Ik vind Fisi ook de grootste tegenvaller, ik had hem nu wel dik binnen een seconde van Kimi verwachtquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef Burnie88 het volgende:
Brawns meteen al sterk.. Fisico valt wat tegen, maar ach, it's only friday.
De druk van het rijden in een Ferrariquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Fisi ook de grootste tegenvaller, ik had hem nu wel dik binnen een seconde van Kimi verwacht
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:51 schreef Libris het volgende:
[..]
Daar hebben ze hele mooie zeilen staan om je het zicht te ontnemen
Wat zei hij? Ik zie nl niets op het werkquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:09 schreef Burnie88 het volgende:
Mooi wat Jackie Stewart zegt over Piquet. Hij heeft helemaal gelijk.
Dat Piquet gewoon "nee" had moeten zeggen toen Briatore/Symmonds vroeg of hij wilde crashen. De coureur is uiteindelijk de kapitein op het schip, dat had Piquet ook moeten weten, ook al zou hij worden ontslagen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:11 schreef LeXX het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik zie nl niets op het werk
In het donker, 22:00 plaatselijke tijd is het donkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef THEFXR het volgende:
ben eens benieuw morgen in de kwali, die in de schemer wordt verreden.
Hebben ze daar nog geld voor dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:54 schreef RowanF1 het volgende:
Weet iemand of Renault hun KERS erin gemonteerd hebben?
Heb een beetje rondgekeken, maar volgens mij niet. Heb ook nog gekeken op de officiële site van Renault, maar daar stond er niets over.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:54 schreef RowanF1 het volgende:
quote:
Nee, die hebben ze er weer uit gehaald. Was alleen voor Monzaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:54 schreef RowanF1 het volgende:
klopt, het is idd andersom, de race wordt om 20.00 uur lokale tijd verreden!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:51 schreef Libris het volgende:
[..]
In het donker, 22:00 plaatselijke tijd is het donker
quote:Rumour: Renault to quit Formula 1
Friday, 25 September 2009
French manufacturer could be on the verge of selling up to Prodrive in the coming days after sponsors pull out
The talk in the Singapore paddock is all about the future of the Renault F1 team. Following the race fixing scandal two of the teams major sponsors have walked away, whilst key team members Flavio Briatore and Pat Symonds have left and been banned from motorsport.
Stories are now circulating that David Richards or Prodrive are on the verge of buying the Enstone based team for a sum of Ł50m. It is clear that Richards has wanted to run an F1 team again for some time but did not manage to gain an entry with Aston Martin earlier this year but buying the Renault team could be an alternative way in.
Knap gedaan van de FIA huldequote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 06:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Knap gedaan van de FIA Renault hulde![]()
quote:
Dat is toch echt helemaal de verdienste van Renault (en dan met name Briatore).quote:
Tjah alleen als hierdoor Renault eruit stapt als constructeur dan is het niet hendig!quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:34 schreef sanger het volgende:
[..]
De FIA heeft er m.i. alles aan gedaan om Renault voor de sport te behouden.
Renault heeft amper een straf gehad terwijl het team wel vals gespeeld had. Ze hebben nu alleen de verantwoordelijken binnen het team (Flavio en Symonds) gestraft en niet het team een enorme boete opgelegd, wat wel logisch zou zijn geweest.
Daarnaast zijn de geruchten op BNR door iemand van ING tegengesproken, dus hoe betrouwbaar het allemaal is, is nog de vraag.
thnxquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:08 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.eplsite.com/channel3.html
Met nog 4 races te gaan komen ze nu mooi in sync. Beter dan de laatste race de gb vervangen en dan op max gaan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:34 schreef Tarado het volgende:
Barichello 5 plaatsen terug ivm met versnellingsbak vervanging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |