Ze deed het trouwens niet consequent, ze gebruikte je en u door elkaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom spreekt Patricia iemand met U aan terwijl ze zelf ook een zestiger is
whehe ja dat dus jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Patries er zo het accent op wilde leggen dat zij veel jonger lijkt en dus ook 'is' *kuch*. Afstand creëren
quote:
quote:
Dacht ik ook direct. Ja je bent tof en ziet er jong uit, maar iemand die jonger is dan zo nadrukkelijk U gaan noemen... beetje overdrevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Patries er zo het accent op wilde leggen dat zij veel jonger lijkt en dus ook 'is' *kuch*. Afstand creëren
Dat is Patricia haar Rotterdamse bescheidenheidquote:
In Rotterdam zijn we heel bescheiden inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is Patricia haar Rotterdamse bescheidenheid
Ook heel bescheiden ipv recht voor z'n raap hèquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn we heel bescheiden inderdaad.
Amerikaans gegil.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze zingt wel een beetje ingetogen
Dat deed Bianca Ryan toch beter.
dat dacht ik ook gelijk, Bianca Ryan deed het echt veel beterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze zingt wel een beetje ingetogen
Dat deed Bianca Ryan toch beter.
Het kost veel te veel moeite voor haar. Niet slecht, maar ik denk dat ze wel heel veel op dit nummer heeft geoefend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |