klopt.quote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa kreeg toch het sein om weg te gaan, en Albers niet?
Bij Massa ging het licht op groen, Albers ging er gewoon zelf vandoor.quote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa kreeg toch het sein om weg te gaan, en Albers niet?
volgens mij deed zijn KERS het weer jaquote:Op zondag 27 september 2009 14:49 schreef -Hans- het volgende:
Het KERS systeem kan Hamilton straks goed gebruiken, maar zou het nog werken?
Ah, gelukkig maarquote:Op zondag 27 september 2009 14:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
volgens mij deed zijn KERS het weer ja
Nee, want hij kan hem niet inhalen op de baan zelf, dat zal in de pits moeten gaan gebeuren..quote:Op zondag 27 september 2009 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Vettel is sneller dan Hamilton.. gaat nog interessant worden
Maar dat is vrijwel op elk circuit het gevalquote:Op zondag 27 september 2009 15:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, want hij kan hem niet inhalen op de baan zelf, dat zal in de pits moeten gaan gebeuren..
mwah, ik vind dat we dit seizoen weinig te klagen hebben over inhaalactiesquote:Op zondag 27 september 2009 15:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat is vrijwel op elk circuit het gevalal is het op dit circuit natuurlijk nog een factor erger..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |