Ene MV, maar dat zal Frits niet verklappen.quote:
Zoals je weet, ligt de waarheid vaak in het verleden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ene MV, maar dat zal Frits niet verklappen.
Trouwens wat een leuk verhaal van die schrijfster over die Nederlandse Cocainefabriek op de plek waar nu de Hell's Angels hun hoofdkwartier hebben.
Als ik het goed heb dus in de buurt van De Omval in Amsterdam en vlakbij de Bijlmerbajes.
toeval?
Dat heb ik nou ook met de nieuwe Heleen van Royen, de Mannenstester.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmmm, dit boek moet ik hebben. Jammer dat het een roman geworden is, had het liever als non-fictie gelezen.
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ben je dan een alleenstaande moeder? Anders roep je het toch echt allemaal op jezelf af.
Tijd dat de hele stadsdeelraad in één keer op straat wordt gegooid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:12 schreef qonmann het volgende:
veel mensen daar deugen niet ..maar dat mag je niet zeggen..
Ik denk het haast wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:02 schreef Stali het volgende:
Okay, heeft Conny Braam een pruik of niet?
We hebben hier een verschil van mening in huis.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel.
Hoe ouder, hoe gekker. Ongelooflijk.
Denk het niet, als ik haar wat jongere foto's uit de anti-apartheidbeweging zie:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:02 schreef Stali het volgende:
Okay, heeft Conny Braam een pruik of niet?
Ik zag Connie al kalen, voor mij komt dit niet als een verrassing...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:07 schreef Stali het volgende:
[..]
We hebben hier een verschil van mening in huis.
Bij niemand groeit witblauw haar uit het hoofd. Maar omdat ze al jaren hetzelfde haar heeft moet het voor mijn partner wel echt zijn.
Tering, het is gewoon een pruik, die ze inderdaad al ja-ren heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |