abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73182676
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Mensen die dat hebben hebben gewoon 'The Secret' niet goed gebruikt, die willen dus niet echt gezond zijn !
Wel verdorie hoe ko....o wacht, sarcasme
pi_73182717
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is niet offtopic. Het is de kern van het topic.

Gezondheid helpt daar wel bij, daarom zeg ik ook dat gezondheid een belangrijk onderdeel is van het zelfvertrouwen. Zonder een goede gezondheid, geen goed zelfvertrouwen.
? De kern van het topic? Het gaat over toekomst, over punten in onze tijdslijn die vaststaan. Waar komt zelfvertrouwen in voor?

Oh en dat is ook niet helemaal terecht. Ik heb een aantal terminale kankerpatienten gekend die meer moed en zelfvertrouwen hadden dan ik ooit zal hebben. En die zijn niet bepaald gezond te noemen. Helaas zijn ze er beiden ook niet meer....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73182719
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is niet offtopic. Het is de kern van het topic.

Gezondheid helpt daar wel bij, daarom zeg ik ook dat gezondheid een belangrijk onderdeel is van het zelfvertrouwen. Zonder een goede gezondheid, geen goed zelfvertrouwen.
Ik vind dat klinkklare onzin, zelfvertrouwen heeft niets maar dan ook niets met gezondheid te maken. Wat een vreemde stelling zeg
  maandag 28 september 2009 @ 16:16:37 #204
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73182765
Kom op jongens, wat is dat toch met het moedwillig afbranden als iemand zijn visie spuugt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 28 september 2009 @ 16:17:16 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73182790
Hoe komen we nou weer op de secret

Staat/stond de toekomst vast.. zo ja, hoe is dat aangetoond?
The truth was in here.
pi_73182793
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef Ticker het volgende:
Kom op jongens, wat is dat toch met het moedwillig afbranden als iemand zijn visie spuugt.
?

Ik stel toch gewoon normale vragen? Of bedoel je net zoals in het 2012 topic, dat mijn mening ook finaal werd uitgekotst door de TRU-garde?

Is toch niet raar, en de vragen die ik stel zijn serieus bedoeld.
Mr. Prolapse 2009
pi_73182806
quote:
Misschien postje maken @ feedback?
pi_73182813
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:14 schreef Dragorius het volgende:

[..]

? De kern van het topic? Het gaat over toekomst, over punten in onze tijdslijn die vaststaan. Waar komt zelfvertrouwen in voor?
Hoe goed zou jouw zelfvertrouwen zijn, op het moment dat je gezond was, en precies wist wat er ging gebeuren en waarom? Dan ben je volgens mij namelijk een tovenaar.
quote:
Oh en dat is ook niet helemaal terecht. Ik heb een aantal terminale kankerpatienten gekend die meer moed en zelfvertrouwen hadden dan ik ooit zal hebben. En die zijn niet bepaald gezond te noemen. Helaas zijn ze er beiden ook niet meer....
Dat zelfvertrouwen is volgens mij niet gebaseerd op positiviteit. Maar eerder op het feit dat ze niets meer te verliezen hebben. Ze hebben dan ook niet genoeg zelfvertrouwen gehad om hun lastige situatie te overwinnen/voorkomen. Daarom snap ik eigenlijk niet waarom terminale kankerpatiënten nu ineens in dit verhaal terecht komen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 28 september 2009 @ 16:18:36 #209
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73182837
quote:
Wie/wat wordt er afgebrand dan ?
zzz
pi_73182873
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:18 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hoe goed zou jouw zelfvertrouwen zijn, op het moment dat je gezond was, en precies wist wat er ging gebeuren en waarom? Dan ben je volgens mij namelijk een tovenaar.
[..]

Dat zelfvertrouwen is volgens mij niet gebaseerd op positiviteit. Maar eerder op het feit dat ze niets meer te verliezen hebben. Ze hebben dan ook niet genoeg zelfvertrouwen gehad om hun lastige situatie te overwinnen/voorkomen. Daarom snap ik eigenlijk niet waarom terminale kankerpatiënten nu ineens in dit verhaal terecht komen.
Ja hoor, mensen die terminaal zijn hadden niet genoeg zelfvertrouwen en daarom gaan ze dood.

Je komt toch zelf aan met de link gezondheid <-> zelfvertrouwen?
Mr. Prolapse 2009
  maandag 28 september 2009 @ 16:20:04 #211
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73182883
Hoe je het wend of keert, Media heeft toch ook wel gelijk.
Positief zijn heeft positief effect.

Iemand die jaren lang denkt dat hij niet meer kan lopen, zal niet meer kunnen lopen.
Wishful thinking noemen we dat.

Daarintegen geloof ik niet dat je de ergste vorm van kanker positief kan wegdenken.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73182885
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind dat klinkklare onzin, zelfvertrouwen heeft niets maar dan ook niets met gezondheid te maken. Wat een vreemde stelling zeg
Dan heb je nog erg veel te leren meid.

Wanneer heb jij trouwens een beter zelfvertrouwen? Het moment dat je je fit voelt? Of het moment dat je jezelf moe en/of ziek voelt?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73182898
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef Ticker het volgende:
Ben laatst naar Icke geweest in de Rai, die heeft ook wat interessante dingen hierover verteld.
Laatste tijd kom ik zoveel tegen wat ik wil lezen... heb er gewoon de tijd niet voor!
Mss blaas ik mijn oud Cannon-topic nog wel es nieuw leven in met een aantal van haar controversiele visies, waar ons select kliekje wss ook veel hilarisch plezier aan zal beleven.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73182916
Als je in een lastig pakket zit kun je jezelf met of zonder hulp van andere je daaruit helpen.
NIks doen en wensen gaat je niet helpen. Iedereen gaat tot actie over
  maandag 28 september 2009 @ 16:21:48 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73182933
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:20 schreef Ticker het volgende:
Hoe je het wend of keert, Media heeft toch ook wel gelijk.
Positief zijn heeft positief effect.

Iemand die jaren lang denkt dat hij niet meer kan lopen, zal niet meer kunnen lopen.
Wishful thinking noemen we dat.

Daarintegen geloof ik niet dat je de ergste vorm van kanker positief kan wegdenken.
Euhm je gaat nu zelf ook een andere weg in met je topic he Kan intressant zijn voor een ander topic denk ik dan?
The truth was in here.
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 16:23:58 #216
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_73183003
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Nadat ze alle concurrentie onmogelijk gemaakt hebben? Het principe monopoly snapten ze toen ook al volgens mij. Oftewel spreken we nu over een monopoly op kennis.
Ja en wat denk je dat in die archieven liggen? Geheime kennis over het universum of gewoon hele oude heiligenlevens en dubieus materiaal over de invloed van pauzen? Ik weet wel waar ik mijn geld op zou inzetten
pi_73183019
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan heb je nog erg veel te leren meid.

Wanneer heb jij trouwens een beter zelfvertrouwen? Het moment dat je je fit voelt? Of het moment dat je jezelf moe en/of ziek voelt?
Voor mijn gevoel heeft het ene niets met het andere te maken.
Als ik ziek ben denk ik niet aan hoeveel zelfvertrouwen ik heb. Dan wil ik alleen maar snel beter worden.

En dat ik nog veel te leren heb, daar heb je gelijk in
  maandag 28 september 2009 @ 16:24:26 #218
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73183022
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Euhm je gaat nu zelf ook een andere weg in met je topic he Kan intressant zijn voor een ander topic denk ik dan?
Je hebt gelijk.. mee sleep effect, erg irritant soms.

Ik zal weer eens wat informatie zoeken om hier te posten om het weer op pad te krijgen.
pi_73183042
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja hoor, mensen die terminaal zijn hadden niet genoeg zelfvertrouwen en daarom gaan ze dood.

Je komt toch zelf aan met de link gezondheid <-> zelfvertrouwen?
Als ze de kennis hadden, om zichzelf te genezen, dan leefden ze nogsteeds, deze kennis is onderdeel van het zelfvertrouwen. Daarom geef ik dat ook alleen maar aan om te zeggen dat het een beetje een raar voorbeeld is. Het is dan ook overduidelijk een situatie waarin de hoop is opgegeven en men toch niets meer te verliezen heeft. Dat noem ik namelijk geen goed zelfvertrouwen.

Ze hadden zichzelf bijvoorbeeld ook flink wat moeite kunnen besparen door er zelf een eind aan te maken op het moment dat ze niks meer konden. Dat zou mijns inziens wel een voorbeeld zelfvertrouwen zijn.

Oftewel een raar voorbeeld zoals ik al zei. Ik praat dan ook niet graag over terminale patiënten eigenlijk.
pi_73183102
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:24 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als ze de kennis hadden, om zichzelf te genezen, dan leefden ze nogsteeds, deze kennis is onderdeel van het zelfvertrouwen. Daarom geef ik dat ook alleen maar aan om te zeggen dat het een beetje een raar voorbeeld is. Het is dan ook overduidelijk een situatie waarin de hoop is opgegeven en men toch niets meer te verliezen heeft. Dat noem ik namelijk geen goed zelfvertrouwen.

Ze hadden zichzelf bijvoorbeeld ook flink wat moeite kunnen besparen door er zelf een eind aan te maken op het moment dat ze niks meer konden. Dat zou mijns inziens wel een voorbeeld zelfvertrouwen zijn.

Dit had jij met droge ogen tegen mijn oom moeten zeggen, toen ie van de pijn niet meer wist wat boven/onder was

On-topic > Is 2012 ook zo'n keypoint? Of een onderdeel van een keypoint? Is er een overzicht met nog te komen keypoints?
Mr. Prolapse 2009
  maandag 28 september 2009 @ 16:28:48 #221
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73183165
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Dragorius het volgende:

On-topic > Is 2012 ook zo'n keypoint? Of een onderdeel van een keypoint? Is er een overzicht met nog te komen keypoints?
Bekend met TimeWave 0? Jogy heeft hier een topic over lopen, maar heeft in feite betrekking op dit onderwerp.

Ook de threads van Dutch zijn relevant hieraan.
pi_73183166
quote:

[..]

Dit had jij met droge ogen tegen mijn oom moeten zeggen, toen ie van de pijn niet meer wist wat boven/onder was

Die oom zou me groot gelijk gegeven hebben. In dezelfde situatie zou ik dat ook erg waarderen, ik ben niet zo van het betuttelen.

Je hebt overigens gelijk. Ontopic.

Misschien een leuke insteek overigens. Maar het verhaal over de dood is binnen dit kader zeer interessant. Plato Socrates en Cicero waren waarschijnlijk lid van een club die hierover meer te weten wouden komen, oftewel die hierover discusseerden. Dit gebeurde in de tempel van Eleusis.
  maandag 28 september 2009 @ 16:29:26 #223
31101 _Led_
pi_73183191
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:24 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Oftewel een raar voorbeeld zoals ik al zei. Ik praat dan ook niet graag over terminale patiënten eigenlijk.
Maar het is volgens jou dus onmogelijk dat mensen die blaken van het zelfvertrouwen en waar het op elk vlak eigenlijk prima mee gaat opeens te horen krijgen dat ze kanker, aids of wat voor erge ziekte dan ook hebben ?
Er zijn er genoeg op te noemen hoor.
zzz
  maandag 28 september 2009 @ 16:30:47 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73183222
quote:

[..]

Nou het enige waar ik keypoints in aantrof is de mayakalender.. althans de interpretatie van Calleman op de mayakalender. En dan kun je denken dat de toekomst vd mensheid al voorbestemd stond.
The truth was in here.
pi_73183229
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:28 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Die oom zou me groot gelijk gegeven hebben. In dezelfde situatie zou ik dat ook erg waarderen, ik ben niet zo van het betuttelen.
Ach kom op man.... Hij was het met je eens geweest dat hij door zijn gebrek aan zelfvertrouwen terminaal is geraakt? Dat ik uberhaupt nog reageer op dit soort onzin!
quote:
Je hebt overigens gelijk. Ontopic.
Keypoints!
Mr. Prolapse 2009
  maandag 28 september 2009 @ 16:31:13 #226
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73183237
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar het is volgens jou dus onmogelijk dat mensen die blaken van het zelfvertrouwen en waar het op elk vlak eigenlijk prima mee gaat opeens te horen krijgen dat ze kanker, aids of wat voor erge ziekte dan ook hebben ?
Er zijn er genoeg op te noemen hoor.
psst, we waren weer ontopic
The truth was in here.
pi_73183246
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:28 schreef Ticker het volgende:

[..]

Bekend met TimeWave 0? Jogy heeft hier een topic over lopen, maar heeft in feite betrekking op dit onderwerp.

Ook de threads van Dutch zijn relevant hieraan.
Ik zal er eens naar kijken Thanks.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 28 september 2009 @ 16:44:21 #228
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73183675
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik zal er eens naar kijken Thanks.
McKenna: psychonaut extraordinair. Miskend Genie.
quote:
Terence McKenna (who died April 2000) was a professional mushroom researcher, among other things, and in the course of his long first-hand study he experienced a visionary inspiration for a fascinating piece of software called Timewave Zero. I first read of it in his book The Archaic Revival: Speculations on Psychedelic Mushrooms, the Amazon, Virtual Reality, UFO's, Evolution, Shamanism, the Rebirth of the Goddess, and the End of History. Quite a mouthful, that: but when you've done as many mushrooms as Terence... Anyway, the official introduction to the original program from Dolphin Software (by Peter Meyer) describes it best:

This software illustrates Terence McKenna's theory of time, history and the end of history as first described in the book The Invisible Landscape by him and his brother Dennis, and more recently in his The Archaic Revival (HarperSanFrancisco, 1992). The theory of Timewave Zero was revealed to Terence by an alien intelligence following a bizarre, quasi-psychedelic experiment conducted in the Amazon jungle in Colombia in 1971. Inspired by this influence Terence was instructed in certain transformation of numbers derived from the King Wen sequence of I Ching hexagrams. This led eventually to a rigorous mathematical description of what Terence calls the timewave, which correlates time and history with the ebb and flow of novelty, which is intrinsic to the structure of time and hence of the temporal universe. A peculiarity of this correlation is that at a certain point a singularity is reached which is the end of history-or at least is a transition to a suprahistorical order in which our ordinary conceptions of our world will be radically transformed. The best current estimate for the date of this point is December 21, 2012 CE [common era], the winter solstice of that year and also the end of the current era in the Mayan calendar.
  maandag 28 september 2009 @ 17:46:03 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73185590
Even opgeschoond voor de potentiele rel op handen. MC-> Het topic gaat over de toekomst die vast staat.. niet over zelfgenezing dmv gedachtekracht of wat dan ook je insteek was van het zijspoor.
De rest-> dus verder niet op ingaan..
The truth was in here.
  maandag 28 september 2009 @ 17:47:53 #230
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_73185639
Big Brother was echt grappig vroeger.
pi_73185658
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:46 schreef Bastard het volgende:
Even opgeschoond voor de potentiele rel op handen. MC-> Het topic gaat over de toekomst die vast staat.. niet over zelfgenezing dmv gedachtekracht of wat dan ook je insteek was van het zijspoor.
De rest-> dus verder niet op ingaan..
Dat was niet de insteek, over dingen als zelfgenezing door gedachtekracht denk ik dan ook niet na eigenlijk. Al willen sommige mensen hier anders doen geloven. Daarom zei ik ook dat er rustig gelezen moet worden.

Maargoed, je hebt gelijk.

Mijn insteek was eigenlijk dat het erg veel zelfvertrouwen zou opleveren als je precies zou weten wat er zou gaan gebeuren. Dat vind ik dan ook erg goed in dit topic passen.
  maandag 28 september 2009 @ 17:49:25 #232
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_73185674
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  maandag 28 september 2009 @ 17:49:49 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73185685
Precies, maar dan leg je het anders uit
The truth was in here.
pi_73185765
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:49 schreef Bastard het volgende:
Precies, maar dan leg je het anders uit
Communicatie is dan ook ook een vak apart.
pi_73192655
Ook al heb ik ondertussen hiermede het Dolores Cannon-topic een kickje gegeven, dit stuk hoort eigenlijk hier bij :
quote:
De verschillende tijdslijnen zijn onze hoop

Nostradamus geloofde in verschillende tijdslijnen met vele waarschijnlijkheden en mogelijke toekomsten. Hij kon die tijdslijnen werkelijk zien samenkomen in een knoop. Deze knoop was een centraal punt waar er een gebeurtenis of een persoonlijkheid was die tevoorschijn moest komen. Er was geen weg om dat te vermijden. De Antichrist is een van die knooppunten. Hij moest komen, dat was zijn bestemming. Hij was al voorspeld in Bijbelse tijden, dus was er geen kans om aan zijn komst te ontsnappen. Maar vanuit dit knooppunt zag Nostradamus meerdere wegen zich vertakken. Hij geloofde dat als de mens hier kennis van had, het hem zou helpen te zien welke tijdslijn naar zijn toekomst zou leiden. Dan zou hij mogelijk iets kunnen omkeren of veranderen voordat het te laat was. Bepaalde dingen waren dus onvermijdelijk, zoals de knooppunten, maar wat daarna gebeurde kon door de mens zelf gewijzigd worden door gebruik te maken van zijn vrije wil. Hij geloofde dat gedachtekracht een bijzonder krachtig middel was dat nooit ten volle is benut. Hij raadde ons aan te leren mediteren en te leren onze gedachten zo te richten dat een beeld veranderd kon worden. Hij zei hiervoor meditatie of gebed, alleen of in groepen, te gaan praktiseren. De gecombineerde gedachtekracht van groepen mensen is enorm. De kracht wordt niet alleen vermenigvuldigd, maar gekwadrateerd, zodat het wonderen kan verrichten. Dit was zijn reden om met de toekomst in gesprek te gaan en ons te waarschuwen, zodat we ons leven in eigen hand konden nemen voordat er geen terugkeer meer mogelijk zou zijn.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73669103
Even een kickje voor deze topic, aangezien in deze topic de datum 28/10/2011 meerdere keren genoemd is.

Vorige week toen ik thuis kwam van mijn werk hoorde ik iets op de tv bij het programma De Reunie in wat er in de volgende aflevering komt. Als het me goed herinner "Wie geloofd er dat er 28/10/2011 het einde voor de samenleving zoals wij die kennen is?". Die aflevering komt dus morgen avond als ik het goed heb. Ik hoorde het voorbij flitsen en ik ben zelf waarschijnlijk niet op tijd thuis, maar ik dacht ik meld het even.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 01:15:22 #237
31101 _Led_
pi_73669850
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef Trippii het volgende:
Even een kickje voor deze topic, aangezien in deze topic de datum 28/10/2011 meerdere keren genoemd is.

Vorige week toen ik thuis kwam van mijn werk hoorde ik iets op de tv bij het programma De Reunie in wat er in de volgende aflevering komt. Als het me goed herinner "Wie geloofd er dat er 28/10/2011 het einde voor de samenleving zoals wij die kennen is?". Die aflevering komt dus morgen avond als ik het goed heb. Ik hoorde het voorbij flitsen en ik ben zelf waarschijnlijk niet op tijd thuis, maar ik dacht ik meld het even.
En, wat geloof jij ?
2011, 2012....
Denk jij dat het binnen 4 jaar afgelopen is ?
zzz
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 03:50:20 #238
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_73869513
Ik ben alleen enorm bang voor een reptillian onder m`n bed
Dichter bij de bundel
pi_73869825
Iets dat ik me afvraag,
mensen die geloven dat het 2012 ophoudt, plan je daar ook omheen? Al je bezittingen verkopen en een wereldreis maken?
Stoppen met een studie omdat het toch geen zin heeft?
etc?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:31:19 #240
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73870296
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 07:14 schreef oompaloompa het volgende:
Iets dat ik me afvraag,
mensen die geloven dat het 2012 ophoudt, plan je daar ook omheen? Al je bezittingen verkopen en een wereldreis maken?
etc?
Zijn er dan hier mensen die dat denken?
pi_73870400
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:31 schreef Ticker het volgende:

[..]

Zijn er dan hier mensen die dat denken?
Dat vraagt hij zich dus af

Ik ken 1 iemand (weet niet meer waar/hoe) die daadwerkelijk van plan is rond 2010 alles te verkopen en in een blokhut ergens afgezonderd te gaan zitten.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:56:40 #242
31101 _Led_
pi_73870606
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:40 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat vraagt hij zich dus af

Ik ken 1 iemand (weet niet meer waar/hoe) die daadwerkelijk van plan is rond 2010 alles te verkopen en in een blokhut ergens afgezonderd te gaan zitten.
Men, wat moet je je dan lullig voelen als je daar zit en er gebeurt helemaal nada.
Zou je je gezicht dan nog durven tonen aan al die mensen die al zeiden dat je niet spoorde ?
zzz
pi_73870665
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Men, wat moet je je dan lullig voelen als je daar zit en er gebeurt helemaal nada.
Zou je je gezicht dan nog durven tonen aan al die mensen die al zeiden dat je niet spoorde ?
Dat was anoniem en op een forum, als die persoon dat dus al doet zal er van openlijke schaamte enkel iets te merken zijn in zijn directe omgeving lijkt me
Mr. Prolapse 2009
pi_73870808
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:00 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat was anoniem en op een forum, als die persoon dat dus al doet zal er van openlijke schaamte enkel iets te merken zijn in zijn directe omgeving lijkt me
Dus je gaat er maar even vanuit dat deze jongen geen vrienden in het echie heeft?
pi_73870816
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus je gaat er maar even vanuit dat deze jongen geen vrienden in het echie heeft?
Lees mijn post eens goed
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:11:18 #246
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_73870838
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 07:14 schreef oompaloompa het volgende:
Iets dat ik me afvraag,
etc?
Wat voor zin heeft een wereldreis als ook dat geen zin meer heeft

Trouwens, als in 2013 alles nog vrolijk overeind staat, wat is dan de volgende "einde van de wereld" datum? Anders wordt het zo saai op dit forum
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_73871845
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou meestal wordt het dan geherintepreteerd in: " door ons geloof en onze standvastigheid hebben wij de ramp weten te voorkomen"
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:18:24 #248
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73872007
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou meestal wordt
Daar stopte ik met lezen..
Ik vraag me namelijk af of jij de vorige ramp-die niet kwam, maar waar de mensen voor in de bergen trokken, heb meegemaakt.
pi_73872102
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:18 schreef Ticker het volgende:

[..]

Daar stopte ik met lezen..
Ik vraag me namelijk af of jij de vorige ramp-die niet kwam, maar waar de mensen voor in de bergen trokken, heb meegemaakt.
huh?
Ik zeg gewoon wat er meestal gebeurt. Wil best wat bronnen leveren of zo maar snap ten eerste je reactie niet, noch waarom je zou stoppen met lezen van een feitelijke uitspraak waar geen valentie aan vast geknoopt zit?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:23:50 #250
31101 _Led_
pi_73872121
Over 6 dagen krijgen we ook weer zo'n moment :
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef jogy het volgende:
26 oktober is ook weer zo'n datum die overal naar voren springt op het moment.

Volgens de time monks is het de datum dat de economie het volgende niveau van ellende laat zien. Nu kan je zeggen wat je wil over die knakkers en ze hebben ook genoeg zaken fout of in ieder geval overdreven laten zien maar ze hebben wel de start van deze crisis goed voorspeld op de dag. 26 oktober is de volgende klap voor de economie. Ze vermoeden iig dat de dollar dan echt gaat sterven.

En met de timewave zero applicatie kan je ook zien dat er een dip zit in de lijn. ( lang verhaal maar opvallende wijzigingen in de lijn geeft aan dat het relatief meer kans heeft om een grootse verandering teweeg te brengen in de realisatie van de mens ofzo.)

Zie het witte stipje.
[ afbeelding ]

http://www.timewave2012.com/
We zullen zien !
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')