abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73182055
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb het gelezen en het is allemaal verzonnen. In 1956
Leuk bedacht, dat wel.
Als ik mensen dit wil laten concluderen, dan zou ik dat ook als eerste zin aangeven. Dan weet je namelijk zeker dat er geen moeite meer gedaan word om het verhaal verder uit te zoeken. Wikipedia spreekt namelijk de hoogste waarheid.

Ikzelf laat daarom de waarheid in het midden tot ik wat meer begrepen heb van de oorsprong van de vrijmetselarij etc. Ik vind het frappant dat zelfs leden van deze club niet goed kunnen vertellen waar het precies vandaan komt. Ik verwacht dan ook niet snel dat ze zullen weten/vertellen wat de rituelen precies inhouden.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73182080
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als ik mensen dit wil laten concluderen, dan zou ik dat ook als eerste zin aangeven. Dan weet je namelijk zeker dat er geen moeite meer gedaan word om het verhaal verder uit te zoeken. Wikipedia spreekt namelijk de hoogste waarheid.

Ikzelf laat daarom de waarheid in het midden tot ik wat meer begrepen heb van de oorsprong van de vrijmetselarij etc. Ik vind het frappant dat zelfs leden van deze club niet goed kunnen vertellen waar het precies vandaan komt. Ik verwacht dan ook niet snel dat ze zullen weten/vertellen wat de rituelen precies inhouden.
Hoe wil jij dan wel aan de waarheid komen?
Dat is het paradoxale hieraan
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73182167
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:28 schreef _Led_ het volgende:
Neuh, vind ik niet.
Nostradamus werd aangehaald als voorbeeld van voorspellingen die zouden kloppen.
Ik zeg dat dat naar mijn mening onzin is, jij komt met een andere reden aan die - als ie zou kloppen - op dezelfde conclusie uit komt.
Het resultaat is dan toch netto hetzelfde ? Nostradamus die niet zomaar even aangehaald kan worden als voorbeeld van kloppende voorspellingen.
Deze is dus gericht aan Dragorius ... die heeft dat aangehaald, dus Dragorius ... explain !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73182187
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:

[..]

De kerk wou inderdaad andere meningen dan die van haarzelf onderdrukken.
Wat dat te maken heeft met De_Kardinaal's opmerking snap ik niet helemaal.
Ik denk dat er een redelijk grote kans bestaat dat het Vaticaan op deze manier astrologische en andere kennis bezit uit de oudheid.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 28 september 2009 @ 15:59:23 #180
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73182191
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De waarheid is toch niet beperkte tot 'main stream' bronnen?
Het idee van een geheim is dat dit niet tot algemene kennis behoort, of zie ik dat nou verkeerd?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73182234
Ja daarom zeg ik dus > hoe willen wij dan aan de waarheid komen? Enkel speculeren via Google/Fok! ?

Maar goed, da's redelijk offtopic zo > Waar vind ik de info over keypoints die jij ook hebt, Ticker?
Mr. Prolapse 2009
pi_73182254
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als het even meezit dan leef ik nog 80 jaar ofzo, tijd zat dus.
pi_73182255
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef Ticker het volgende:
Wat is tijd. wat is de dood, en wat is het doel op aarde.
-> Lees Dolores Cannon (The Convoluted Universe Book I, II en III)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73182294
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Deze is dus gericht aan Dragorius ... die heeft dat aangehaald, dus Dragorius ... explain !
Que/wat?
Mr. Prolapse 2009
  maandag 28 september 2009 @ 16:02:39 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73182317
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:59 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik denk dat er een redelijk grote kans bestaat dat het Vaticaan op deze manier astrologische en andere kennis bezit uit de oudheid.
Ik denk inderdaad dat die nog heel wat informatie in de kluizen heeft liggen
The truth was in here.
pi_73182318
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

80 jaar?

Wat is "het geheim"?
Mr. Prolapse 2009
pi_73182354
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

80 jaar?

Wat is "het geheim"?
Zelfvertrouwen.
pi_73182416
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:59 schreef Ticker het volgende:

[..]

De waarheid is toch niet beperkte tot 'main stream' bronnen?
Het idee van een geheim is dat dit niet tot algemene kennis behoort, of zie ik dat nou verkeerd?
Dat ben ik dus met je eens. Laat een geheim een geheim blijven. Alles weten is ook niet zaligmakend.
pi_73182445
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen.
Dat gaat je niet redden tegen ziekte/ongelukken/algemene ouderdom.

Dus tenzij je nog niet ouder bent dan 10 is het een nogal ehm...gedurfde uitspraak. Wel een postief iets uiteraard. Als ik maar gezond oud word overigens
Mr. Prolapse 2009
  maandag 28 september 2009 @ 16:05:57 #190
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73182452
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Dragorius het volgende:
Waar vind ik de info over keypoints die jij ook hebt, Ticker?
Heb ik die??
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73182461
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ben ik dus met je eens. Laat een geheim een geheim blijven. Alles weten is ook niet zaligmakend.
Sommige geheimen kunnen ook beter een geheim blijven. Niet iedereen hoeft alles te weten.
Mr. Prolapse 2009
pi_73182490
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:05 schreef Ticker het volgende:

[..]

Heb ik die??
Dat hoopte ik
Mr. Prolapse 2009
pi_73182505
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat die nog heel wat informatie in de kluizen heeft liggen
Daarom dat ik ook een topic had geopend over bekeren. Bekeren, goed of slecht bedoeld?

Waar kun je namelijk het best zieltjes mee winnen? Juist ja, vertel ze verhalen waar ze niks van snappen en bewaak de bron van informatie. Kennis is namelijk macht en de behoefte aan informatie is niet te stoppen als het grootste deel van het verhaal onduidelijk blijft.
  maandag 28 september 2009 @ 16:07:51 #194
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73182524
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

-> Lees Dolores Cannon (The Convoluted Universe Book I, II en III)
Ben laatst naar Icke geweest in de Rai, die heeft ook wat interessante dingen hierover verteld.
Laatste tijd kom ik zoveel tegen wat ik wil lezen... heb er gewoon de tijd niet voor!
pi_73182551
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat gaat je niet redden tegen ziekte/ongelukken/algemene ouderdom.

Dus tenzij je nog niet ouder bent dan 10 is het een nogal ehm...gedurfde uitspraak. Wel een postief iets uiteraard. Als ik maar gezond oud word overigens
Gezondheid is dan ook een erg groot deel van het zelfvertrouwen, zo niet het grootste.
pi_73182556
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan ben jij dus nog piepjong?
En ik maar denken dat ik met een man van in de veertig zat te discussieren.
pi_73182583
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:08 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Gezondheid is dan ook een erg groot deel van het zelfvertrouwen, zo niet het grootste.
Zelfvertrouwen gaat je niet helpen tegen een longontsteking/bacteriele infectie etc.

Maar goed, sorry we gaan weer off-topic
Mr. Prolapse 2009
pi_73182592
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ben laatst naar Icke geweest in de Rai, die heeft ook wat interessante dingen hierover verteld.
Laatste tijd kom ik zoveel tegen wat ik wil lezen... heb er gewoon de tijd niet voor!
Daarom rustig je eigen weg trekken, en vooral niet overhaast te werk gaan.
  maandag 28 september 2009 @ 16:10:59 #199
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73182613
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen gaat je niet helpen tegen een longontsteking/bacteriele infectie etc.
Mensen die dat hebben hebben gewoon 'The Secret' niet goed gebruikt, die willen dus niet echt gezond zijn !
zzz
pi_73182639
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar goed, sorry we gaan weer off-topic
Het is niet offtopic. Het is de kern van het topic.

Gezondheid helpt daar wel bij, daarom zeg ik ook dat gezondheid een belangrijk onderdeel is van het zelfvertrouwen. Zonder een goede gezondheid, geen goed zelfvertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')