abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73123136
quote:
Met nog 4 races te gaan komen ze nu mooi in sync. Beter dan de laatste race de gb vervangen en dan op max gaan.

Ik ga er van uit dat Brawn weer erg tevreden is met de snelheid met genoeg peut aan boord. Rubens zal gekozen hebben voor nu een verse gb die wat meer aankan dan de gb waar hij vorige race mee heeft lopen trappen om P1 te pakken.
Calm down, please!
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:12:35 #102
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_73123158
Matig... ik kreeg de melding dat ik moest dokken om te kijken maar refreshen hielp
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:17:26 #103
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73123292
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Als die Red Bulls de motoren in leven kunnen houden gaan ze hier gewoon weer een dikke 1 2 scoren, heb ik zo het idee.
Dat idee heb ik dus totaal niet
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:21:10 #104
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73123371
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:08 schreef nils7 het volgende:

[..]

Tjah alleen als hierdoor Renault eruit stapt als constructeur dan is het niet hendig!
Dan hebben we alleen nog maar Ferrari en Toyota over..
[..]

thnx
Wat had de FIA dan moeten doen? Geen straf geven?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73123481
Nice Hamilton!
Calm down, please!
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:27:06 #106
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_73123518
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:21 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat had de FIA dan moeten doen? Geen straf geven?
Dit gewoon intern laten houden en vragen of Piquet er mee kon leven dat Briatore gewoon afscheid had genomen van de F1.
Als hierdoor Renault de F1 verlaat is dat niet netjes!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_73123569
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dit gewoon intern laten houden en vragen of Piquet er mee kon leven dat Briatore gewoon afscheid had genomen van de F1.
Als hierdoor Renault de F1 verlaat is dat niet netjes!
Renault ongestraft laten was niet netjes.

Snap trouwens hoe dan ook niet waarom Renault in de F1 zit. Het is niet dat ze auto's maken waaruit ook maar iets blijkt dat ze actief zijn in de koningsklasse van de autosport.
Calm down, please!
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:29:31 #108
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73123571
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dit gewoon intern laten houden en vragen of Piquet er mee kon leven dat Briatore gewoon afscheid had genomen van de F1.
Als hierdoor Renault de F1 verlaat is dat niet netjes!
En wat voor signaal geef je dan af naar andere teams?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73123614
Ik kreeg hele tijd waarschuwing en dan stopte de stream Maargoed, nu deze : http://watchme.bloggum.com/

Moet je alleen ff die voetbalwedstrijden op stop/pause zetten Veel betere kwaliteit ook.
Where facts are few, experts are many.
pi_73123705
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik kreeg hele tijd waarschuwing en dan stopte de stream Maargoed, nu deze : http://watchme.bloggum.com/

Moet je alleen ff die voetbalwedstrijden op stop/pause zetten Veel betere kwaliteit ook.
pi_73123737
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik kreeg hele tijd waarschuwing en dan stopte de stream Maargoed, nu deze : http://watchme.bloggum.com/

Moet je alleen ff die voetbalwedstrijden op stop/pause zetten Veel betere kwaliteit ook.
Calm down, please!
pi_73123865
Of je zoekt een login voor USAIP.eu en kiest daar United Kingdom server . Kun je via BBC kijken, zoals ik nu.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:02:40 #114
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73124386
Button niet tevreden over zijn auto....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73124445
Uitslag derde vrije training:

pi_73124587
Fisico
pi_73124671
Button : "What have we DONE with this CAR?!"

Schijnt ook uit de auto gelopen te zijn, handschoenen op de grond gooiend, boos achter de schermen.
Calm down, please!
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:23:59 #118
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73124808
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
Button : "What have we DONE with this CAR?!"

Schijnt ook uit de auto gelopen te zijn, handschoenen op de grond gooiend, boos achter de schermen.
Hij roept het dan ook al een paar races.....

De updates schijnen niet noodzakelijkerwijs in zijn voordeel uitgepakt te zijn
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73124953
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
Button : "What have we DONE with this CAR?!"

Schijnt ook uit de auto gelopen te zijn, handschoenen op de grond gooiend, boos achter de schermen.
Mja, als je ziet hoeveel seconden voorsprong ze hebben omgebogen in een achterstand, zou ik ook gefrustreerd zijn. Hij lag dik op kampioenschapskoers, maar dit helpt natuurlijk niet.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_73126090
Dit interview met Ecclestone
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_73126126
Ik vond t wel mooie televisie, los van de boodschap Eddy omschrijft het goed.
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:41:36 #122
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_73126265
BBC alweer bezig. Top!
pi_73126522
"Who knows when the pacecar's coming out"
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:55:14 #124
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_73126551
LOL
pi_73126600
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
"Who knows when the pacecar's coming out"
Je zou toch zeggen, dat je met zo'n motorleverancier wel enig idee zou moeten hebben.
pi_73127265
Alonso op het nippertje
Feyenoord Rotterdam
pi_73127439
grrr... live timing werkt weer eens niet
pi_73127550
werkt prima?
Feyenoord Rotterdam
pi_73127659
Leuk, kan het WK toch weer enigszins spannend worden.
pi_73127668
Button
pi_73127678
Button niet door! mooi
pi_73127679
byebye button.. dit gaat m helaas niet worden voor m.. ging zo lekker in het begin van het seizoen maar ik denk dat hij m gaat verliezen aan zn teamgenoot
pi_73127715
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef mug89 het volgende:
byebye button.. dit gaat m helaas niet worden voor m.. ging zo lekker in het begin van het seizoen maar ik denk dat hij m gaat verliezen aan zn teamgenoot
Niet tegen de druk bestand, of
pi_73127729
Button er weer uit.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:47:39 #135
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_73127766
Wordt het seizoen toch nog spannend
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_73127776
Button kan gewoon niet met de druk om gaan, matige coureur.
pi_73127817
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef nils7 het volgende:
Wordt het seizoen toch nog spannend
Helemaal als een van de red bulls wint.
pi_73127832
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Niet tegen de druk bestand, of
dat blijkt nu dus idd...
pi_73127843
Go Vettel!
pi_73127853
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Helemaal als een van de red bulls wint.
liever niet.. Vettel wint nog wel is een WK, maar Barichello waarschijnlijk niet meer, dus als ie m nu nog ff kan pakken zou het leuk zijn
pi_73127890
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Helemaal als een van de red bulls wint.
Heb liever dat Rubens wint. Die kan dan mogelijk een groot deel van zijn achterstand weg werken. En dan worden de laatste 3 races echt spannend. Bij de Red Bull-coureurs zit er dan nog een redelijk gat tussen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:56:38 #142
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_73127962
De McLaren van Hamilton ligt erg goed
pi_73128025
Rubens
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:00:12 #144
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_73128038
Code rood en Hamilton op P1
pi_73128039
Rosberg weer genaaid door iemand die crasht
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_73128053
Jammer voor Barrichello....
pi_73128061
Mazzeltje voor Barrichello dat er een rode vlag kwam.
pi_73128072
Barrichello doet een Schumi?



/argwaan
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73128081
@ Leatherface, juist niet.. nu ligt ie toch alsnog 10e..
pi_73128100
Monaco 2006.
Feyenoord Rotterdam
pi_73128102
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:01 schreef bodylotion het volgende:
Barrichello doet een Schumi?



/argwaan
Gewoon een complot van Mercedes.
pi_73128120
hmm.. wat gaat er nu gebeuren
pi_73128207
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef mug89 het volgende:
hmm.. wat gaat er nu gebeuren
niks.
pi_73128237
ik merk t
pi_73128253
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef mug89 het volgende:
hmm.. wat gaat er nu gebeuren
Barrichello gaat in ieder geval niet zijn auto in de muur parkeren ten behoeve van Button
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73128460
quote:
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:46.977 1:46.657 1:47.891
2 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:47.541 1:46.362 1:48.204
3 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:47.390 1:46.197 1:48.348
4 14 Mark Webber RBR-Renault 1:47.646 1:46.328 1:48.722
5 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:47.397 1:46.787 1:48.828
6 7 Fernando Alonso Renault 1:47.757 1:46.767 1:49.054
7 10 Timo Glock Toyota 1:47.770 1:46.707 1:49.180
8 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:47.347 1:46.832 1:49.307
9 5 Robert Kubica BMW Sauber 1:47.615 1:46.813 1:49.514
10 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:47.542 1:46.842 1:49.778
11 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:47.637 1:47.013
12 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:47.180 1:47.141
13 4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:47.293 1:47.177
14 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:47.677 1:47.369
15 9 Jarno Trulli Toyota 1:47.690 1:47.413
16 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:48.231
17 11 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:48.340
18 3 Giancarlo Fisichella Ferrari 1:48.350
19 8 Romain Grosjean Renault 1:48.544
20 21 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 1:48.792
Barri start echter van P10 natuurlijk. Maar hij wil wel gaan vlammen das duidelijk! Zal het barri dan toch gaan lukken na al die jaren eeuwige tweede....
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:46:58 #157
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73129168
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Barrichello gaat in ieder geval niet zijn auto in de muur parkeren ten behoeve van Button
Toch kwam de crash van Barri Button niet slecht uit
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:47:35 #158
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73129182
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:18 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Barri start echter van P10 natuurlijk. Maar hij wil wel gaan vlammen das duidelijk! Zal het barri dan toch gaan lukken na al die jaren eeuwige tweede....
P10 is nog niet zeker. Hij zal onderdelen moeten vervangen dus een start vanuit de pit kan ook nog.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73129820
Rubens
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73129835
Wat ik nooit snap he met een code rood met nog een halve minuut op de klok, waarom rij je dan als coureur niet gewoon stapvoets verder?

Volgens mij staat er alleen maar in de regelementen dat je naar binnen toe moet als code rood is de eerst volgende keer dat je bij de pit bent. Ergo, je ronde uitrijden en de pit in.

Als je dan stapvoets die 5 km uitrijdt dan heb je kans dat de baan wordt vrijgegeven voordat je bij de pit bent en dan kan je dus nog voordat de klok op 0 staat over start/finish en dan kan je gewoon nog een rondje vlammen.

Waarom doen ze dat niet, er staat toch niks in de regelementen dat je zo snel mogelijk naar binnen moet? Dat kan ook niet, want er is code rood, dus gevaar en dus geen volgas.

Je kan eventueel later gewoon vertellen dat je de auto niet in de tweede versnelling kreeg desnoods.

Nou zitten er zoveel knappe koppen daar bij elkaar, maar zoiets simpels als dit krijgen ze niet bedacht
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73130085
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:13 schreef vosss het volgende:
Wat ik nooit snap he met een code rood met nog een halve minuut op de klok, waarom rij je dan als coureur niet gewoon stapvoets verder?

Volgens mij staat er alleen maar in de regelementen dat je naar binnen toe moet als code rood is de eerst volgende keer dat je bij de pit bent. Ergo, je ronde uitrijden en de pit in.

Als je dan stapvoets die 5 km uitrijdt dan heb je kans dat de baan wordt vrijgegeven voordat je bij de pit bent en dan kan je dus nog voordat de klok op 0 staat over start/finish en dan kan je gewoon nog een rondje vlammen.

Waarom doen ze dat niet, er staat toch niks in de regelementen dat je zo snel mogelijk naar binnen moet? Dat kan ook niet, want er is code rood, dus gevaar en dus geen volgas.

Je kan eventueel later gewoon vertellen dat je de auto niet in de tweede versnelling kreeg desnoods.

Nou zitten er zoveel knappe koppen daar bij elkaar, maar zoiets simpels als dit krijgen ze niet bedacht
Ten eerste ... code rood betekent Sessie Gestopt. Niet doorkachelen dus.
quote:
31.8 Should it become necessary to stop any practice session because the circuit is blocked by an accident or because weather or other conditions make it dangerous to continue, the clerk of the course will order red flags to be shown at all marshal posts and the abort lights to be shown at the Line.
When the signal is given to stop, all cars shall immediately reduce speed and proceed slowly back to the pit lane, and all cars abandoned on the track will be removed to a safe place.
At the end of each practice session no driver may cross the Line more than once.
Ten tweede ... nog niet zolang geleden is er een minimum snelheid vastgesteld voor op de baan.

edit : ten derde: rondkachelen met 5km/h betekent de hele tijd met de clutch rijden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Googolplexian op 26-09-2009 18:43:33 ]
Calm down, please!
pi_73130150
En een snelste ronde rijden met koude banden, koude remmen en een oververhitte motor lijkt me ook niet echt haalbaar.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_73130343
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Niet tegen de druk bestand, of
Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
pi_73130642
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
Button kan dan ook als enige het wereldkampioenschap verliezen, de rest (Rubens, Sebastian) kunnen hem enkel winnen of in de positie komen dat ze hem ook kunnen verliezen!
Ik ben toch een kieken hé!
pi_73130720
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Blijkt toch dat dat enorm lastig is. Kun je wel de stenen uit de staat rijden, maar het gaat erom dat je dat ook kan als de druk erop staat. Wie heeft er de afgelopen jaren nu laten goed met die druk om te kunnen gaan?
Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
pi_73131481
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
Raikkonen deed dat natuurlijk als underdog.

Met die andere twee noem je er natuurlijk ook wel twee, al had Alonso het geluk dat Schumacher de nodige problemen kende in 2006 (kapotte motor in Japan terwijl hij eerste lag en technische problemen tijdens de kwalificatie in Brazilië, terwijl hij ruim de snelste was) en in het in 2005 nooit zo spannend geweest in de slotfase van het kampioenschap.
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:43:21 #167
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_73132053
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef vosss het volgende:
Rubens
In opdracht van Brawn de auto 'geparkeerd' om te voorkomen dat Vettel op pole zou belanden ?

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_73132392
vraag me nu af he, in het kader van kostenbesparingen.

wat is nu duurder? die gecrashte wagen van Barrichello repareren of een T-car inzetten met de aandrijflijn en benzine uit de andere wagen?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73134340
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:54 schreef bodylotion het volgende:
vraag me nu af he, in het kader van kostenbesparingen.

wat is nu duurder? die gecrashte wagen van Barrichello repareren of een T-car inzetten met de aandrijflijn en benzine uit de andere wagen?
T-car bestaat ook uit losse onderdelen dit seizoen en moet van scratch worden opgebouwd.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_73134503
Kovalainen

4 kilo zwaarder maar dan Hamilton, 9e en 1e
pi_73134679
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
Inderdaad. Ze maken allemaal wel eens een foutje, maar de echte kampioenen laten zich echt niet ondersneeuwen door hun teamgenoot wanneer het om de titel gaat, en die stapelen ook geen beslissende fouten. Hamilton heeft op zich wel veel puur rijtalent, maar dat hij WK is geworden met zoveel fouten onder druk en matig rijden onder druk mag een klein wonder heten, dat gebeurt eens in de 20 jaar of zo. Ik kan me verder geen chokers herinneren die WK zijn geworden. Die zal echt zijn zenuwen onder controle moeten krijgen wil hij nog een keer WK worden. En Button ook wil hij dat ooit nog worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_73134773
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef Sally het volgende:

[..]

T-car bestaat ook uit losse onderdelen dit seizoen en moet van scratch worden opgebouwd.
beetje raar dan dat ze die niet klaar hebben staan in de pitbox
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73135038
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:23 schreef bodylotion het volgende:

[..]

beetje raar dan dat ze die niet klaar hebben staan in de pitbox
Mag niet meer dit seizoen. Je mag een onderstel hebben, maar de rest moet allemaal opgebouwd worden.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_73135402
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef Sally het volgende:

[..]

Mag niet meer dit seizoen. Je mag een onderstel hebben, maar de rest moet allemaal opgebouwd worden.
belachelijk niet?
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:53:15 #175
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73135437

Hé, wie is daar aan het solliciteren in Singapore?
pi_73136035
Hé, Gilles?
Feyenoord Rotterdam
pi_73137814
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef RowanF1 het volgende:
Hé, Gilles?
Dat zou een ongelooflijke rentree zijn
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 september 2009 @ 23:42:21 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73137859
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef RowanF1 het volgende:
Hé, Gilles?
Doe zijn zoon maar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73138451
Ik dacht dat t een still uit Harry Potter was
Where facts are few, experts are many.
pi_73141368
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:03 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht dat t een still uit Harry Potter was
Sorry ... ik kon het weer niet laten;

Calm down, please!
  zondag 27 september 2009 @ 08:53:15 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73141439
pi_73141482
Whehehe
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73141491
Calm down, please!
pi_73141574
Godver, het duurt nog lang voor het 1 uur is

En ik moet eerst nog een autoradio bij mn moeder in bouwen waar ik geen flikker zin in heb
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73141592
quote:
Op zondag 27 september 2009 09:13 schreef vosss het volgende:
Godver, het duurt nog lang voor het 1 uur is

En ik moet eerst nog een autoradio bij mn moeder in bouwen waar ik geen flikker zin in heb
Zo gebeurd, man. 20 minuutjes werk.
Calm down, please!
pi_73142114


Bernie, de kwade genius.
  zondag 27 september 2009 @ 10:24:27 #187
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_73142194
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Tsja, Schumi, en Alonso en Raikkonen in de beslissende fasen van hun wereldtitels.
Om een redelijke vergelijking te maken met Button moet je toch naar hun kans op hun eerste wereldtitels kijken. Dan blijft eigenlijk alleen Alonso over die in een vergelijkbare situatie als Button goed z'n hoofd erbij hield.

Schumacher had in 1994 een staaltje unfairplay nodig om kampioen te worden (net als in '97 waar het niet lukte) en Raikkonen was underdog en had in 2007 niks te verliezen.

Damon Hill had het in de laatste gp's van 1996 ook erg lastig om de vorm te behouden, maar wist het seizoen toch te beeindigen met een overwinning.
pi_73142423
Pos. Naam Team Gewicht (kg)
1. Hamilton McLaren 660,5
2. Vettel Red Bull Racing 651,0
3. Rosberg Williams 657,5
4. Webber Red Bull Racing 654,5
5. Barrichello Brawn GP 655,5
6. Alonso Renault 658,0
7. Glock Toyota 660,5
8. Heidfeld BMW 650,0
9. Kubica BMW 664,0
10. Kovalainen McLaren 664,5
11. Nakajima Williams 680,7
12. Button Brawn GP 683,0
13. Raikkonen Ferrari 680,5
14. Buemi Scuderia Toro Rosso 678,0
15. Trulli Toyota 690,9
16. Sutil Force India 693,0
17. Alguersuari Scuderia Toro Rosso 683,5
18. Fisichella Ferrari 678,5
19. Grosjean Renault 683,0
20. Liuzzi Force India 656,0
pi_73142958
http://www.eplsite.com/channel3.html Dat is de stream voor straks neem ik aan?
Iemand nog een andere mogelijkheid?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_73143126
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Heidfeld     BMW                  650,0  8
Vettel       Red Bull Racing      651,0  2
Webber       Red Bull Racing      654,5  4
Barrichello  Brawn GP             655,5  5
Liuzzi       Force India          656,0  20
Rosberg      Williams             657,5  3
Alonso       Renault              658,0  6
Hamilton     McLaren              660,5  1
Glock        Toyota               660,5  7
Kubica       BMW                  664,0  9
Kovalainen   McLaren              664,5  10
Buemi        Scuderia Toro Rosso  678,0  14
Fisichella   Ferrari              678,5  18
Raikkonen    Ferrari              680,5  13
Nakajima     Williams             680,7  11
Button       Brawn GP             683,0  12
Grosjean     Renault              683,0  19
Alguersuari  Scuderia Toro Rosso  683,5  17
Trulli       Toyota               690,9  15
Sutil        Force India          693,0  16
Calm down, please!
pi_73143311
quote:
Op zondag 27 september 2009 08:34 schreef Googolplexian het volgende:
Sorry ... ik kon het weer niet laten;

afbeelding
Man man, ik verslik me hier in me koffie
Where facts are few, experts are many.
pi_73143318
quote:
Op zondag 27 september 2009 08:34 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Sorry ... ik kon het weer niet laten;

[ afbeelding ]
pi_73143386
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:33 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Man man, ik verslik me hier in me koffie
Ehhhh .... JIJ begon, he!
Calm down, please!
  zondag 27 september 2009 @ 13:12:49 #194
19840 Libris
Live from Singapore
pi_73145544
Het onweert en wordt flink bewolkt in Singapore
  zondag 27 september 2009 @ 13:33:06 #195
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_73146069
Mwa, daarnet aan 't kijken naar de duitse RTL, toen het nog niet aan het schemeren was, en ik kon niet zeggen dat er donkere wolken boven het circuit waren.
Maar jij zit natuurlijk korter bij de bron
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_73146167
Bij de BBC is het nog gewoon droog. Hopelijk komt er wat regen, maar niet te veel, dat zou vervelende reflecties kunnen veroorzaken.
pi_73146206
Vettel blowt af en toe
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73146226
"Lightning up in the sky but apparently ... that rainstorm is not heading towards the track"
Calm down, please!
pi_73146327
hoorde ik dat goed, en was die heerlijke deerne de dochter van ecclestone??
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 27 september 2009 @ 13:42:55 #200
19840 Libris
Live from Singapore
pi_73146345
quote:
Op zondag 27 september 2009 13:36 schreef Captain_Slow het volgende:
Bij de BBC is het nog gewoon droog. Hopelijk komt er wat regen, maar niet te veel, dat zou vervelende reflecties kunnen veroorzaken.
Ik zeg niet dat het gaat regenen, maar het onweert wel. Ik zit 13 hoog in het Noorden van Singapore en zie onladingen in het zuiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')