quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk het niet, als ik haar wat jongere foto's uit de anti-apartheidbeweging zie:
[ afbeelding ]
Jij bent een vrouw, wat vind jij? Dat blauwwitte gordijn kan toch niet echt zijn?quote:
Ftits No bullshit.quote:
Juist door die kalende lijn op die jarenlange pruik zie je hoe onnatuurlijk hoog haar hoofd is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Geen pruik. Je ziet op die laatste foto dat ze zelfs wat kalend wordt, daardoor wat hoofdhuid te zien, wat jij hoog hoofd noemt
Ze heeft zo te zien erg dik en veel haar. Spoeling doet me denken aan mijn tante overigens, exact dezelfde teint, kleur.
Nu je het zegt, volgens mij ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Is die bovenste niet Mensje van Keulen?
Ja, zeker weten
Totaal ander persoon
Die had er echt geen zin inquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:19 schreef Horloge het volgende:
Sjow die vent is chagrijnig. Is het zo'n ernstige vraag van Witteman?
Dat eerste wist ik niet, dat tweede heb je gelijk in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:23 schreef Toad het volgende:
Jelle Hendriks was nog maar net weg bij de NOVA studio. Dus het tijdstip zou geen probleem voor hem moeten zijn. Eerder vervelend dat P&W het een kwartier hebben over één of ander vaag gerucht, terwijl er toch echt andere mensen kritisch bevraagd moeten worden (nl. DSB).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |