Waar moet ik hem eigenlijk van kennen? Ik ken hem pas sinds dit programma.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef StephanL het volgende:
Maurice vind het weer niks, hij kan zelf niet eens zingen volgens mij.
Dat weet ik wel zeker, maar daarvoor zit ie daar ook niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef StephanL het volgende:
Maurice vind het weer niks, hij kan zelf niet eens zingen volgens mij.
Hij heeft een handjevol Nederlandse musicals begeleid / geschreven en veel, veel casting gedaan voor musicals.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar moet ik hem eigenlijk van kennen? Ik ken hem pas sinds dit programma.
hij is theater en televisiemakerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maurice Wijnen was ook jurylid bij het programma "So You Wanna Be A Popstar". Maurice is een bekende in de theater en televisiewereld. Hij schrijft en produceert musicals. Ook verzorgt hij de casting van musicals.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
niet echt hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef myrkur het volgende:
het kan maurice niet echt bekoren hahaha
Geen popstar omdat ze niet de jongere doelgroep aan zou spreken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond haar best goed zingen man.
Wtf hoezo is ze niet door ?
Jij zou d'r doen? Leuke schoonvader achter je aan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima dochter ook is ze rond de 16 ?
Ik zou der doen. Ze lijkt oud genoeg in elk geval hmmn lekker hoor.
Wat een debiel trouwens die kerel er bij.
Je kunt het op iedereen wel vanavond hè?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou der doen. Ze lijkt oud genoeg in elk geval hmmn lekker hoor.
Wat is daar de bedoeling van dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha, de mystery popstar
Geen idee wie het is trouwens
Probeer het zelf maar eensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:34 schreef MissJ het volgende:
niet echt bijzonder ofzo
dat vindt SBS6 spannend ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is daar de bedoeling van dan?
tsst zeik niet zo joh, dit is Fok! hoorquote:
De jury beoordeelt dan een zanger/zangeres op zijn/haar stem en of diegene dan door zou gaan. Geen idee of ze terug komen in de 2e ronde als ze door zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is daar de bedoeling van dan?
Hoeveel? Geen idee...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoeveel van die audities zijn er nog ?
Ben er toevallig ingerold vanavond tijdens de reclame op 4 maar geweldig gelachen om dat ouwe wijf.
En nog een mooie chick gezien ook. Haagse Harry had ook door gemoeten wat een schattige gozer.
Ja dat zag ik ook maar dat zag er toch weer iets anders uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een reclame van Wendy met Ushi en van Dijk. Volgens mij heeft ze vandaag ook iets met audities te maken gehad als negerin, maar ik weet het niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |