Dat idee heb ik dus totaal nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Als die Red Bulls de motoren in leven kunnen houden gaan ze hier gewoon weer een dikke 1 2 scoren, heb ik zo het idee.
Wat had de FIA dan moeten doen? Geen straf geven?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tjah alleen als hierdoor Renault eruit stapt als constructeur dan is het niet hendig!
Dan hebben we alleen nog maar Ferrari en Toyota over..
[..]
thnx
Dit gewoon intern laten houden en vragen of Piquet er mee kon leven dat Briatore gewoon afscheid had genomen van de F1.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat had de FIA dan moeten doen? Geen straf geven?
Renault ongestraft laten was niet netjes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dit gewoon intern laten houden en vragen of Piquet er mee kon leven dat Briatore gewoon afscheid had genomen van de F1.
Als hierdoor Renault de F1 verlaat is dat niet netjes!
En wat voor signaal geef je dan af naar andere teams?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dit gewoon intern laten houden en vragen of Piquet er mee kon leven dat Briatore gewoon afscheid had genomen van de F1.
Als hierdoor Renault de F1 verlaat is dat niet netjes!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik kreeg hele tijd waarschuwing en dan stopte de streamMaargoed, nu deze : http://watchme.bloggum.com/
Moet je alleen ff die voetbalwedstrijden op stop/pause zettenVeel betere kwaliteit ook.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik kreeg hele tijd waarschuwing en dan stopte de streamMaargoed, nu deze : http://watchme.bloggum.com/
Moet je alleen ff die voetbalwedstrijden op stop/pause zettenVeel betere kwaliteit ook.
Hij roept het dan ook al een paar races.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
Button : "What have we DONE with this CAR?!"
Schijnt ook uit de auto gelopen te zijn, handschoenen op de grond gooiend, boos achter de schermen.
Mja, als je ziet hoeveel seconden voorsprong ze hebben omgebogen in een achterstand, zou ik ook gefrustreerd zijn. Hij lag dik op kampioenschapskoers, maar dit helpt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
Button : "What have we DONE with this CAR?!"
Schijnt ook uit de auto gelopen te zijn, handschoenen op de grond gooiend, boos achter de schermen.
Je zou toch zeggen, dat je met zo'n motorleverancier wel enig idee zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
"Who knows when the pacecar's coming out"
Niet tegen de druk bestand, ofquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef mug89 het volgende:
byebye button.. dit gaat m helaas niet worden voor m.. ging zo lekker in het begin van het seizoen maar ik denk dat hij m gaat verliezen aan zn teamgenoot
dat blijkt nu dus idd...quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet tegen de druk bestand, of
liever niet.. Vettel wint nog wel is een WK, maar Barichello waarschijnlijk niet meer, dus als ie m nu nog ff kan pakken zou het leuk zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helemaal als een van de red bulls wint.
Heb liever dat Rubens wint. Die kan dan mogelijk een groot deel van zijn achterstand weg werken. En dan worden de laatste 3 races echt spannend. Bij de Red Bull-coureurs zit er dan nog een redelijk gat tussen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helemaal als een van de red bulls wint.
Gewoon een complot van Mercedes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:01 schreef bodylotion het volgende:
Barrichello doet een Schumi?
/argwaan
niks.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:03 schreef mug89 het volgende:
hmm.. wat gaat er nu gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |