Die was echt wel goed hoor...quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja tyf maar op met je Rotterdams accent.
quote:
dat denk ik ookquote:
Dat denk ik ook. Hij heeft zn tinky winky pak al aan!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is hij gay.
waarquote:
Op je beeldbuis.quote:
oooooooooooquote:
Da's nog niet het ergste, maar het verkrachten van mijn trommelvliezen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef Karina het volgende:
Wat een dikke reet!
Het gaat er niet zozeer om dat het voor ons een mysterie is, maar dat bekende Nederlanders onherkenbaar mee kunnen doen. Omdat ze anders niet durven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef mikerw het volgende:
tjonge, dachten ze nou echt dat dit 'mystery' zou zijn?
Nee, SBS heeft gewoon een zooitje wannabe-bn'ers gevraagd of ze hieraan mee willen doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat er niet zozeer om dat het voor ons een mysterie is, maar dat bekende Nederlanders onherkenbaar mee kunnen doen. Omdat ze anders niet durven.
Dit was Rebecca, lijkt me duidelijk. En ja, ze zingt echt wel goed, maar toch geef ik Henk-Jan gelijk. Ze moet dit niet nog eens gaan doen.
Dat, ik ben nu wel weer klaar met deze kneuzenkermis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook af. Want dan ga ik weer kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |