En Meijerspleinquote:Op zondag 27 september 2009 11:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Cs en binnenkort Blijdorp
nee. wel gister ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo! Iemand nog naar Watt vanavond?
ben je zwanger?quote:Op zondag 27 september 2009 19:54 schreef Isegrim het volgende:
We zijn vandaag o.a. naar een kinderboerderij geweest.
Niet dat ik weet.quote:
je moet niet zo happenquote:Op zondag 27 september 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.Maar moet dat dan? Ik vind beestjes gewoon leuk.
We hebben varkens geaaid en geitjes en een paard en we hebben gebabbeld met een koppel grijze roodstaartpapegaaien.
Ik kom er een keer of 6-8 per week tijdens de spits en heb er nooit problemen. Loop je misschien wat ongelukkig?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als jij weet waar die gebleven is... er zijn na de sluiting diverse feestjes gehouden trouwens.
En de huidige voetgangerstunnel bij CS - de voormalige en toekomstige fietstunnel - is inderdaad breder dan de vorige. En die moet echt een stuk breder, want in de spits kun je er nog altijd niet normaal lopen
En die tunnel ligt er toch nog wel gewoon? Alleen is hij aan de voorkant dicht getimmerd?quote:Op maandag 28 september 2009 07:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik kom er een keer of 6-8 per week tijdens de spits en heb er nooit problemen. Loop je misschien wat ongelukkig?
Geen idee, ik speel niet meer in bouwputtenquote:Op maandag 28 september 2009 08:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En die tunnel ligt er toch nog wel gewoon? Alleen is hij aan de voorkant dicht getimmerd?
Die roodborstquote:Op maandag 28 september 2009 15:28 schreef Isegrim het volgende:
Fok heeft leuke nieuwe herfst-banners.
Helaas, er zijn nog geen mooie pics.. Vanavond doen we misschien nog een retry.quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Isegrim het volgende:
Aha. POIDH!
Vleesloze wokschotel welke erg geslaagd was trouwens!quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Op CS heet de Erasmuslijn nu trouwens al "Metrolijn D" in afwachting van de hernaming van de lijnen.
Voor toeristen is het niet echt handig, die hebben nog nooit van Caland en Erasmus gehoordquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik vind het huidige systeem juist praktisch en prettig.
Toeristen hebben ook nooit van A of D gehoord.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Voor toeristen is het niet echt handig, die hebben nog nooit van Caland en Erasmus gehoord![]()
Zoiets wordt het trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |