Waar moet ik hem eigenlijk van kennen? Ik ken hem pas sinds dit programma.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef StephanL het volgende:
Maurice vind het weer niks, hij kan zelf niet eens zingen volgens mij.
Dat weet ik wel zeker, maar daarvoor zit ie daar ook niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef StephanL het volgende:
Maurice vind het weer niks, hij kan zelf niet eens zingen volgens mij.
Hij heeft een handjevol Nederlandse musicals begeleid / geschreven en veel, veel casting gedaan voor musicals.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar moet ik hem eigenlijk van kennen? Ik ken hem pas sinds dit programma.
hij is theater en televisiemakerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maurice Wijnen was ook jurylid bij het programma "So You Wanna Be A Popstar". Maurice is een bekende in de theater en televisiewereld. Hij schrijft en produceert musicals. Ook verzorgt hij de casting van musicals.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
niet echt hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef myrkur het volgende:
het kan maurice niet echt bekoren hahaha
Geen popstar omdat ze niet de jongere doelgroep aan zou spreken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond haar best goed zingen man.
Wtf hoezo is ze niet door ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |