abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73128102
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:01 schreef bodylotion het volgende:
Barrichello doet een Schumi?



/argwaan
Gewoon een complot van Mercedes.
pi_73128120
hmm.. wat gaat er nu gebeuren
pi_73128207
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef mug89 het volgende:
hmm.. wat gaat er nu gebeuren
niks.
pi_73128237
ik merk t
pi_73128253
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef mug89 het volgende:
hmm.. wat gaat er nu gebeuren
Barrichello gaat in ieder geval niet zijn auto in de muur parkeren ten behoeve van Button
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73128460
quote:
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:46.977 1:46.657 1:47.891
2 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:47.541 1:46.362 1:48.204
3 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:47.390 1:46.197 1:48.348
4 14 Mark Webber RBR-Renault 1:47.646 1:46.328 1:48.722
5 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:47.397 1:46.787 1:48.828
6 7 Fernando Alonso Renault 1:47.757 1:46.767 1:49.054
7 10 Timo Glock Toyota 1:47.770 1:46.707 1:49.180
8 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:47.347 1:46.832 1:49.307
9 5 Robert Kubica BMW Sauber 1:47.615 1:46.813 1:49.514
10 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:47.542 1:46.842 1:49.778
11 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:47.637 1:47.013
12 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:47.180 1:47.141
13 4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:47.293 1:47.177
14 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:47.677 1:47.369
15 9 Jarno Trulli Toyota 1:47.690 1:47.413
16 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:48.231
17 11 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:48.340
18 3 Giancarlo Fisichella Ferrari 1:48.350
19 8 Romain Grosjean Renault 1:48.544
20 21 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:48.792
Barri start echter van P10 natuurlijk. Maar hij wil wel gaan vlammen das duidelijk! Zal het barri dan toch gaan lukken na al die jaren eeuwige tweede....
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:46:58 #157
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73129168
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Barrichello gaat in ieder geval niet zijn auto in de muur parkeren ten behoeve van Button
Toch kwam de crash van Barri Button niet slecht uit
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:47:35 #158
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73129182
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:18 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Barri start echter van P10 natuurlijk. Maar hij wil wel gaan vlammen das duidelijk! Zal het barri dan toch gaan lukken na al die jaren eeuwige tweede....
P10 is nog niet zeker. Hij zal onderdelen moeten vervangen dus een start vanuit de pit kan ook nog.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73129820
Rubens
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73129835
Wat ik nooit snap he met een code rood met nog een halve minuut op de klok, waarom rij je dan als coureur niet gewoon stapvoets verder?

Volgens mij staat er alleen maar in de regelementen dat je naar binnen toe moet als code rood is de eerst volgende keer dat je bij de pit bent. Ergo, je ronde uitrijden en de pit in.

Als je dan stapvoets die 5 km uitrijdt dan heb je kans dat de baan wordt vrijgegeven voordat je bij de pit bent en dan kan je dus nog voordat de klok op 0 staat over start/finish en dan kan je gewoon nog een rondje vlammen.

Waarom doen ze dat niet, er staat toch niks in de regelementen dat je zo snel mogelijk naar binnen moet? Dat kan ook niet, want er is code rood, dus gevaar en dus geen volgas.

Je kan eventueel later gewoon vertellen dat je de auto niet in de tweede versnelling kreeg desnoods.

Nou zitten er zoveel knappe koppen daar bij elkaar, maar zoiets simpels als dit krijgen ze niet bedacht
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73130085
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:13 schreef vosss het volgende:
Wat ik nooit snap he met een code rood met nog een halve minuut op de klok, waarom rij je dan als coureur niet gewoon stapvoets verder?

Volgens mij staat er alleen maar in de regelementen dat je naar binnen toe moet als code rood is de eerst volgende keer dat je bij de pit bent. Ergo, je ronde uitrijden en de pit in.

Als je dan stapvoets die 5 km uitrijdt dan heb je kans dat de baan wordt vrijgegeven voordat je bij de pit bent en dan kan je dus nog voordat de klok op 0 staat over start/finish en dan kan je gewoon nog een rondje vlammen.

Waarom doen ze dat niet, er staat toch niks in de regelementen dat je zo snel mogelijk naar binnen moet? Dat kan ook niet, want er is code rood, dus gevaar en dus geen volgas.

Je kan eventueel later gewoon vertellen dat je de auto niet in de tweede versnelling kreeg desnoods.

Nou zitten er zoveel knappe koppen daar bij elkaar, maar zoiets simpels als dit krijgen ze niet bedacht
Ten eerste ... code rood betekent Sessie Gestopt. Niet doorkachelen dus.
quote:
31.8 Should it become necessary to stop any practice session because the circuit is blocked by an accident or because weather or other conditions make it dangerous to continue, the clerk of the course will order red flags to be shown at all marshal posts and the abort lights to be shown at the Line.
When the signal is given to stop, all cars shall immediately reduce speed and proceed slowly back to the pit lane, and all cars abandoned on the track will be removed to a safe place.
At the end of each practice session no driver may cross the Line more than once.
Ten tweede ... nog niet zolang geleden is er een minimum snelheid vastgesteld voor op de baan.

edit : ten derde: rondkachelen met 5km/h betekent de hele tijd met de clutch rijden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Googolplexian op 26-09-2009 18:43:33 ]
Calm down, please!
pi_73130150
En een snelste ronde rijden met koude banden, koude remmen en een oververhitte motor lijkt me ook niet echt haalbaar.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_73130343
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Niet tegen de druk bestand, of
Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
pi_73130642
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
Button kan dan ook als enige het wereldkampioenschap verliezen, de rest (Rubens, Sebastian) kunnen hem enkel winnen of in de positie komen dat ze hem ook kunnen verliezen!
Ik ben toch een kieken hé!
pi_73130720
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
pi_73131481
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
Raikkonen deed dat natuurlijk als underdog.

Met die andere twee noem je er natuurlijk ook wel twee, al had Alonso het geluk dat Schumacher de nodige problemen kende in 2006 (kapotte motor in Japan terwijl hij eerste lag en technische problemen tijdens de kwalificatie in Brazilië, terwijl hij ruim de snelste was) en in het in 2005 nooit zo spannend geweest in de slotfase van het kampioenschap.
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:43:21 #167
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_73132053
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef vosss het volgende:
Rubens
In opdracht van Brawn de auto 'geparkeerd' om te voorkomen dat Vettel op pole zou belanden ?

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_73132392
vraag me nu af he, in het kader van kostenbesparingen.

wat is nu duurder? die gecrashte wagen van Barrichello repareren of een T-car inzetten met de aandrijflijn en benzine uit de andere wagen?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73134340
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:54 schreef bodylotion het volgende:
vraag me nu af he, in het kader van kostenbesparingen.

wat is nu duurder? die gecrashte wagen van Barrichello repareren of een T-car inzetten met de aandrijflijn en benzine uit de andere wagen?
T-car bestaat ook uit losse onderdelen dit seizoen en moet van scratch worden opgebouwd.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_73134503
Kovalainen

4 kilo zwaarder maar dan Hamilton, 9e en 1e
pi_73134679
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
Inderdaad. Ze maken allemaal wel eens een foutje, maar de echte kampioenen laten zich echt niet ondersneeuwen door hun teamgenoot wanneer het om de titel gaat, en die stapelen ook geen beslissende fouten. Hamilton heeft op zich wel veel puur rijtalent, maar dat hij WK is geworden met zoveel fouten onder druk en matig rijden onder druk mag een klein wonder heten, dat gebeurt eens in de 20 jaar of zo. Ik kan me verder geen chokers herinneren die WK zijn geworden. Die zal echt zijn zenuwen onder controle moeten krijgen wil hij nog een keer WK worden. En Button ook wil hij dat ooit nog worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_73134773
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef Sally het volgende:

[..]

T-car bestaat ook uit losse onderdelen dit seizoen en moet van scratch worden opgebouwd.
beetje raar dan dat ze die niet klaar hebben staan in de pitbox
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73135038
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:23 schreef bodylotion het volgende:

[..]

beetje raar dan dat ze die niet klaar hebben staan in de pitbox
Mag niet meer dit seizoen. Je mag een onderstel hebben, maar de rest moet allemaal opgebouwd worden.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_73135402
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef Sally het volgende:

[..]

Mag niet meer dit seizoen. Je mag een onderstel hebben, maar de rest moet allemaal opgebouwd worden.
belachelijk niet?
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:53:15 #175
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73135437

Hé, wie is daar aan het solliciteren in Singapore?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')