Als ik mensen dit wil laten concluderen, dan zou ik dat ook als eerste zin aangeven. Dan weet je namelijk zeker dat er geen moeite meer gedaan word om het verhaal verder uit te zoeken. Wikipedia spreekt namelijk de hoogste waarheid.quote:Op maandag 28 september 2009 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het gelezen en het is allemaal verzonnen. In 1956![]()
Leuk bedacht, dat wel.
Hoe wil jij dan wel aan de waarheid komen?quote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als ik mensen dit wil laten concluderen, dan zou ik dat ook als eerste zin aangeven. Dan weet je namelijk zeker dat er geen moeite meer gedaan word om het verhaal verder uit te zoeken. Wikipedia spreekt namelijk de hoogste waarheid.
Ikzelf laat daarom de waarheid in het midden tot ik wat meer begrepen heb van de oorsprong van de vrijmetselarij etc. Ik vind het frappant dat zelfs leden van deze club niet goed kunnen vertellen waar het precies vandaan komt. Ik verwacht dan ook niet snel dat ze zullen weten/vertellen wat de rituelen precies inhouden.
Deze is dus gericht aan Dragorius ... die heeft dat aangehaald, dus Dragorius ... explain !quote:Op maandag 28 september 2009 15:28 schreef _Led_ het volgende:
Neuh, vind ik niet.
Nostradamus werd aangehaald als voorbeeld van voorspellingen die zouden kloppen.
Ik zeg dat dat naar mijn mening onzin is, jij komt met een andere reden aan die - als ie zou kloppen - op dezelfde conclusie uit komt.
Het resultaat is dan toch netto hetzelfde ? Nostradamus die niet zomaar even aangehaald kan worden als voorbeeld van kloppende voorspellingen.
Ik denk dat er een redelijk grote kans bestaat dat het Vaticaan op deze manier astrologische en andere kennis bezit uit de oudheid.quote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De kerk wou inderdaad andere meningen dan die van haarzelf onderdrukken.
Wat dat te maken heeft met De_Kardinaal's opmerking snap ik niet helemaal.
De waarheid is toch niet beperkte tot 'main stream' bronnen?quote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan wel aan de waarheid komen?
Dat is het paradoxale hieraan
Als het even meezit dan leef ik nog 80 jaar ofzo, tijd zat dus.quote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan wel aan de waarheid komen?
Dat is het paradoxale hieraan
-> Lees Dolores Cannon (The Convoluted Universe Book I, II en III)quote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef Ticker het volgende:
Wat is tijd. wat is de dood, en wat is het doel op aarde.
Que/wat?quote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Deze is dus gericht aan Dragorius ... die heeft dat aangehaald, dus Dragorius ... explain !
Ik denk inderdaad dat die nog heel wat informatie in de kluizen heeft liggenquote:Op maandag 28 september 2009 15:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik denk dat er een redelijk grote kans bestaat dat het Vaticaan op deze manier astrologische en andere kennis bezit uit de oudheid.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als het even meezit dan leef ik nog 80 jaar ofzo, tijd zat dus.
Zelfvertrouwen.quote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]80 jaar?
![]()
Wat is "het geheim"?
Dat ben ik dus met je eens. Laat een geheim een geheim blijven. Alles weten is ook niet zaligmakend.quote:Op maandag 28 september 2009 15:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
De waarheid is toch niet beperkte tot 'main stream' bronnen?
Het idee van een geheim is dat dit niet tot algemene kennis behoort, of zie ik dat nou verkeerd?
Dat gaat je niet redden tegen ziekte/ongelukken/algemene ouderdom.quote:
Heb ik die??quote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Dragorius het volgende:
Waar vind ik de info over keypoints die jij ook hebt, Ticker?
Sommige geheimen kunnen ook beter een geheim blijven. Niet iedereen hoeft alles te weten.quote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben ik dus met je eens. Laat een geheim een geheim blijven. Alles weten is ook niet zaligmakend.
Daarom dat ik ook een topic had geopend over bekeren. Bekeren, goed of slecht bedoeld?quote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat die nog heel wat informatie in de kluizen heeft liggen
Ben laatst naar Icke geweest in de Rai, die heeft ook wat interessante dingen hierover verteld.quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
-> Lees Dolores Cannon (The Convoluted Universe Book I, II en III)
Gezondheid is dan ook een erg groot deel van het zelfvertrouwen, zo niet het grootste.quote:Op maandag 28 september 2009 16:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat gaat je niet redden tegen ziekte/ongelukken/algemene ouderdom.![]()
Dus tenzij je nog niet ouder bent dan 10 is het een nogal ehm...gedurfde uitspraak.Wel een postief iets uiteraard. Als ik maar gezond oud word overigens
Dan ben jij dus nog piepjong?quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als het even meezit dan leef ik nog 80 jaar ofzo, tijd zat dus.
Zelfvertrouwen gaat je niet helpen tegen een longontsteking/bacteriele infectie etc.quote:Op maandag 28 september 2009 16:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Gezondheid is dan ook een erg groot deel van het zelfvertrouwen, zo niet het grootste.
Daarom rustig je eigen weg trekken, en vooral niet overhaast te werk gaan.quote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ben laatst naar Icke geweest in de Rai, die heeft ook wat interessante dingen hierover verteld.
Laatste tijd kom ik zoveel tegen wat ik wil lezen... heb er gewoon de tijd niet voor!![]()
Mensen die dat hebben hebben gewoon 'The Secret' niet goed gebruikt, die willen dus niet echt gezond zijn !quote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen gaat je niet helpen tegen een longontsteking/bacteriele infectie etc.
Het is niet offtopic. Het is de kern van het topic.quote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen gaat je niet helpen tegen een longontsteking/bacteriele infectie etc.
Maar goed, sorry we gaan weer off-topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |