Die was echt wel goed hoor...quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja tyf maar op met je Rotterdams accent.
quote:
dat denk ik ookquote:
Dat denk ik ook. Hij heeft zn tinky winky pak al aan!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is hij gay.
waarquote:
Op je beeldbuis.quote:
oooooooooooquote:
Da's nog niet het ergste, maar het verkrachten van mijn trommelvliezen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef Karina het volgende:
Wat een dikke reet!
Het gaat er niet zozeer om dat het voor ons een mysterie is, maar dat bekende Nederlanders onherkenbaar mee kunnen doen. Omdat ze anders niet durven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef mikerw het volgende:
tjonge, dachten ze nou echt dat dit 'mystery' zou zijn?
Nee, SBS heeft gewoon een zooitje wannabe-bn'ers gevraagd of ze hieraan mee willen doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat er niet zozeer om dat het voor ons een mysterie is, maar dat bekende Nederlanders onherkenbaar mee kunnen doen. Omdat ze anders niet durven.
Dit was Rebecca, lijkt me duidelijk. En ja, ze zingt echt wel goed, maar toch geef ik Henk-Jan gelijk. Ze moet dit niet nog eens gaan doen.
Dat, ik ben nu wel weer klaar met deze kneuzenkermis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook af. Want dan ga ik weer kijken
Het zijn wel erg veel aflevering met eerste audities dit jaar he, weet niemand wanneer de theaterrondes beginnen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:37 schreef verleiding het volgende:
[..]
Dat, ik ben nu wel weer klaar met deze kneuzenkermis.
Over twee weken, vandaag en volgende week nog audities.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:20 schreef Dinus het volgende:
[..]
Het zijn wel erg veel aflevering met eerste audities dit jaar he, weet niemand wanneer de theaterrondes beginnen?
waarom ben jij blijquote:
eigenlijk wel ja, maar toch kijk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:56 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het programma is ook te slecht voor woorden
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom spreekt Patricia iemand met U aan terwijl ze zelf ook een zestiger is
Ze deed het trouwens niet consequent, ze gebruikte je en u door elkaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom spreekt Patricia iemand met U aan terwijl ze zelf ook een zestiger is
whehe ja dat dus jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Patries er zo het accent op wilde leggen dat zij veel jonger lijkt en dus ook 'is' *kuch*. Afstand creëren
quote:
quote:
Dacht ik ook direct. Ja je bent tof en ziet er jong uit, maar iemand die jonger is dan zo nadrukkelijk U gaan noemen... beetje overdrevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Patries er zo het accent op wilde leggen dat zij veel jonger lijkt en dus ook 'is' *kuch*. Afstand creëren
Dat is Patricia haar Rotterdamse bescheidenheidquote:
In Rotterdam zijn we heel bescheiden inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is Patricia haar Rotterdamse bescheidenheid
Ook heel bescheiden ipv recht voor z'n raap hèquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn we heel bescheiden inderdaad.
Amerikaans gegil.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze zingt wel een beetje ingetogen
Dat deed Bianca Ryan toch beter.
dat dacht ik ook gelijk, Bianca Ryan deed het echt veel beterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze zingt wel een beetje ingetogen
Dat deed Bianca Ryan toch beter.
Het kost veel te veel moeite voor haar. Niet slecht, maar ik denk dat ze wel heel veel op dit nummer heeft geoefend.quote:
Oh, over drie weken dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Over twee weken, vandaag en volgende week nog audities.
Iig geen televizierpropaganda meer, de stembussen zijn gesloten!
Die gozerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef MissJ het volgende:
zomg die moeder en die zus van die gozer uit Den Haag![]()
ja die ookquote:
quote:
ze heeft volgens mij een Griekse achternaamquote:
Verander je nick in Polanski !quote:
Waar moet ik hem eigenlijk van kennen? Ik ken hem pas sinds dit programma.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef StephanL het volgende:
Maurice vind het weer niks, hij kan zelf niet eens zingen volgens mij.
Dat weet ik wel zeker, maar daarvoor zit ie daar ook niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef StephanL het volgende:
Maurice vind het weer niks, hij kan zelf niet eens zingen volgens mij.
Hij heeft een handjevol Nederlandse musicals begeleid / geschreven en veel, veel casting gedaan voor musicals.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar moet ik hem eigenlijk van kennen? Ik ken hem pas sinds dit programma.
hij is theater en televisiemakerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maurice Wijnen was ook jurylid bij het programma "So You Wanna Be A Popstar". Maurice is een bekende in de theater en televisiewereld. Hij schrijft en produceert musicals. Ook verzorgt hij de casting van musicals.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
niet echt hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef myrkur het volgende:
het kan maurice niet echt bekoren hahaha
Geen popstar omdat ze niet de jongere doelgroep aan zou spreken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond haar best goed zingen man.
Wtf hoezo is ze niet door ?
Jij zou d'r doen? Leuke schoonvader achter je aan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima dochter ook is ze rond de 16 ?
Ik zou der doen. Ze lijkt oud genoeg in elk geval hmmn lekker hoor.
Wat een debiel trouwens die kerel er bij.
Je kunt het op iedereen wel vanavond hè?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou der doen. Ze lijkt oud genoeg in elk geval hmmn lekker hoor.
Wat is daar de bedoeling van dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha, de mystery popstar
Geen idee wie het is trouwens
Probeer het zelf maar eensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef MissJ het volgende:
niet echt bijzonder ofzo
dat vindt SBS6 spannend ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is daar de bedoeling van dan?
tsst zeik niet zo joh, dit is Fok! hoorquote:
De jury beoordeelt dan een zanger/zangeres op zijn/haar stem en of diegene dan door zou gaan. Geen idee of ze terug komen in de 2e ronde als ze door zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is daar de bedoeling van dan?
Hoeveel? Geen idee...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoeveel van die audities zijn er nog ?
Ben er toevallig ingerold vanavond tijdens de reclame op 4 maar geweldig gelachen om dat ouwe wijf.
En nog een mooie chick gezien ook. Haagse Harry had ook door gemoeten wat een schattige gozer.
Ja dat zag ik ook maar dat zag er toch weer iets anders uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een reclame van Wendy met Ushi en van Dijk. Volgens mij heeft ze vandaag ook iets met audities te maken gehad als negerin, maar ik weet het niet zeker
Okquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook maar dat zag er toch weer iets anders uit.
Was een item bij DWDD. Zij heeft als Lucretia Martina, beroep: weervrouw op Aruba (dacht ik), weer vele Nederlanders voor de gek gehouden. Zoals eerst met Ushi. Maar dit keer écht onherkenbaar. Stond er echt van te kijken!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een reclame van Wendy met Ushi en van Dijk. Volgens mij heeft ze vandaag ook iets met audities te maken gehad als negerin, maar ik weet het niet zeker
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:04 schreef Marieke12 het volgende:
overduidelijk wie de MP is: in eerste instantie wist ik echt niet wie het was, tot ze begon te zingen en slist, toen was het meteen duidelijk en 100% zeker: het nichtje van Gordon, Deborah. Die heeft al aan zoveel audities meegedaan en dacht zeker dat het nu ging lukken, maar helaas!
Dat was inderdaad errug goed!!!! Ik kwam het tegen met zappen en dacht wel van, wat heeft dat mens een rare lip en waarom wisselt ze steeds van accent, maar toen ik later hoorde dat het Wendy van Dijk was viel mijn mond open! Knap van Wendy hoor!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 06:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Was een item bij DWDD. Zij heeft als Lucretia Martina, beroep: weervrouw op Aruba (dacht ik), weer vele Nederlanders voor de gek gehouden. Zoals eerst met Ushi. Maar dit keer écht onherkenbaar. Stond er echt van te kijken!
Ik vind het nu wel weer genoeg geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog twee auditieafleveringen hierna volgens mij
welkomquote:
Volgens mij is dat niet zo hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:31 schreef Karina het volgende:
Nog even doorbijten, dan naar de liveshows. Vorige week niet kunnen kijken, alleen het laatste stukje, we zien de Mystery Guest nu toch, die van de vorige keer?
Oh dat dacht ik, het zag er zo uit in ieder geval. Dat Engels klinkt ook nergens naar van deze dame.quote:
maar het is al de 9e afl het duurt te langquote:
Daarom kijk ik altijd (op deze keer na) altijd online, dat scheelt meer dan een half uurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar het is al de 9e afl het duurt te lang
He?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:38 schreef Karina het volgende:
Hij zingt niet slecht, maar wel ontzettend saai.
volgens mij zingen ze altijd (semi-) bekende liedjes hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef StephanL het volgende:
LOL
Liedje komt mij ergens bekend van voor wat die vent zong.
Nextquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:56 schreef Karina het volgende:
Wat een irritant wijf, die Rotterdamse en dat accentIk vind haar zelf wel een beetje op een vent lijken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |