http://rotterdam.nl/smartsite2249111.dwsquote:Zondag 6 september
14:00 & 16:15 uur Cityloungen in de bouwput van Calypso
Woensdag 9 september
Rotterdam pakt uit
1 t/m 13 september: NAi
14 t/m 20 september: City Informatiecentrum
Het Nieuwe Stadskantoor
Zaterdag 19 september
Parfum de BoemBoem en The Red Apple
Zondag 20 september
Parfum de BoemBoem
Vrijdag 25 september
Bekendmaking nieuwste klushuizen
Zaterdag 26 september
11:00 - 14:00 uur Nieuwbouw kijken tijdens LiViN’ op Locatie
www.zomerfestivals.nlquote:Vanaf maandag 14 september zijn de vijf ontwerpen voor het Nieuwe Stadskantoor te zien in het City Informatiecentrum op de Coolsingel 197.
Bezoekers kunnen daar met een kaart aan de beoordelingscommissie laten weten wat zij van de ontwerpen vinden. Op woensdag en zaterdag kunnen mensen gratis in een fietstaxi naar de tentoonstelling. Bewoners in het centrumgebied werden als eerste door wethouder Karakus voor de deur van het City Informatiecentrum afgezet. Karakus: “Rotterdam ontwikkelt het meest duurzame gebouw van Nederland. Wij zorgen wij er dan graag voor dat mensen op een duurzame manier naar de tentoonstelling worden gebracht.”
De tentoonstelling in het City Informatiecentrum duurt nog tot en met 20 september. In oktober neemt het College, op voordracht van de beoordelingscommissie, een besluit over het definitieve ontwerp.
Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Check de OPquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:02 schreef F04 het volgende:
Hoe groot is dat nieuwe station dan? pics?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:31 schreef Isegrim het volgende:
Voortaan wat sneller nieuw topic a.u.b.
Verveelde me even.quote:
Lekkere site:quote:
Blijkbaar daar niet opgeslagenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Heb je 'm niet in de wiki geüpdatet?
Jaja, zeikerdquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
Zet dan ook een linkje naar het volgende topic
Rotterdam #101 : Nu met nieuw metrostation
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef junkiexp het volgende:
Nu moeten alleen die fotos van wie waar woont nog worden aangepast, want dat is alweer achterhaald.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vanavond gaat mijn voorkeur uit naar
Check!quote:wodka
Bij gebrek aan 2 maar 1, dus toch:quote:en piemels
sterkte!quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:42 schreef junkiexp het volgende:
Ben net een kennis van 39 met 3 kinderen verloren.
Ze is vanmiddag omgekomen bij een ongeval met auto.....
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:00 schreef junkiexp het volgende:
Aangepast en opgeslagen in de wiki.
Ook alle vorige delen vanaf 94 erbij gezet.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:42 schreef junkiexp het volgende:
Ben net een kennis van 39 met 3 kinderen verloren.
Ze is vanmiddag omgekomen bij een ongeval met auto.....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:01 schreef Millitia het volgende:
Feliciteer mij hier mensen, ik heb het voor elkaar hoor, na 7 jaar en 4 maanden, 300 posts.
quote:
En Meijerspleinquote:Op zondag 27 september 2009 11:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Cs en binnenkort Blijdorp
nee. wel gister ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo! Iemand nog naar Watt vanavond?
ben je zwanger?quote:Op zondag 27 september 2009 19:54 schreef Isegrim het volgende:
We zijn vandaag o.a. naar een kinderboerderij geweest.
Niet dat ik weet.quote:
je moet niet zo happenquote:Op zondag 27 september 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.Maar moet dat dan? Ik vind beestjes gewoon leuk.
We hebben varkens geaaid en geitjes en een paard en we hebben gebabbeld met een koppel grijze roodstaartpapegaaien.
Ik kom er een keer of 6-8 per week tijdens de spits en heb er nooit problemen. Loop je misschien wat ongelukkig?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als jij weet waar die gebleven is... er zijn na de sluiting diverse feestjes gehouden trouwens.
En de huidige voetgangerstunnel bij CS - de voormalige en toekomstige fietstunnel - is inderdaad breder dan de vorige. En die moet echt een stuk breder, want in de spits kun je er nog altijd niet normaal lopen
En die tunnel ligt er toch nog wel gewoon? Alleen is hij aan de voorkant dicht getimmerd?quote:Op maandag 28 september 2009 07:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik kom er een keer of 6-8 per week tijdens de spits en heb er nooit problemen. Loop je misschien wat ongelukkig?
Geen idee, ik speel niet meer in bouwputtenquote:Op maandag 28 september 2009 08:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En die tunnel ligt er toch nog wel gewoon? Alleen is hij aan de voorkant dicht getimmerd?
Die roodborstquote:Op maandag 28 september 2009 15:28 schreef Isegrim het volgende:
Fok heeft leuke nieuwe herfst-banners.
Helaas, er zijn nog geen mooie pics.. Vanavond doen we misschien nog een retry.quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Isegrim het volgende:
Aha. POIDH!
Vleesloze wokschotel welke erg geslaagd was trouwens!quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Op CS heet de Erasmuslijn nu trouwens al "Metrolijn D" in afwachting van de hernaming van de lijnen.
Voor toeristen is het niet echt handig, die hebben nog nooit van Caland en Erasmus gehoordquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik vind het huidige systeem juist praktisch en prettig.
Toeristen hebben ook nooit van A of D gehoord.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Voor toeristen is het niet echt handig, die hebben nog nooit van Caland en Erasmus gehoord![]()
Zoiets wordt het trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A.'s leven met mij is één grote NSFW-filmquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:08 schreef Isegrim het volgende:
Ze kijkt erbij alsof ze zich in de eerste scène van een NSFW-film bevindt.
Ja, jippie! Fijn weer in de trein naar Brussel, straks weer de hele dag met goed-geluimde enthousiaste klanten en welwillende hoog-opgeleide gemotiveerde zelfstandige collega's aan het werk, en daarna weer gezellig me al die aantrekkelijke, prettig-ruikende beleefde en gezellige Brusselnaars in de metro terug naar het station, het wordt vast weer een heel fijne dag!quote:Op woensdag 30 september 2009 07:29 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen allemaal
Weer een fijne dag, weer lekker hard werken!
Jouw dag klinkt nóg leuker dan de mijne!quote:Op woensdag 30 september 2009 07:52 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, jippie! Fijn weer in de trein naar Brussel, straks weer de hele dag met goed-geluimde enthousiaste klanten en welwillende hoog-opgeleide gemotiveerde zelfstandige collega's aan het werk, en daarna weer gezellig me al die aantrekkelijke, prettig-ruikende beleefde en gezellige Brusselnaars in de metro terug naar het station, het wordt vast weer een heel fijne dag!
Ik zal tegen Isegrim zeggen dat ze niet meer haar PocketRocket aan het lichtnet moet hangenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:48 schreef VanDread het volgende:
Nog meer mensen de stroom zien flikkeren? m'n wekker ging helemaal para en zelfs buiten stond de lantaren paal te flikkeren (liskwartier)
nee, die lucht hoort bij de metroquote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef DutchTrain het volgende:
Is de dam in de Rotte dan nu toch doorgebroken ?
Wat zo'n open tunnel richting Den Haag wel niet met zich mee brengt...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, die lucht hoort bij de metro
(ik neem aan dat je de putlucht op het centraal van vanochtend bedoelt?)
Vandaar dat geschok, volgens mij hadden we nu helemaal geen electriciteit meerquote:Op woensdag 30 september 2009 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zal tegen Isegrim zeggen dat ze niet meer haar PocketRocket aan het lichtnet moet hangen
Binnenkort komt Alicey de drie-fase aansluiting maken. Hopenlijk werkt het ding dan wat beterquote:Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef VanDread het volgende:
[..]
Vandaar dat geschok, volgens mij hadden we nu helemaal geen electriciteit meer
Iemand trouwens al mooie foto's van het nieuwe metro station? Ben wel benieuwd... en anders even gaan kijken... kom eigenlijk nooit bij de metro op cs..
Nee, ik ben met de Mercedes met chauffeur vandaag, dus niet op CS geweest.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
nee, die lucht hoort bij de metro
(ik neem aan dat je de putlucht op het centraal van vanochtend bedoelt?)
neem een lijntjequote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me niet fit maar moet zo nog vergaderen. En het kon ook nog wel eens een lange vergadering worden.
vroeg Ise zoveel aandacht? Dacht dat ze geradbraakt wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vannacht geen oog dicht gedaan
Maarja, als de pocketrocket leeg is....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vroeg Ise zoveel aandacht? Dacht dat ze geradbraakt was
oud is ze zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dat je poging tot een onschuldige blik, ondeugende oude vrouw?
word ze 40?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nog 10 nachtjes slapen, dan is ze halverwege pensioengerechtigde leeftijd
Nog 32 jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook enorm geen zin meer om te werken maar ik mag gelukkig bijna weg.
Wat toevallig, ik ook nietquote:
quote:
Neuken?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar misschien wel 40Uitgaande van de toekomstige pensieongerechtigde leeftijd
![]()
Dat geeft niet, dan geven we hem gewoon een pak slaag..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef junkiexp het volgende:
Hij luistert naar niemand hoor, die eigenwijze drol.
En het is een bijna oldbie.
Niks daarvan! Dan luisteren we eerst goed naar zijn behoeften, en tonen empathie...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dan geven we hem gewoon een pak slaag..
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Niks daarvan! Dan luisteren we eerst goed naar zijn behoeften, en tonen empathie...
Of ze wisten dat jullie zouden komenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Groetnis ùt Fryslân.
Wij gaan een stukje uit varen. En gisteren hebben wij gegeten bij De Nieuwe Mulderij, het beste restaurant van Leeuwarden. We waren de hele avond de enige twee gasten.Friezen zijn niet zo heel erg culinair onderlegd.
Bij UPC ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef Metatron het volgende:
Ze hebben BBC World kwijt gemaakt.
Disney
Channel
.
Ja. In het standaard analoge pakket heeft men de briljante beslissing genomen om BBC World te vervangen voorquote:
Nee, BBC world is echt pleite.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
Misschien moet je even zappen? Want volgens mij hebben ze inderdaad de BBC's bij elkaar gezet
BBC roeleert de pan uit, en Disney Channel is alleen aan te zien als je tussen de 12 en 15 bent, en van roze houdt. Verder is het totale nietszeggende leeghoofdige crap.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:15 schreef TJDoornbos het volgende:
F*ck BBC, alleen als er F1 is mag BBC 1 er zijn
Disney
Tsja, voor die paar keer dat ik eens TV kijk ga ik geen digitaal pakket nemen. Bovendien kan ik met een analogg signaal gewoon kijken waar ik wil, in plaats van dat ik weer vastzit aan waar de decoder staat.quote:
tsja.. analoge signaal gaat eind van t jaar uit de lucht ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef Metatron het volgende:
[..]
Tsja, voor die paar keer dat ik eens TV kijk ga ik geen digitaal pakket nemen. Bovendien kan ik met een analogg signaal gewoon kijken waar ik wil, in plaats van dat ik weer vastzit aan waar de decoder staat.
Toch niet overal, waren toch een paar delen ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja.. analoge signaal gaat eind van t jaar uit de lucht ...
1u23m te vroeg...quote:Op zondag 4 oktober 2009 05:37 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos doet licht aan voor de GP
moest nog douchen en koffie hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
1u23m te vroeg...
Jaime Alguedinges begon wel erg vroeg met het opruimen van de ING sponsoring
Over welk analoge signaal heb je het nu? De anaologe kabel heeft niet zo veel te maken met of een zender (nog) analoog via de lucht te ontvangen is natuurlijk. NL1-2-3 zijn al een hele tijd niet meer met een ouderwetsch sprietje te ontvangen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja.. analoge signaal gaat eind van t jaar uit de lucht ...
Kan die toko dan wel bestaan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Groetnis ùt Fryslân.
Wij gaan een stukje uit varen. En gisteren hebben wij gegeten bij De Nieuwe Mulderij, het beste restaurant van Leeuwarden. We waren de hele avond de enige twee gasten.Friezen zijn niet zo heel erg culinair onderlegd.
Vroeg het me gisteren al af jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
Ook leuk zijn die videoclips en playlists on demand bij X-ite, deze maand gratis (zou er ook niet extra voor betalen, want digitale radio werkt net zo goed).
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:35 schreef Metatron het volgende:
Die digitale meuk is gewoon regelrechte afpersing.
Per TV een kastje nodig, Oh, heb je een DVD recorder staan.. tsja... Dat wordt lastig om als je op vakantie bent van een een paar zenders wat programma's op te nemen. Of je moet 'voor weinig' een recorder aanschaffen die specifiek voor die digitale aanbieder geschikt is. Goedkoop analoog kaartje in je PC om af en toe lekker handig in een windowtje een journaal mee te pikken? Schaf nog maar een digitale ontvanger aan.
Ja, heeeeel handig hoor, die digitale TV.
quote:
Wat A) WEER kastjes zijn die ik moet aanschaffen, B) doorgaans een abominabel slechte beeldkwaliteit geven, wat de keuze voor een digitaal aanbod al meteen teniet doet, en C) kun je nog steeds niet één zender opnemen en de andere kijken. (Of op 2 TVs 2 verschillende zenders bekijken. Je bent voor de kanaalkeuze afhankelijk van je UPC kastje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij woont niet in Rotterdam of woon je in een uithoek waar je geen UPC hebt?
De mediabox van UPC heeft nl. 2 scart-uitgangen, dus je kunt er een draadloze av-verbinding opzetten. Veel makkelijker dan kabels door je huis trekken.
Nee, want die recorder HEB IK AL. Er nog één aanschaffen of huren is dus zeer zeker niet goedkoper.quote:Je krijgt het ding gratis (in plaats van bij andere aanbieders) en je kunt voor een paar euro per maand een recorder krijgen, wat goedkoper is dan er zelf één kopen.
Paddy murhpys? Of die andere? Was zelf in murphys.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Iemand die gisteren ook nog in de Irish pub was? Het live bandje daar speelde een snel(ler) (pop)rock nummer wat de 99% van de tent mee kon zingen maar ik had geen idee wat t wasZou een wat recenter nummer moeten zijn, klonk wel lekker maar ik was niet helemaal nuchter
Irish Pub
In Oshea's staat wel eens een bandje die een aantal Britney Spears nummers hebben, verkapt tot een soort Flogging molly stijl muziek.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:53 schreef Millitia het volgende:
[..]
Paddy murhpys? Of die andere? Was zelf in murphys.
Morguh
Maar dan wel met een recorder van UPC. Maar ik HEB al een recorder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:15 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt met UPC gewoon de ene zender opnemen en de andere bekijken hoor... Doe ik regelmatig.
En nog steeds maar 1 kanaal tegelijk, waarbij je de zender moet kiezen op het kastje. Lekker handig als ik boven achter m'n computer zit en even een journaal wil kijken.quote:En het signaal splitten over 2 TV's kan ook, maar wel met signaalverlies.
Digitale TV an sich heeft natuurlijk wel voordelen, het is alleen de uitvoering die een beetje beroerd is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:20 schreef Metatron het volgende:
Nee, ik zie echt niet zo bar veel voordelen aan digitale TV.
zoals zoveelquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Digitale TV an sich heeft natuurlijk wel voordelen, het is alleen de uitvoering die een beetje beroerd is.
je bent gewoon een mietjequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En "bed" is erg onderschat.
Nogal. Sowieso, 5 dagen werken en dan net 2 dagen vrij, dat gaat toch nergens overquote:
Het is immers al bijna Mei!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Hopen dat randstad mn mailtje op tijd leest en mn vakantiegeld stort!
Ik ben dol op totale nietszeggende leeghoofdige crap. Bovendien heb ik een Hello Kitty Stratocaster én 3d Hello Kitty plectra!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Metatron het volgende:
[..]
BBC roeleert de pan uit, en Disney Channel is alleen aan te zien als je tussen de 12 en 15 bent, en van roze houdt. Verder is het totale nietszeggende leeghoofdige crap.
sorry bedoel mn vakantie uren. Anders heb ik gewoon 40 x 0 staan en dat is niet zoveel. Dan moet ik maar weekje bij jullie etenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is immers al bijna Mei!
Vast omdat ze blond is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik ben dol op totale nietszeggende leeghoofdige crap. Bovendien heb ik een Hello Kitty Stratocaster én 3d Hello Kitty plectra!
...en dan Hannah...
[ afbeelding ]
in je jeugdquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef junkiexp het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat je het wel met 4 1/2 uur slaap per nacht afkon ?
Oh mits niet dagelijks en met melatonine + THC is dat nog wel te redden. Zoals afgelopen nacht.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef junkiexp het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat je het wel met 4 1/2 uur slaap per nacht afkon ?
Het is ook wel te doen, alleen een beetje wattig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh mits niet dagelijks en met melatonine + THC is dat nog wel te redden. Zoals afgelopen nacht.
Nee, vanwege haar sprankelende karakter en de diepgang van de interviews natuurlijk!quote:
Dus een sprankelend karakter en diepgaande interviews wil je er bij?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, vanwege haar sprankelende karakter en de diepgang van de interviews natuurlijk!
blond hebben we thuis ook
Ja, dan wordt je film 6 keer onderbroken door commercials in HD!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Digitale TV an sich heeft natuurlijk wel voordelen, het is alleen de uitvoering die een beetje beroerd is.
Kruidnootjes liggen hier al 5 weken in de Sparquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:51 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, dan wordt je film 6 keer onderbroken door commercials in HD!
Whoohoo!
Oh, ik heb de eerste peperkruidnootjes al gesignaleerd. En m'n zomervakantie is nog niet eens begonnen.
Het is een schande zeg ik je!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kruidnootjes liggen hier al 5 weken in de Spar
neem voor mij ook meequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef Millitia het volgende:
Junkie, hopen dat popie wat kruidnoten met chocola heeft liggen zometeen
Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef Metatron het volgende:
Het is een schande zeg ik je!
I'm with youquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Redelijk optijd naar bed gegaan, maar toch erg moe
Agossie. Zal ik ook nog vertellen dat ik vanavond naar een mooie zonnige plek vlieg, of is dat te veel?quote:
Isegrim en ik zullen wel wat regen voor je bestellen bij thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef Metatron het volgende:
[..]
Agossie. Zal ik ook nog vertellen dat ik vanavond naar een mooie zonnige plek vlieg, of is dat te veel?
Oeps.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef Metatron het volgende:
[..]
Agossie. Zal ik ook nog vertellen dat ik vanavond naar een mooie zonnige plek vlieg, of is dat te veel?
Oeps.
quote:
Zolang dat in NL bezorgd wordt vind ik het bestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim en ik zullen wel wat regen voor je bestellen bij thuisbezorgd.nl
Ik heb toenstraks de Mascapone-basilicum tomatensoep op. Die viel een beetje tegen. Leek alsof ik Tomaten-creme soep met stukjes kauwgom had.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:09 schreef junkiexp het volgende:
Zo, ze hebben die cup a soup flink verneukt zeg met die nieuwe versies.
Ja wij hebben dan niet van die luxe, maar de normale grootverpakkingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb toenstraks de Mascapone-basilicum tomatensoep op. Die viel een beetje tegen. Leek alsof ik Tomaten-creme soep met stukjes kauwgom had.
Hoe ver kan zoiets escaleren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef junkiexp het volgende:
Het loopt met een sisser af, ik had het liever zien escaleren
.
lekker toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:02 schreef Breuls het volgende:
Zelfs hier liggen de Sinterklaas-prutsels al bij de AH.
Nummer van de begraafplaats geven en zeggen dat ze daar maar heen moeten bellen. Dat is waarschijnlijk flink confronterend voor de gene aan de andere kant van de lijn, leren ze het snel af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ze belde net en vroegen naar mn moeder.........ja hé weet niet hoor maar die is in 2002 overleden. Heb die muts dus haarfijn doch geirriteert uitgelegd dat ze de boom in kan met dr stroom
Ben nog steeds beetje kwaad
Ach, hier hebben we tenminste bij 1 slijter Guiness, Strongbow, Magners, én Polarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:02 schreef Breuls het volgende:
Zelfs hier liggen de Sinterklaas-prutsels al bij de AH.
14 11 in schiedam en 21 11 bij jou das snel Breuls met die ouwe stoomschuitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef Breuls het volgende:
Mwah. Wellicht. Maar ze lagen er eind september al. Beetje vroeg.
Al heeft Sinterklaas wel een eigen intocht hier, op 21 november volgens mij.
Dan vaart die stoomboot flink doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef Breuls het volgende:
Mwah. Wellicht. Maar ze lagen er eind september al. Beetje vroeg.
Al heeft Sinterklaas wel een eigen intocht hier, op 21 november volgens mij.
TE LAAT faalhaasquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan vaart die stoomboot flink door
Goede collectiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach, hier hebben we tenminste bij 1 slijter Guiness, Strongbow, Magners, én Polar
Crematorium kan ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef TJDoornbos het volgende:
ja ze is gecremeerd dus dat gaat ook niet op, verder wel een goede actie
Nee, praten is voor vrouwen. Bier drinken werkt beterquote:
dat is mijn ervaring wel ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is elke echte rotterdammer toch?
viel niet op gelukkigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, de kaart is enigsinds outdated.
oke, dan is het goed. Ga ik weer terug in mijn winterslaapquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trouwens, je staat wel op de kaart, alleen is je label verdrukt door andere labels.
[ afbeelding ]
Moeten we de kaart een flink stuk oprekken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik mis Breuls op de kaart. die woont in een bevriendde gemeente
gewoon net als van alle stukken r'dam een klein stukje erbij voor de boomhut van Breulsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeten we de kaart een flink stuk oprekken.
Hey, je staat er niet meer op als lupa, dus niet zeurenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:56 schreef Isegrim het volgende:
Klopt idd wel meer niet meer op die kaart.
De klant stond hier binnen in het pand, het mooiste was geweest als de klant schreeuwend en koken was weggelopen en met piepende banden wegreed, en de medewerkster in tranen achterbleef natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe ver kan zoiets escaleren?Of had je gehoopt dat er iemand een shotgun had gepakt en die lastige klant zijn huis eens even had opgezocht?
Maar hij heeft gewoon netjes de rekening betaald en is rustig weggelopen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
De klant stond hier binnen in het pand, het mooiste was geweest als de klant schreeuwend en koken was weggelopen en met piepende banden wegreed, en de medewerkster in tranen achterbleef natuurlijk.
Hij gaat het hogerop in de organisatie opzoeken en kwam toen met mij een amicaal praatje aanknopen, ik mag die man welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hij heeft gewoon netjes de rekening betaald en is rustig weggelopen?
Dat ze oud is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat zie ik zelf ook wel, dat valt niet te missen!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ook dat woordje bedoelde ik niet
Dat zie ik ook zelf wel
poidhquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je mooie billen zorgen voor afleiding
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:09 schreef junkiexp het volgende:
Zo, ze hebben die cup a soup flink verneukt zeg met die nieuwe versies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |