Paddy murhpys? Of die andere? Was zelf in murphys.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Iemand die gisteren ook nog in de Irish pub was? Het live bandje daar speelde een snel(ler) (pop)rock nummer wat de 99% van de tent mee kon zingen maar ik had geen idee wat t wasZou een wat recenter nummer moeten zijn, klonk wel lekker maar ik was niet helemaal nuchter
Irish Pub
In Oshea's staat wel eens een bandje die een aantal Britney Spears nummers hebben, verkapt tot een soort Flogging molly stijl muziek.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:53 schreef Millitia het volgende:
[..]
Paddy murhpys? Of die andere? Was zelf in murphys.
Morguh
Maar dan wel met een recorder van UPC. Maar ik HEB al een recorder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:15 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt met UPC gewoon de ene zender opnemen en de andere bekijken hoor... Doe ik regelmatig.
En nog steeds maar 1 kanaal tegelijk, waarbij je de zender moet kiezen op het kastje. Lekker handig als ik boven achter m'n computer zit en even een journaal wil kijken.quote:En het signaal splitten over 2 TV's kan ook, maar wel met signaalverlies.
Digitale TV an sich heeft natuurlijk wel voordelen, het is alleen de uitvoering die een beetje beroerd is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:20 schreef Metatron het volgende:
Nee, ik zie echt niet zo bar veel voordelen aan digitale TV.
zoals zoveelquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Digitale TV an sich heeft natuurlijk wel voordelen, het is alleen de uitvoering die een beetje beroerd is.
je bent gewoon een mietjequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En "bed" is erg onderschat.
Nogal. Sowieso, 5 dagen werken en dan net 2 dagen vrij, dat gaat toch nergens overquote:
Het is immers al bijna Mei!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Hopen dat randstad mn mailtje op tijd leest en mn vakantiegeld stort!
Ik ben dol op totale nietszeggende leeghoofdige crap. Bovendien heb ik een Hello Kitty Stratocaster én 3d Hello Kitty plectra!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Metatron het volgende:
[..]
BBC roeleert de pan uit, en Disney Channel is alleen aan te zien als je tussen de 12 en 15 bent, en van roze houdt. Verder is het totale nietszeggende leeghoofdige crap.
sorry bedoel mn vakantie uren. Anders heb ik gewoon 40 x 0 staan en dat is niet zoveel. Dan moet ik maar weekje bij jullie etenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is immers al bijna Mei!
Vast omdat ze blond is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik ben dol op totale nietszeggende leeghoofdige crap. Bovendien heb ik een Hello Kitty Stratocaster én 3d Hello Kitty plectra!
...en dan Hannah...
[ afbeelding ]
in je jeugdquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef junkiexp het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat je het wel met 4 1/2 uur slaap per nacht afkon ?
Oh mits niet dagelijks en met melatonine + THC is dat nog wel te redden. Zoals afgelopen nacht.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef junkiexp het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat je het wel met 4 1/2 uur slaap per nacht afkon ?
Het is ook wel te doen, alleen een beetje wattig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh mits niet dagelijks en met melatonine + THC is dat nog wel te redden. Zoals afgelopen nacht.
Nee, vanwege haar sprankelende karakter en de diepgang van de interviews natuurlijk!quote:
Dus een sprankelend karakter en diepgaande interviews wil je er bij?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, vanwege haar sprankelende karakter en de diepgang van de interviews natuurlijk!
blond hebben we thuis ook
Ja, dan wordt je film 6 keer onderbroken door commercials in HD!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Digitale TV an sich heeft natuurlijk wel voordelen, het is alleen de uitvoering die een beetje beroerd is.
Kruidnootjes liggen hier al 5 weken in de Sparquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:51 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, dan wordt je film 6 keer onderbroken door commercials in HD!
Whoohoo!
Oh, ik heb de eerste peperkruidnootjes al gesignaleerd. En m'n zomervakantie is nog niet eens begonnen.
Het is een schande zeg ik je!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kruidnootjes liggen hier al 5 weken in de Spar
neem voor mij ook meequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef Millitia het volgende:
Junkie, hopen dat popie wat kruidnoten met chocola heeft liggen zometeen
Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef Metatron het volgende:
Het is een schande zeg ik je!
I'm with youquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Redelijk optijd naar bed gegaan, maar toch erg moe
Agossie. Zal ik ook nog vertellen dat ik vanavond naar een mooie zonnige plek vlieg, of is dat te veel?quote:
Isegrim en ik zullen wel wat regen voor je bestellen bij thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef Metatron het volgende:
[..]
Agossie. Zal ik ook nog vertellen dat ik vanavond naar een mooie zonnige plek vlieg, of is dat te veel?
Oeps.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef Metatron het volgende:
[..]
Agossie. Zal ik ook nog vertellen dat ik vanavond naar een mooie zonnige plek vlieg, of is dat te veel?
Oeps.
quote:
Zolang dat in NL bezorgd wordt vind ik het bestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim en ik zullen wel wat regen voor je bestellen bij thuisbezorgd.nl
Ik heb toenstraks de Mascapone-basilicum tomatensoep op. Die viel een beetje tegen. Leek alsof ik Tomaten-creme soep met stukjes kauwgom had.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:09 schreef junkiexp het volgende:
Zo, ze hebben die cup a soup flink verneukt zeg met die nieuwe versies.
Ja wij hebben dan niet van die luxe, maar de normale grootverpakkingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb toenstraks de Mascapone-basilicum tomatensoep op. Die viel een beetje tegen. Leek alsof ik Tomaten-creme soep met stukjes kauwgom had.
Hoe ver kan zoiets escaleren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef junkiexp het volgende:
Het loopt met een sisser af, ik had het liever zien escaleren
.
Op kantoor?quote:
lekker toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:02 schreef Breuls het volgende:
Zelfs hier liggen de Sinterklaas-prutsels al bij de AH.
Nummer van de begraafplaats geven en zeggen dat ze daar maar heen moeten bellen. Dat is waarschijnlijk flink confronterend voor de gene aan de andere kant van de lijn, leren ze het snel af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ze belde net en vroegen naar mn moeder.........ja hé weet niet hoor maar die is in 2002 overleden. Heb die muts dus haarfijn doch geirriteert uitgelegd dat ze de boom in kan met dr stroom
Ben nog steeds beetje kwaad
Ach, hier hebben we tenminste bij 1 slijter Guiness, Strongbow, Magners, én Polarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:02 schreef Breuls het volgende:
Zelfs hier liggen de Sinterklaas-prutsels al bij de AH.
14 11 in schiedam en 21 11 bij jou das snel Breuls met die ouwe stoomschuitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef Breuls het volgende:
Mwah. Wellicht. Maar ze lagen er eind september al. Beetje vroeg.
Al heeft Sinterklaas wel een eigen intocht hier, op 21 november volgens mij.
Dan vaart die stoomboot flink doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef Breuls het volgende:
Mwah. Wellicht. Maar ze lagen er eind september al. Beetje vroeg.
Al heeft Sinterklaas wel een eigen intocht hier, op 21 november volgens mij.
TE LAAT faalhaasquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan vaart die stoomboot flink door
Goede collectiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach, hier hebben we tenminste bij 1 slijter Guiness, Strongbow, Magners, én Polar
Crematorium kan ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef TJDoornbos het volgende:
ja ze is gecremeerd dus dat gaat ook niet op, verder wel een goede actie
Nee, praten is voor vrouwen. Bier drinken werkt beterquote:
dat is mijn ervaring wel ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is elke echte rotterdammer toch?
viel niet op gelukkigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, de kaart is enigsinds outdated.
oke, dan is het goed. Ga ik weer terug in mijn winterslaapquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trouwens, je staat wel op de kaart, alleen is je label verdrukt door andere labels.
[ afbeelding ]
Moeten we de kaart een flink stuk oprekken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik mis Breuls op de kaart. die woont in een bevriendde gemeente
gewoon net als van alle stukken r'dam een klein stukje erbij voor de boomhut van Breulsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeten we de kaart een flink stuk oprekken.
Hey, je staat er niet meer op als lupa, dus niet zeurenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:56 schreef Isegrim het volgende:
Klopt idd wel meer niet meer op die kaart.
De klant stond hier binnen in het pand, het mooiste was geweest als de klant schreeuwend en koken was weggelopen en met piepende banden wegreed, en de medewerkster in tranen achterbleef natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe ver kan zoiets escaleren?Of had je gehoopt dat er iemand een shotgun had gepakt en die lastige klant zijn huis eens even had opgezocht?
Maar hij heeft gewoon netjes de rekening betaald en is rustig weggelopen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
De klant stond hier binnen in het pand, het mooiste was geweest als de klant schreeuwend en koken was weggelopen en met piepende banden wegreed, en de medewerkster in tranen achterbleef natuurlijk.
Hij gaat het hogerop in de organisatie opzoeken en kwam toen met mij een amicaal praatje aanknopen, ik mag die man welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hij heeft gewoon netjes de rekening betaald en is rustig weggelopen?
Dat ze oud is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat zie ik zelf ook wel, dat valt niet te missen!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ook dat woordje bedoelde ik niet
Dat zie ik ook zelf wel
poidhquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je mooie billen zorgen voor afleiding
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:09 schreef junkiexp het volgende:
Zo, ze hebben die cup a soup flink verneukt zeg met die nieuwe versies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |