30 september 2009 23:18 schreef sticky-wicked het volgende:
Wat kletst die Ab nu? Hij heeft toch aandelen? Is het dan zo vreemd dat daar vragen over komen?
ik vind het maar vaag, maar goed, ik luister verder..
Oh, sorry, dat jajajaja was niet bedoeld voor jou, maar die Ab zegt dat iedere keerquote:
Hahaha viel me idd ook opquote:Op woensdag 30 september 2009 23:20 schreef sticky-wicked het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat jajajaja was niet bedoeld voor jou, maar die Ab zegt dat iedere keer
Viel mij ook al op.quote:
Ik moet die zender toch eens gaan opzoeken en instellen op mijn TV.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
Er wordt door de media wel veel aandacht besteed aan het feit RTL 20 jaar bestaat.
Mensen haal uw geld weg bij de DSB bank, laat de VVD klappen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:26 schreef henkway het volgende:
Die huisman daar zou ik ook geen stofzuiger van willen kopen
Dat onbetrouwbare koppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |