Gewoon een complot van Mercedes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:01 schreef bodylotion het volgende:
Barrichello doet een Schumi?
/argwaan
niks.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef mug89 het volgende:
hmm.. wat gaat er nu gebeuren
Barrichello gaat in ieder geval niet zijn auto in de muur parkeren ten behoeve van Buttonquote:
Barri start echter van P10 natuurlijk. Maar hij wil wel gaan vlammen das duidelijk! Zal het barri dan toch gaan lukken na al die jaren eeuwige tweede....quote:Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:46.977 1:46.657 1:47.891
2 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:47.541 1:46.362 1:48.204
3 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:47.390 1:46.197 1:48.348
4 14 Mark Webber RBR-Renault 1:47.646 1:46.328 1:48.722
5 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:47.397 1:46.787 1:48.828
6 7 Fernando Alonso Renault 1:47.757 1:46.767 1:49.054
7 10 Timo Glock Toyota 1:47.770 1:46.707 1:49.180
8 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:47.347 1:46.832 1:49.307
9 5 Robert Kubica BMW Sauber 1:47.615 1:46.813 1:49.514
10 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:47.542 1:46.842 1:49.778
11 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:47.637 1:47.013
12 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:47.180 1:47.141
13 4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:47.293 1:47.177
14 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:47.677 1:47.369
15 9 Jarno Trulli Toyota 1:47.690 1:47.413
16 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:48.231
17 11 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:48.340
18 3 Giancarlo Fisichella Ferrari 1:48.350
19 8 Romain Grosjean Renault 1:48.544
20 21 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:48.792
Toch kwam de crash van Barri Button niet slecht uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Barrichello gaat in ieder geval niet zijn auto in de muur parkeren ten behoeve van Button
P10 is nog niet zeker. Hij zal onderdelen moeten vervangen dus een start vanuit de pit kan ook nog.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:18 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Barri start echter van P10 natuurlijk. Maar hij wil wel gaan vlammen das duidelijk! Zal het barri dan toch gaan lukken na al die jaren eeuwige tweede....
Ten eerste ... code rood betekent Sessie Gestopt. Niet doorkachelen dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:13 schreef vosss het volgende:
Wat ik nooit snap he met een code rood met nog een halve minuut op de klok, waarom rij je dan als coureur niet gewoon stapvoets verder?
Volgens mij staat er alleen maar in de regelementen dat je naar binnen toe moet als code rood is de eerst volgende keer dat je bij de pit bent. Ergo, je ronde uitrijden en de pit in.
Als je dan stapvoets die 5 km uitrijdt dan heb je kans dat de baan wordt vrijgegeven voordat je bij de pit bent en dan kan je dus nog voordat de klok op 0 staat over start/finish en dan kan je gewoon nog een rondje vlammen.
Waarom doen ze dat niet, er staat toch niks in de regelementen dat je zo snel mogelijk naar binnen moet? Dat kan ook niet, want er is code rood, dus gevaar en dus geen volgas.
Je kan eventueel later gewoon vertellen dat je de auto niet in de tweede versnelling kreeg desnoods.
Nou zitten er zoveel knappe koppen daar bij elkaar, maar zoiets simpels als dit krijgen ze niet bedacht
Ten tweede ... nog niet zolang geleden is er een minimum snelheid vastgesteld voor op de baan.quote:31.8 Should it become necessary to stop any practice session because the circuit is blocked by an accident or because weather or other conditions make it dangerous to continue, the clerk of the course will order red flags to be shown at all marshal posts and the abort lights to be shown at the Line.
When the signal is given to stop, all cars shall immediately reduce speed and proceed slowly back to the pit lane, and all cars abandoned on the track will be removed to a safe place.
At the end of each practice session no driver may cross the Line more than once.
Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet tegen de druk bestand, of
Button kan dan ook als enige het wereldkampioenschap verliezen, de rest (Rubens, Sebastian) kunnen hem enkel winnen of in de positie komen dat ze hem ook kunnen verliezen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
Raikkonen deed dat natuurlijk als underdog.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
In opdracht van Brawn de auto 'geparkeerd' om te voorkomen dat Vettel op pole zou belanden ?quote:
T-car bestaat ook uit losse onderdelen dit seizoen en moet van scratch worden opgebouwd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:54 schreef bodylotion het volgende:
vraag me nu af he, in het kader van kostenbesparingen.
wat is nu duurder? die gecrashte wagen van Barrichello repareren of een T-car inzetten met de aandrijflijn en benzine uit de andere wagen?
Inderdaad. Ze maken allemaal wel eens een foutje, maar de echte kampioenen laten zich echt niet ondersneeuwen door hun teamgenoot wanneer het om de titel gaat, en die stapelen ook geen beslissende fouten. Hamilton heeft op zich wel veel puur rijtalent, maar dat hij WK is geworden met zoveel fouten onder druk en matig rijden onder druk mag een klein wonder heten, dat gebeurt eens in de 20 jaar of zo. Ik kan me verder geen chokers herinneren die WK zijn geworden. Die zal echt zijn zenuwen onder controle moeten krijgen wil hij nog een keer WK worden. En Button ook wil hij dat ooit nog worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
beetje raar dan dat ze die niet klaar hebben staan in de pitboxquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
T-car bestaat ook uit losse onderdelen dit seizoen en moet van scratch worden opgebouwd.
Mag niet meer dit seizoen. Je mag een onderstel hebben, maar de rest moet allemaal opgebouwd worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:23 schreef bodylotion het volgende:
[..]
beetje raar dan dat ze die niet klaar hebben staan in de pitbox
belachelijk niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag niet meer dit seizoen. Je mag een onderstel hebben, maar de rest moet allemaal opgebouwd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |