A.'s leven met mij is één grote NSFW-filmquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:08 schreef Isegrim het volgende:
Ze kijkt erbij alsof ze zich in de eerste scène van een NSFW-film bevindt.
Ja, jippie! Fijn weer in de trein naar Brussel, straks weer de hele dag met goed-geluimde enthousiaste klanten en welwillende hoog-opgeleide gemotiveerde zelfstandige collega's aan het werk, en daarna weer gezellig me al die aantrekkelijke, prettig-ruikende beleefde en gezellige Brusselnaars in de metro terug naar het station, het wordt vast weer een heel fijne dag!quote:Op woensdag 30 september 2009 07:29 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen allemaal
Weer een fijne dag, weer lekker hard werken!
Jouw dag klinkt nóg leuker dan de mijne!quote:Op woensdag 30 september 2009 07:52 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, jippie! Fijn weer in de trein naar Brussel, straks weer de hele dag met goed-geluimde enthousiaste klanten en welwillende hoog-opgeleide gemotiveerde zelfstandige collega's aan het werk, en daarna weer gezellig me al die aantrekkelijke, prettig-ruikende beleefde en gezellige Brusselnaars in de metro terug naar het station, het wordt vast weer een heel fijne dag!
Ik zal tegen Isegrim zeggen dat ze niet meer haar PocketRocket aan het lichtnet moet hangenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:48 schreef VanDread het volgende:
Nog meer mensen de stroom zien flikkeren? m'n wekker ging helemaal para en zelfs buiten stond de lantaren paal te flikkeren (liskwartier)
nee, die lucht hoort bij de metroquote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef DutchTrain het volgende:
Is de dam in de Rotte dan nu toch doorgebroken ?
Wat zo'n open tunnel richting Den Haag wel niet met zich mee brengt...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, die lucht hoort bij de metro
(ik neem aan dat je de putlucht op het centraal van vanochtend bedoelt?)
Vandaar dat geschok, volgens mij hadden we nu helemaal geen electriciteit meerquote:Op woensdag 30 september 2009 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zal tegen Isegrim zeggen dat ze niet meer haar PocketRocket aan het lichtnet moet hangen
Binnenkort komt Alicey de drie-fase aansluiting maken. Hopenlijk werkt het ding dan wat beterquote:Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef VanDread het volgende:
[..]
Vandaar dat geschok, volgens mij hadden we nu helemaal geen electriciteit meer
Iemand trouwens al mooie foto's van het nieuwe metro station? Ben wel benieuwd... en anders even gaan kijken... kom eigenlijk nooit bij de metro op cs..
Nee, ik ben met de Mercedes met chauffeur vandaag, dus niet op CS geweest.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
nee, die lucht hoort bij de metro
(ik neem aan dat je de putlucht op het centraal van vanochtend bedoelt?)
neem een lijntjequote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me niet fit maar moet zo nog vergaderen. En het kon ook nog wel eens een lange vergadering worden.
vroeg Ise zoveel aandacht? Dacht dat ze geradbraakt wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vannacht geen oog dicht gedaan
Maarja, als de pocketrocket leeg is....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vroeg Ise zoveel aandacht? Dacht dat ze geradbraakt was
oud is ze zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dat je poging tot een onschuldige blik, ondeugende oude vrouw?
word ze 40?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nog 10 nachtjes slapen, dan is ze halverwege pensioengerechtigde leeftijd
Nog 32 jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook enorm geen zin meer om te werken maar ik mag gelukkig bijna weg.
Wat toevallig, ik ook nietquote:
quote:
Neuken?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar misschien wel 40Uitgaande van de toekomstige pensieongerechtigde leeftijd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |