Pos. | Naam | Team | Punten |
1. | J. Button | Brawn GP | 80 |
2. | R. Barrichello | Brawn GP | 66 |
3. | S. Vettel | Red Bull Racing | 54 |
4. | M. Webber | Red Bull Racing | 51.5 |
5. | K. Räikkönen | Ferrari | 40 |
6. | N. Rosberg | Williams | 30.5 |
7. | L. Hamilton | McLaren Mercedes | 27 |
8. | J. Trulli | Toyota | 22.5 |
9. | F. Massa | Ferrari | 22 |
10. | F. Alonso | Renault | 20 |
11. | H. Kovalainen | McLaren Mercedes | 20 |
12. | T. Glock | Toyota | 16 |
13. | N. Heidfeld | BMW Sauber | 12 |
14. | G. Fisichella | Ferrari | 8 |
15. | R. Kubica | BMW Sauber | 8 |
16. | A. Sutil | Force India | 5 |
17. | S. Buemi | Toro Rosso | 3 |
18. | S. Bourdais | Toro Rosso | 2 |
19. | K. Nakajima | Williams | 0 |
20. | V. Liuzzi | Force India | 0 |
21. | N. Piquet jr. | Renault | 0 |
22. | R. Grosjean | Renault | 0 |
23. | L. Badoer | Ferrari | 0 |
24. | J. Alguersuari | Toro Rosso | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1. | Brawn GP | 146 |
2. | Red Bull Racing | 105.5 |
3. | Ferrari | 62 |
4. | McLaren Mercedes | 47 |
5. | Toyota | 38.5 |
6. | Williams | 30.5 |
7. | Renault | 20 |
8. | BMW Sauber | 20 |
9. | Force India | 13 |
10. | Toro Rosso | 5 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 26 september | 15.55-17.10 uur | RTL GP: Formule 1 - Singapore - Kwalificatie |
Zo 27 september | 12.50-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Singapore - Pre-show |
Zo 27 september | 13.55-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Singapore - Race |
Zo 27 september | 16.00-16.30 uur | RTL GP: Formule 1 - Singapore - Nabeschouwing |
Zo 27 september | 20.00-21.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Singapore - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 26 september | 15.00-17.15 uur | BBC1: Formule 1 - Singapore - Kwalificatie |
Zo 27 september | 13.10-16.15 uur | BBC1: Formule 1 - Singapore - Race |
Zo 27 september | 20.00-21.00 uur | BBC3: Formule 1 - Singapore - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 25 °C | 30 °C | 60 % | Kans op regen |
Zaterdag | 26 °C | 32 °C | 60 % | Kans op regen |
Zondag | 25 °C | 31 °C | 60 % | Kans op regen |
Hoopt op regen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:55 schreef Libris het volgende:
Hier is een buienradar voor Singapore. Het circuit ligt in het zuiden, ongeveer bij de inham, een beetje rechts van het midden.
Da's wel één van de weinige dingen die die race spannend zou kunnen maken.quote:
* Libris kijkt naar buiten en ziet dat het flink bewolkt is..quote:
.quote:Renault removes ING, Mutua logos
By Pablo Elizalde Friday, September 25th 2009, 08:11 GMT
Renault car in SingaporeThe Renault team will race a car with nearly no sponsorship already in today's practice for the Singapore Grand Prix, after removing all the ING and Mutua Madrilena decals overnight.
Both banking giant ING, title sponsor of the team, and Spanish insurance company Mutua Madrilena announced on Thursday the termination of their contacts with immediate effect as a result of the race-fixing scandal.
The Dutch-based financial group was already going to leave Renault at the end of the season, but decided to pull out four races early, saying in a statement that it was "deeply disappointed at this turn of events, especially in the context of an otherwise successful sponsorship."
Renault has wasted no time after the two announcements and the cars, garage and motorhome had already lost the ING and Mutua Madrilena decals ahead of first practice in Singapore.
Mutua Madrilena said it will continue to sponsor Spanish driver Fernando Alonso, while ING's commitment to trackside advertising would remain until the end of the year
Zou niet zo moelijk moeten zijn. Gewoon wat vangrails weghalen en de auto's rechtdoor laten gaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's wel één van de weinige dingen die die race spannend zou kunnen maken.
Ja ... of van bocht 8 en 15 een kruising maken![]()
Volgend seizoen kunnen we alle VT's via RTLGP.nl bezichtigen. Alleen voor de Nederlandse kijker uiteraard.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:00 schreef Libris het volgende:
[..]
Live op tv hier
glaasje wijn erbij
inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:06 schreef Burnie88 het volgende:
Volgens mij heeft livetiming van Formula1.com storing.
hoor je ze ook buiten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:00 schreef Libris het volgende:
[..]
Live op tv hier
glaasje wijn erbij
Je haalt de woorden uit me mondquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:41 schreef bodylotion het volgende:
Grosjean is aan het oefenen voor zondag :x
wtfquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
Grosjean geparkeerd tegen de muur
Zelfde plaats als Piquet vorig jaar![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
Grosjean geparkeerd tegen de muur
Zelfde plaats als Piquet vorig jaar![]()
Waarom ga je er niet naartoe? Of gaat dat nog gebeuren dit weekend?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Libris het volgende:
[..]
Nee, het is 20 kilometer hier vandaan
dat jaquote:
Ik ga morgen, er hangt best een prijskaartje aan om naar de race te gaan, en ik heb het vorig jaar al gezien. Dus morgen alleen even naar de kwalificatie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet naartoe? Of gaat dat nog gebeuren dit weekend?
ik zou lekker op de vluchtstrook gaan staan op de snelweg erbovenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet naartoe? Of gaat dat nog gebeuren dit weekend?
daar krijg je in Singapore 700 stokslagen voor.....quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik zou lekker op de vluchtstrook gaan staan op de snelweg erboven
Daar hebben ze hele mooie zeilen staan om je het zicht te ontnemenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik zou lekker op de vluchtstrook gaan staan op de snelweg erboven
Prijzig is het idd wel. Maar de zaterdag is ook altijd een leuke dag om te gaan. Zijn er nog meer klasses? En ga je nog naar dat grote concert toe met Beyonce enzo? Alvast veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik ga morgen, er hangt best een prijskaartje aan om naar de race te gaan, en ik heb het vorig jaar al gezien. Dus morgen alleen even naar de kwalificatie.
Ik vind Fisi ook de grootste tegenvaller, ik had hem nu wel dik binnen een seconde van Kimi verwachtquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef Burnie88 het volgende:
Brawns meteen al sterk.. Fisico valt wat tegen, maar ach, it's only friday.
De druk van het rijden in een Ferrariquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Fisi ook de grootste tegenvaller, ik had hem nu wel dik binnen een seconde van Kimi verwacht
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:51 schreef Libris het volgende:
[..]
Daar hebben ze hele mooie zeilen staan om je het zicht te ontnemen
Wat zei hij? Ik zie nl niets op het werkquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:09 schreef Burnie88 het volgende:
Mooi wat Jackie Stewart zegt over Piquet. Hij heeft helemaal gelijk.
Dat Piquet gewoon "nee" had moeten zeggen toen Briatore/Symmonds vroeg of hij wilde crashen. De coureur is uiteindelijk de kapitein op het schip, dat had Piquet ook moeten weten, ook al zou hij worden ontslagen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:11 schreef LeXX het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik zie nl niets op het werk
In het donker, 22:00 plaatselijke tijd is het donkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef THEFXR het volgende:
ben eens benieuw morgen in de kwali, die in de schemer wordt verreden.
Hebben ze daar nog geld voor dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:54 schreef RowanF1 het volgende:
Weet iemand of Renault hun KERS erin gemonteerd hebben?
Heb een beetje rondgekeken, maar volgens mij niet. Heb ook nog gekeken op de officiële site van Renault, maar daar stond er niets over.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:54 schreef RowanF1 het volgende:
Weet iemand of Renault hun KERS erin gemonteerd hebben?
quote:
Nee, die hebben ze er weer uit gehaald. Was alleen voor Monzaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:54 schreef RowanF1 het volgende:
Weet iemand of Renault hun KERS erin gemonteerd hebben?
klopt, het is idd andersom, de race wordt om 20.00 uur lokale tijd verreden!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:51 schreef Libris het volgende:
[..]
In het donker, 22:00 plaatselijke tijd is het donker
quote:Rumour: Renault to quit Formula 1
Friday, 25 September 2009
French manufacturer could be on the verge of selling up to Prodrive in the coming days after sponsors pull out
The talk in the Singapore paddock is all about the future of the Renault F1 team. Following the race fixing scandal two of the teams major sponsors have walked away, whilst key team members Flavio Briatore and Pat Symonds have left and been banned from motorsport.
Stories are now circulating that David Richards or Prodrive are on the verge of buying the Enstone based team for a sum of £50m. It is clear that Richards has wanted to run an F1 team again for some time but did not manage to gain an entry with Aston Martin earlier this year but buying the Renault team could be an alternative way in.
Knap gedaan van de FIA huldequote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 06:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Knap gedaan van de FIA Renault hulde![]()
quote:
Dat is toch echt helemaal de verdienste van Renault (en dan met name Briatore).quote:
Tjah alleen als hierdoor Renault eruit stapt als constructeur dan is het niet hendig!quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:34 schreef sanger het volgende:
[..]
De FIA heeft er m.i. alles aan gedaan om Renault voor de sport te behouden.
Renault heeft amper een straf gehad terwijl het team wel vals gespeeld had. Ze hebben nu alleen de verantwoordelijken binnen het team (Flavio en Symonds) gestraft en niet het team een enorme boete opgelegd, wat wel logisch zou zijn geweest.
Daarnaast zijn de geruchten op BNR door iemand van ING tegengesproken, dus hoe betrouwbaar het allemaal is, is nog de vraag.
thnxquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:08 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.eplsite.com/channel3.html
Met nog 4 races te gaan komen ze nu mooi in sync. Beter dan de laatste race de gb vervangen en dan op max gaan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:34 schreef Tarado het volgende:
Barichello 5 plaatsen terug ivm met versnellingsbak vervanging![]()
Dat idee heb ik dus totaal nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Als die Red Bulls de motoren in leven kunnen houden gaan ze hier gewoon weer een dikke 1 2 scoren, heb ik zo het idee.
Wat had de FIA dan moeten doen? Geen straf geven?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tjah alleen als hierdoor Renault eruit stapt als constructeur dan is het niet hendig!
Dan hebben we alleen nog maar Ferrari en Toyota over..
[..]
thnx
Dit gewoon intern laten houden en vragen of Piquet er mee kon leven dat Briatore gewoon afscheid had genomen van de F1.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat had de FIA dan moeten doen? Geen straf geven?
Renault ongestraft laten was niet netjes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dit gewoon intern laten houden en vragen of Piquet er mee kon leven dat Briatore gewoon afscheid had genomen van de F1.
Als hierdoor Renault de F1 verlaat is dat niet netjes!
En wat voor signaal geef je dan af naar andere teams?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dit gewoon intern laten houden en vragen of Piquet er mee kon leven dat Briatore gewoon afscheid had genomen van de F1.
Als hierdoor Renault de F1 verlaat is dat niet netjes!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik kreeg hele tijd waarschuwing en dan stopte de streamMaargoed, nu deze : http://watchme.bloggum.com/
Moet je alleen ff die voetbalwedstrijden op stop/pause zettenVeel betere kwaliteit ook.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik kreeg hele tijd waarschuwing en dan stopte de streamMaargoed, nu deze : http://watchme.bloggum.com/
Moet je alleen ff die voetbalwedstrijden op stop/pause zettenVeel betere kwaliteit ook.
Hij roept het dan ook al een paar races.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
Button : "What have we DONE with this CAR?!"
Schijnt ook uit de auto gelopen te zijn, handschoenen op de grond gooiend, boos achter de schermen.
Mja, als je ziet hoeveel seconden voorsprong ze hebben omgebogen in een achterstand, zou ik ook gefrustreerd zijn. Hij lag dik op kampioenschapskoers, maar dit helpt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
Button : "What have we DONE with this CAR?!"
Schijnt ook uit de auto gelopen te zijn, handschoenen op de grond gooiend, boos achter de schermen.
Je zou toch zeggen, dat je met zo'n motorleverancier wel enig idee zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
"Who knows when the pacecar's coming out"
Niet tegen de druk bestand, ofquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef mug89 het volgende:
byebye button.. dit gaat m helaas niet worden voor m.. ging zo lekker in het begin van het seizoen maar ik denk dat hij m gaat verliezen aan zn teamgenoot
dat blijkt nu dus idd...quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet tegen de druk bestand, of
liever niet.. Vettel wint nog wel is een WK, maar Barichello waarschijnlijk niet meer, dus als ie m nu nog ff kan pakken zou het leuk zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helemaal als een van de red bulls wint.
Heb liever dat Rubens wint. Die kan dan mogelijk een groot deel van zijn achterstand weg werken. En dan worden de laatste 3 races echt spannend. Bij de Red Bull-coureurs zit er dan nog een redelijk gat tussen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helemaal als een van de red bulls wint.
Gewoon een complot van Mercedes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:01 schreef bodylotion het volgende:
Barrichello doet een Schumi?
/argwaan
niks.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef mug89 het volgende:
hmm.. wat gaat er nu gebeuren
Barrichello gaat in ieder geval niet zijn auto in de muur parkeren ten behoeve van Buttonquote:
Barri start echter van P10 natuurlijk. Maar hij wil wel gaan vlammen das duidelijk! Zal het barri dan toch gaan lukken na al die jaren eeuwige tweede....quote:Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:46.977 1:46.657 1:47.891
2 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:47.541 1:46.362 1:48.204
3 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:47.390 1:46.197 1:48.348
4 14 Mark Webber RBR-Renault 1:47.646 1:46.328 1:48.722
5 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:47.397 1:46.787 1:48.828
6 7 Fernando Alonso Renault 1:47.757 1:46.767 1:49.054
7 10 Timo Glock Toyota 1:47.770 1:46.707 1:49.180
8 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:47.347 1:46.832 1:49.307
9 5 Robert Kubica BMW Sauber 1:47.615 1:46.813 1:49.514
10 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:47.542 1:46.842 1:49.778
11 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:47.637 1:47.013
12 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:47.180 1:47.141
13 4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:47.293 1:47.177
14 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:47.677 1:47.369
15 9 Jarno Trulli Toyota 1:47.690 1:47.413
16 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:48.231
17 11 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:48.340
18 3 Giancarlo Fisichella Ferrari 1:48.350
19 8 Romain Grosjean Renault 1:48.544
20 21 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:48.792
Toch kwam de crash van Barri Button niet slecht uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Barrichello gaat in ieder geval niet zijn auto in de muur parkeren ten behoeve van Button
P10 is nog niet zeker. Hij zal onderdelen moeten vervangen dus een start vanuit de pit kan ook nog.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:18 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Barri start echter van P10 natuurlijk. Maar hij wil wel gaan vlammen das duidelijk! Zal het barri dan toch gaan lukken na al die jaren eeuwige tweede....
Ten eerste ... code rood betekent Sessie Gestopt. Niet doorkachelen dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:13 schreef vosss het volgende:
Wat ik nooit snap he met een code rood met nog een halve minuut op de klok, waarom rij je dan als coureur niet gewoon stapvoets verder?
Volgens mij staat er alleen maar in de regelementen dat je naar binnen toe moet als code rood is de eerst volgende keer dat je bij de pit bent. Ergo, je ronde uitrijden en de pit in.
Als je dan stapvoets die 5 km uitrijdt dan heb je kans dat de baan wordt vrijgegeven voordat je bij de pit bent en dan kan je dus nog voordat de klok op 0 staat over start/finish en dan kan je gewoon nog een rondje vlammen.
Waarom doen ze dat niet, er staat toch niks in de regelementen dat je zo snel mogelijk naar binnen moet? Dat kan ook niet, want er is code rood, dus gevaar en dus geen volgas.
Je kan eventueel later gewoon vertellen dat je de auto niet in de tweede versnelling kreeg desnoods.
Nou zitten er zoveel knappe koppen daar bij elkaar, maar zoiets simpels als dit krijgen ze niet bedacht
Ten tweede ... nog niet zolang geleden is er een minimum snelheid vastgesteld voor op de baan.quote:31.8 Should it become necessary to stop any practice session because the circuit is blocked by an accident or because weather or other conditions make it dangerous to continue, the clerk of the course will order red flags to be shown at all marshal posts and the abort lights to be shown at the Line.
When the signal is given to stop, all cars shall immediately reduce speed and proceed slowly back to the pit lane, and all cars abandoned on the track will be removed to a safe place.
At the end of each practice session no driver may cross the Line more than once.
Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet tegen de druk bestand, of
Button kan dan ook als enige het wereldkampioenschap verliezen, de rest (Rubens, Sebastian) kunnen hem enkel winnen of in de positie komen dat ze hem ook kunnen verliezen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
Raikkonen deed dat natuurlijk als underdog.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
In opdracht van Brawn de auto 'geparkeerd' om te voorkomen dat Vettel op pole zou belanden ?quote:
T-car bestaat ook uit losse onderdelen dit seizoen en moet van scratch worden opgebouwd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:54 schreef bodylotion het volgende:
vraag me nu af he, in het kader van kostenbesparingen.
wat is nu duurder? die gecrashte wagen van Barrichello repareren of een T-car inzetten met de aandrijflijn en benzine uit de andere wagen?
Inderdaad. Ze maken allemaal wel eens een foutje, maar de echte kampioenen laten zich echt niet ondersneeuwen door hun teamgenoot wanneer het om de titel gaat, en die stapelen ook geen beslissende fouten. Hamilton heeft op zich wel veel puur rijtalent, maar dat hij WK is geworden met zoveel fouten onder druk en matig rijden onder druk mag een klein wonder heten, dat gebeurt eens in de 20 jaar of zo. Ik kan me verder geen chokers herinneren die WK zijn geworden. Die zal echt zijn zenuwen onder controle moeten krijgen wil hij nog een keer WK worden. En Button ook wil hij dat ooit nog worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
beetje raar dan dat ze die niet klaar hebben staan in de pitboxquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
T-car bestaat ook uit losse onderdelen dit seizoen en moet van scratch worden opgebouwd.
Mag niet meer dit seizoen. Je mag een onderstel hebben, maar de rest moet allemaal opgebouwd worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:23 schreef bodylotion het volgende:
[..]
beetje raar dan dat ze die niet klaar hebben staan in de pitbox
belachelijk niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag niet meer dit seizoen. Je mag een onderstel hebben, maar de rest moet allemaal opgebouwd worden.
Dat zou een ongelooflijke rentree zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef RowanF1 het volgende:
Hé, Gilles?
Sorry ... ik kon het weer niet laten;quote:Op zondag 27 september 2009 00:03 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht dat t een still uit Harry Potter was
Zo gebeurd, man. 20 minuutjes werk.quote:Op zondag 27 september 2009 09:13 schreef vosss het volgende:
Godver, het duurt nog lang voor het 1 uur is
En ik moet eerst nog een autoradio bij mn moeder in bouwen waar ik geen flikker zin in heb
Om een redelijke vergelijking te maken met Button moet je toch naar hun kans op hun eerste wereldtitels kijken. Dan blijft eigenlijk alleen Alonso over die in een vergelijkbare situatie als Button goed z'n hoofd erbij hield.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Vettel Red Bull Racing 651,0 2 Webber Red Bull Racing 654,5 4 Barrichello Brawn GP 655,5 5 Liuzzi Force India 656,0 20 Rosberg Williams 657,5 3 Alonso Renault 658,0 6 Hamilton McLaren 660,5 1 Glock Toyota 660,5 7 Kubica BMW 664,0 9 Kovalainen McLaren 664,5 10 Buemi Scuderia Toro Rosso 678,0 14 Fisichella Ferrari 678,5 18 Raikkonen Ferrari 680,5 13 Nakajima Williams 680,7 11 Button Brawn GP 683,0 12 Grosjean Renault 683,0 19 Alguersuari Scuderia Toro Rosso 683,5 17 Trulli Toyota 690,9 15 Sutil Force India 693,0 16 |
Man man, ik verslik me hier in me koffiequote:Op zondag 27 september 2009 08:34 schreef Googolplexian het volgende:
Sorry ... ik kon het weer niet laten;
afbeelding
quote:Op zondag 27 september 2009 08:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sorry ... ik kon het weer niet laten;
[ afbeelding ]
Ehhhh .... JIJ begon, he!quote:Op zondag 27 september 2009 11:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Man man, ik verslik me hier in me koffie
Ik zeg niet dat het gaat regenen, maar het onweert wel. Ik zit 13 hoog in het Noorden van Singapore en zie onladingen in het zuiden.quote:Op zondag 27 september 2009 13:36 schreef Captain_Slow het volgende:
Bij de BBC is het nog gewoon droog. Hopelijk komt er wat regen, maar niet te veel, dat zou vervelende reflecties kunnen veroorzaken.
"unknown sources say it'll take a quick left in turn 17 and leave the circuit"quote:Op zondag 27 september 2009 13:46 schreef Googolplexian het volgende:
"According to Renault there will be rain on it's way shortly"
laten we het hopenquote:Op zondag 27 september 2009 13:46 schreef Googolplexian het volgende:
"According to Renault there will be rain on it's way shortly"
ben er ook bang voor... het is echt veel te stoffig om in te halenquote:Op zondag 27 september 2009 14:06 schreef -Hans- het volgende:
mag hopen op wat regen want anders gaat het weer een saaie optocht worden.
Misschien gebeurt er wel iets in ronde 14.quote:Op zondag 27 september 2009 14:06 schreef -Hans- het volgende:
mag hopen op wat regen want anders gaat het weer een saaie optocht worden.
toch niet denk ikquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien gebeurt er wel iets in ronde 14.
hij was ook zwaar ook nog geloof ikquote:Op zondag 27 september 2009 14:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Hamilton weer de snelste ronde, die gaat lekker zo!
Jup, inderdaad en het is daar ook behoorlijk smal. Naja, de race duurt nog welquote:Op zondag 27 september 2009 14:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ben er ook bang voor... het is echt veel te stoffig om in te halen
hahaquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien gebeurt er wel iets in ronde 14.
ah, daar is het te zien iddquote:Op zondag 27 september 2009 14:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik dacht te zien dat er iets op de baan lag.
duurt wel erg lang iddquote:Op zondag 27 september 2009 14:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan ze dat ding nu de hele race laten liggen dan, en de geel laten uithangen
En het ziet er voorlopig niet naar uit dat het nog spannender gaat worden.quote:Op zondag 27 september 2009 14:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat was trouwens wel het spannendste van de hele race tot nu toe
Daar is 'ie al...quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Rosberg gaat dus een drive-trough krijgen daarvoor.
Al die inhaalmanoeuvres zijn inderdaad niet bij te houden.quote:Op zondag 27 september 2009 14:41 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een race, al die nieuwe circuits waar ze tegenwoordig rijden zijn echt een aanwinst voor de kalender![]()
klopt.quote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa kreeg toch het sein om weg te gaan, en Albers niet?
Bij Massa ging het licht op groen, Albers ging er gewoon zelf vandoor.quote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa kreeg toch het sein om weg te gaan, en Albers niet?
volgens mij deed zijn KERS het weer jaquote:Op zondag 27 september 2009 14:49 schreef -Hans- het volgende:
Het KERS systeem kan Hamilton straks goed gebruiken, maar zou het nog werken?
Ah, gelukkig maarquote:Op zondag 27 september 2009 14:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
volgens mij deed zijn KERS het weer ja
Nee, want hij kan hem niet inhalen op de baan zelf, dat zal in de pits moeten gaan gebeuren..quote:Op zondag 27 september 2009 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Vettel is sneller dan Hamilton.. gaat nog interessant worden
Maar dat is vrijwel op elk circuit het gevalquote:Op zondag 27 september 2009 15:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, want hij kan hem niet inhalen op de baan zelf, dat zal in de pits moeten gaan gebeuren..
mwah, ik vind dat we dit seizoen weinig te klagen hebben over inhaalactiesquote:Op zondag 27 september 2009 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat is vrijwel op elk circuit het gevalal is het op dit circuit natuurlijk nog een factor erger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |