Tijdens een bevalling is toch wel redelijk boeiend dat in ieder geval 1 iemand dan iets doetquote:Op donderdag 24 september 2009 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En mij boeit het geen reet wat mensen doen voor tijdens en na een bevalling
Ja, kind uitpoepen en rap wat, want om 10 uur heb ik een business meetingquote:Op donderdag 24 september 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Tijdens een bevalling is toch wel redelijk boeiend dat in ieder geval 1 iemand dan iets doet
Ach jij bent niet nodig dan hoor dus dan kun je best gaanquote:Op donderdag 24 september 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kind uitpoepen en rap wat, want om 10 uur heb ik een business meeting
nja het kan vermoeiend zijn, als je vrouw 36 uur weeen heeft. Dat is LL overkomen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Tijdens een bevalling is toch wel redelijk boeiend dat in ieder geval 1 iemand dan iets doet
Precies.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kind uitpoepen en rap wat, want om 10 uur heb ik een business meeting
Doen ze ook eens watquote:Op donderdag 24 september 2009 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja het kan vermoeiend zijn, als je vrouw 36 uur weeen heeft. Dat is LL overkomen.
Je was aan het zuma'en. Dat is ook een danssport met braziliaanse tintje. DUs ik dacht dat je dat aan het doen was. Maar blijkbaar is het ook een pc spelletje.quote:
quote:
quote:
Jah, verslavendquote:Op donderdag 24 september 2009 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je was aan het zuma'en. Dat is ook een danssport met braziliaanse tintje. DUs ik dacht dat je dat aan het doen was. Maar blijkbaar is het ook een pc spelletje.
quote:
Gewoon oordoppen in doen en gaan slapenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja het kan vermoeiend zijn, als je vrouw 36 uur weeen heeft. Dat is LL overkomen.
nja ik was al op de bank gaan slapen maar dat kreng volgde mequote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon oordoppen in doen en gaan slapen![]()
JF was er zo onder de indruk van dat ie van de trap donderdequote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon oordoppen in doen en gaan slapen![]()
Trutquote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ik was al op de bank gaan slapen maar dat kreng volgde me
Lekker stel zijn julliequote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF was er zo onder de indruk van dat ie van de trap donderde
Eerste wat ik dacht: nou kan ik straks met weën HEM naar het ziekenhuis brengen
Ja en ik heb nu nog last van m'n dikke teen. (die had ik gestoten met naar beneden te glijen)quote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij miste een paar tredenquote:
dan is in het ziekenhuis bevallen wel zo handigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onder het mom: nu ik er toch ben!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is in het ziekenhuis bevallen wel zo handig
We kregen ook kortingquote:Op donderdag 24 september 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onder het mom: nu ik er toch ben!
Kijkquote:
Dat was bij Centerparcsquote:Op donderdag 24 september 2009 21:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vergeet de kinderkorting niet
Als je je vent van de trap wilt gooien is tijdens de weeën best een goed tijdstipquote:Op donderdag 24 september 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
KijkDat zijn dus tips waar ik wat aan heb!
met wat pech komt er vruchtwater over hem heen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je je vent van de trap wilt gooien is tijdens de weeën best een goed tijdstip
Niet te laat smijten dusquote:Op donderdag 24 september 2009 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
met wat pech komt er vruchtwater over hem heen.
En anders moet hij ook nog eens vangen.quote:
ach op zo'n tijdstip gewoon fappen en denken dat een vrouw squirtquote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je je vent van de trap wilt gooien is tijdens de weeën best een goed tijdstip
Glijdt wel makkelijker van de trap denk ikquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders moet hij ook nog eens vangen.
De baby doet dan gewoon meteen aan bungy-jumpenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders moet hij ook nog eens vangen.
Ach, anders maakt dat kind meteen een bungee jump aan de navelstreng.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Glijdt wel makkelijker van de trap denk ik
Sick minds.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De baby doet dan gewoon meteen aan bungy-jumpen
waarom denk je dat ik beneden lagquote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Jezus charistus zeg!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach op zo'n tijdstip gewoon fappen en denken dat een vrouw squirt
Nou snap ik ineens waarom ie uitgegleden wasquote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
je houdt niet van vruchtwater?quote:
GMTAquote:
Okay nou gaan we offtopic (wat is eigenlijk ontopic) maar van de moederkoek kunnen idd gerechten gemaakt wordenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
dat is toch voor de visite?
glaasje vruchwater en een stukje moederkoek
quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GMTA
[..]
Okay nou gaan we offtopic (wat is eigenlijk ontopic) maar van de moederkoek kunnen idd gerechten gemaakt worden
ook lippenstiftquote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GMTA
[..]
Okay nou gaan we offtopic (wat is eigenlijk ontopic) maar van de moederkoek kunnen idd gerechten gemaakt worden
Ik ben op 1 blikje warsteiner na 3 jaar clean.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
te veel ordt je slaperig van net als alcohol
kloptquote:
Netjuhsquote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben op 1 blikje warsteiner na 3 jaar clean.
Want dat is leuk voor je dragqueen show?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm vertel *zeer benieuwd)
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
en ik hou ook niet van vrouwen die squirten
Ik zal wel moetenquote:
na 2 spatjes ben ik weer off the wagonquote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben op 1 blikje warsteiner na 3 jaar clean.
Hij heeft zn eigen make-up kofferquote:Op donderdag 24 september 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want dat is leuk voor je dragqueen show?
Hey geld is geldquote:Op donderdag 24 september 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want dat is leuk voor je dragqueen show?
en de lakens moet verschonenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen maar omdat je dan moet dweilen
Roddelen?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft zn eigen make-up koffer
travestie avondquote:
quote:
omdat kaas.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
why?? gewoon interesse
Die had ik er voor gezien jaquote:
Broccoliquote:
dit is echte snowquote:
Niet allesquote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roddelen?
alles wat ze zeggen is gewoon WAAR
Of appelquote:
geweldige plaat aleen erg nichterig nu (no offence)quote:
shot in the dark alrightquote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geweldige plaat aleen erg nichterig nu (no offence)
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geweldige plaat aleen erg nichterig nu (no offence)
Nog een minuutje of 20quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Limboverzakers![]()
Jij blijft nog ff he Fha?
Deventerquote:
euh ubergay mja als het maar geld in het laatje brengtquote:Op donderdag 24 september 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
shot in the dark alright![]()
Maar wat vind je hier dan van JF?![]()
quote:
quote:Meine Damen und Herren, glauben Sie es oder nicht: DEVENTER!
ubergay WTF. Dacht ik eindelijk eens een leeftijdgenoot te spreken...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh ubergay mja als het maar geld in het laatje brengt
RHCP fanaat, 'nough said.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ubergay WTF. Dacht ik eindelijk eens een leeftijdgenoot te spreken...
da's echt lekkere muziek, om lekker op weg te dromenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een avondje motownen, ik zal jullie niet lastig vallen met de youtubes
Ik zag dat er een motown singstar voor de PS3 uit is. Ik kan niet zingen, maar het lijkt me wel tofquote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's echt lekkere muziek, om lekker op weg te dromen
dat is mijn eerste keuze maar ik ben dj geweest dus ik weet wel wat leuk is of nietquote:
nja hier een asus die eigenwijs wasquote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
sorry, kheb geen geluid
fijne dell leiptop
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat is mijn eerste keuze maar ik ben dj geweest dus ik weet wel wat leuk is of niet
De twee marc'en zijn wel op een tvp rampage geloof ikquote:Op donderdag 24 september 2009 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Tvp 3 dan maar?
nja smaken verschillen, ( ik moet het doen met kleren van de wibra)quote:
eensquote:Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh ubergay mja als het maar geld in het laatje brengt
Oh ja, je bent nog nat achter de oren. Het is een running gag op fok over een dj in KLB.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja smaken verschillen, ( ik moet het doen met kleren van de wibra)
Die gozer? Damn, ken je hem echt niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef Ladylike het volgende:
Saai rotspel
waar hebben jullie het over?
[..]
eens
Die gozer staat raar te dansen
Mja dat was toen he
Foute jeans ook
Ik krijg spontaan zin om mn haren te touperen en een kuif te maken als ik dat zie
nja Ik ook nog een leven hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, je bent nog nat achter de oren. Het is een running gag op fok over een dj in KLB.
Neequote:Op donderdag 24 september 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gozer? Damn, ken je hem echt niet?
Waar kun je dat kopen?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja Ik ook nog een leven hoor
uhuhquote:
Pete Townshend van The Who? Die eens een tamboerijn pakt ipv een gitaar in een box dondertquote:
In die tijd was ik alleen maar bezig met Madonna en Michael Jacksonquote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pete Townshend van The Who? Die eens een tamboerijn pakt ipv een gitaar in een box dondert
Ik ken de m wel maar ik vind dat de 80er jaren erg crap waren qua music, de 60ies 7ties en de 9ties vind ik erg goed qua boodschap enqua stijlquote:Op donderdag 24 september 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gozer? Damn, ken je hem echt niet?
Hey een beetje op je woorden letten, Sinterklaas (je moet niet denken dat je elk jong meisje kunt krijgen)quote:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AL 30. je bent OUD. Ik mag dat zeggen.
80s was in andere foute muziek weer geweldig. De 90's vind ik zelf dan weer niets (muziekbreed, niet alleen the who).quote:Op donderdag 24 september 2009 22:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ken de m wel maar ik vind dat de 80er jaren erg crap waren qua music, de 60ies 7ties en de 9ties vind ik erg goed qua boodschap enqua stijl
Je moet ook niet op die standjes site kijken.quote:
Het kwadraat van het laagste volmaakte getal. Een volmaakt getal is gelijk aan de som van al zijn delersquote:Op donderdag 24 september 2009 22:24 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
nja zoals ik al zei smaken verschillen, en sommige platen zijn tuurlijk goed van de 80.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
80s was in andere foute muziek weer geweldig. De 90's vind ik zelf dan weer niets (muziekbreed, niet alleen the who).
ok 33 dusquote:Op donderdag 24 september 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het kwadraat van het laagste volmaakte getal. Een volmaakt getal is gelijk aan de som van al zijn delers![]()
tenzij ik 784 jaar oud word zal dit de eerste en de laatste keer zijn
Bij het volgende biertje krijg je een telraam kadoquote:
Ik wacht?? geen telraam? ff gegoogld 34quote:Op donderdag 24 september 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij het volgende biertje krijg je een telraam kadoDat is dus niet goed
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hey een beetje op je woorden letten, Sinterklaas (je moet niet denken dat je elk jong meisje kunt krijgen)
google nog maar ens op "kwadraat"quote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik wacht?? geen telraam? ff gegoogld 34
Limburgquote:Op donderdag 24 september 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
google nog maar ens op "kwadraat"
zonder minkeleers zaten jullie nu zonder gasverlichting(dus geen ballonvaart)quote:
Geen idee. In de 8e ging het helemaal misquote:Op donderdag 24 september 2009 22:44 schreef Pheno het volgende:
De antilianen in het team slapen of zo?
Ik heb niet eens een cv ketel. Gas, who needs it?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zonder minkeleers zaten jullie nu zonder gasverlichting ( en ga niet miepen dat je alles in led hebt)
jij anders krijg je ergens geen biefstuk, of een ander stuk vlees wat je lekker vindquote:Op donderdag 24 september 2009 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een cv ketel. Gas, who needs it?
Visquote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef john-frusciante het volgende:![]()
[..]
jij anders krijg je ergens geen biefstuk, of een ander stuk vlees wat je lekker vind
jij volgde toch geen sport. (geen geduld)quote:Op donderdag 24 september 2009 22:44 schreef Pheno het volgende:
De antilianen in het team slapen of zo?
Dan weet ik nog wel dat er een zooi antilianen er in zitten omdat wij blanke boerelui er geen aars van kunnenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij volgde toch geen sport. (geen geduld)
Ik heb geen gas in huis, had ik dat al gezegd?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wordt ook op gas gemaakt, anders is ie niet dood
Wij limbo's zijn geen boeren en we hadden beter een zwart wittv kunnen kopenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel dat er een zooi antilianen er in zitten omdat wij blanke boerelui er geen aars van kunnen
De asperges komen niet van het land? EN DIE VLAAIEN NIET UIT EEN KOE?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wij limbo's zijn geen boeren en we hadden beter een zwart wittv kunnen kopen
dus uit eten doe je niet, ARME VROUWquote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen gas in huis, had ik dat al gezegd?
jaloers?? lekkere vlaaien he, we stoppen er geitensperma in voor hollandersquote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De asperges komen niet van het land? EN DIE VLAAIEN NIET UIT EEN KOE?
Dat zal d'r leren! Maar ik kook vaakquote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dus uit eten doe je niet, ARME VROUW
importquote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De asperges komen niet van het land? EN DIE VLAAIEN NIET UIT EEN KOE?
Ik eet eigenlijk nooit vlaaiquote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jaloers?? lekkere vlaaien he, we stoppen er geitensperma in voor hollanders
Nja vind ik niet gek als je zo ziek bentquote:Op donderdag 24 september 2009 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit vlaaija, als er iemand eens trakteert op het werk. Maar tegenwoordig is het daar ook al crisis of zo. Faalhazen.
*Pheno slaps marcb1974 around a bit with a large trout.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
Solong, and thanks for all the fish
laat geen sporen na, daar kan je voor worden vervolgdquote:Op donderdag 24 september 2009 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
*Pheno slaps marcb1974 around a bit with a large trout.
Ach, het is uit nostalgische naam gepost. IRCquote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
laat geen sporen na, daar kan je voor worden vervolgdIk zeg niets
And proud of itquote:Op donderdag 24 september 2009 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
De twee marc'en zijn wel op een tvp rampage geloof ik
quote:
Fles is 4quote:Op donderdag 24 september 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het kwadraat van het laagste volmaakte getal. Een volmaakt getal is gelijk aan de som van al zijn delers![]()
tenzij ik 784 jaar oud word zal dit de eerste en de laatste keer zijn
Rekenen blijkt toch lastig (hoewel ik de gedachtengang wel volg hoor, maar je gaat gewoon natquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 131 Pheno
02. 071 Dr_Flash
03. 059 goldfinger1963
04. 059 wel.o.k
05. 054 john-frusciante
06. 054 Fha
07. 039 Ladylike
08. 016 _F.U.B.A.R_
09. 012 Nijns
10. 011 marcb1974
11. 005 MPG
12. 004 Frutsel
13. 002 vrolijke-frits
14. 002 Luiheid
15. 002 MaleDuck
16. 001 Aarti
17. 001 McKillem
18. 001 JortK
goed nummer fles, man die dubbel 18 is.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
shot in the dark alright![]()
Maar wat vind je hier dan van JF?![]()
baas wegquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:25 schreef Ladylike het volgende:
Marc
wel.o.k
Rustig dagje voor de boeg![]()
Iddquote:
ey Jortquote:
http://i250.photobucket.c(...)/borstvergroting.jpgquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie hebben gister het meest geschud in de KSC ?
[..]
dubbele imagequote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
indezelfde categorie:
http://ishetvrijdag.nl/
http://ishetweekend.nl/
waarinquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo jullie hadden er zin in gisteravond ...
neuke ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarin
Mogguh binnenkomers
Toch maar eens bellen of iemand de post kan oppikken, ik ben hier de enige dus ik kan niet weg
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:57 schreef Aarti het volgende:
shake it oh baby! twist and shout! come on come on come on baby now!
Ik heb weinig vervuildquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuke ?![]()
nee in het forum vervuilen
<quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:03 schreef Aarti het volgende:
ik weet eigenlijk niet van wie dat nummer origineel is
Top Notesquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:03 schreef Aarti het volgende:
ik weet eigenlijk niet van wie dat nummer origineel is
die van chaka demus en pliers isquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Top Notes
Twist and Shout" is a song written by Phil Medley and Bert Russell. It was originally recorded by the Top Notes and then covered by The Isley Brothers. It was covered by The Beatles, with John Lennon on the lead vocals, and originally released on their first album, Please Please Me. The song was covered by The Mamas & the Papas (in the style of a ballad) in 1967 on their album Deliver. It was also covered by Brian Poole and the Tremeloes. Most recently, Chaka Demus and Pliers (featuring Jack Radics and Taxi Gang) reached #1 on the UK charts with their version in January 1994.
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Top Notes
Twist and Shout" is a song written by Phil Medley and Bert Russell. It was originally recorded by the Top Notes and then covered by The Isley Brothers. It was covered by The Beatles, with John Lennon on the lead vocals, and originally released on their first album, Please Please Me. The song was covered by The Mamas & the Papas (in the style of a ballad) in 1967 on their album Deliver. It was also covered by Brian Poole and the Tremeloes. Most recently, Chaka Demus and Pliers (featuring Jack Radics and Taxi Gang) reached #1 on the UK charts with their version in January 1994.
doeiquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef cablegunmaster het volgende:
maar hey ik ga wat boterhammen scoren en er weer vandoor ... stage mensen lastig vallen.
kameraad had een kutvirus die hij gisteren de hele dag eruit probeerde te halen
Graagquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
Heuj MPG
Koffie?
![]()
Ik heb zin in wat lekkers te eten
Oh lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag![]()
.
* MPG geeft stroopwafels voor bij de koffie.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
Heuj MPG
Koffie?
![]()
Ik heb zin in wat lekkers te eten
broodje misschien?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag![]()
.
* MPG geeft stroopwafels voor bij de koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
broodje misschien?JummmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see itJah, erg hequote:
Mogguh
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ja, die was toch wat meer raak dan we gisteren dachtenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, het is veelsssssssssssssssss te vroeg
Heb er net 10 besteld voor de Amsterdamse brandweerquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat ook ff een broodje scoren
Jij bestelt broodjes voor de Amsterdamse brandweer?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Heb er net 10 besteld voor de Amsterdamse brandweer
Yep, die zijn hier op bezoekquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bestelt broodjes voor de Amsterdamse brandweer?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef wel.o.k het volgende:Nee, je had de webcam een uur geleden aan moeten zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohayo gozaimasu
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hoe gaat dat "tatu tatu tatu" op z'n Limburgs dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, die zijn hier op bezoek
Wij maken hun wagens
het zelfdequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe gaat dat "tatu tatu tatu" op z'n Limburgs dan?
Ik mis de ladderquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is pas een stoere brandweer-mercedes![]()
[ afbeelding ]
roflquote:
Jah duh dat had ik al gezienquote:
Of tussenquote:
Gaat lekker met de treintjes vandaag hequote:
Sandwichquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat lekker met de treintjes vandaag he
Ook geen treinen tussen Weer en Roermond, omdat er iemand niet kan varen deze keer
Eindelijk LImburg afgesloten van de wereld, dat is wel weer goed
en dan ook nog ff gewoon door rukkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Rukkende trucker maakt brokken
lol
We hebben de Maaslijn nog hequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
ook Limburgers kunnen graven hoorquote:
Met carnaval zullen veel hollanders dat erg vinden, terwijl alle limbo's op vakantie gaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hey sgatquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat lekker met de treintjes vandaag he
Ook geen treinen tussen Weer en Roermond, omdat er iemand niet kan varen deze keer
Spreek voor je eigen stadquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Met carnaval zullen veel hollanders dat erg vinden, terwijl alle limbo's op vakantie gaan
huh?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook Limburgers kunnen graven hoor
Dat we altijd wel ontsnappen.quote:
Truequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Spreek voor je eigen stad. Dat Mestreech overloopt van de Hollenjers, wil nog niet zeggen dat het elders in Limburg niet gezellig vastelaovend vieren is, met Limburgers onderein.
Die partyamber is een geval apartquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:08 schreef Pheno het volgende:
Mijn vriendin is een baas !
Vrouwen die zonder BH..
ja daarom als limburg afgesloten word dan is carnaval weer leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Spreek voor je eigen stad. Dat Mestreech overloopt van de Hollenjers, wil nog niet zeggen dat het elders in Limburg niet gezellig vastelaovend vieren is, met Limburgers onderein.
Ach, weer een gevalletje KB, haar fotos veranderen ook met de dagquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die partyamber is een geval apart
DAT kan ik me dan were helemaal niet voorstellen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja daarom als limburg afgesloten word dan is carnaval weer leuk
Vroegah ...quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT kan ik me dan were helemaal niet voorstellen.
inderdaad, carnavalquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT kan ik me dan were helemaal niet voorstellen.
ok, dat klinkt dan wel weer leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroegah ...
toen de kusjeskring nog gehanteerd werd
Nee, nou mag je niet meer meedoenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, dat klinkt dan wel weer leuk
Ach, het is zuipen (ben ik niet van) en elkaar in elkaar boksen omdat men steeds vaker op de pik getrapt is. Ik kan het niet missenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroegah ...
toen de kusjeskring nog gehanteerd werd
Dat is overal en elke zaterdag wel eensquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is zuipen (ben ik niet van) en elkaar in elkaar boksen omdat men steeds vaker op de pik getrapt is. Ik kan het niet missen
maar nu is het geen carnavalquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, nou mag je niet meer meedoen
Dat is ook wel waarquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat is overal en elke zaterdag wel eens
Toch stiekum een kus pikken hequote:
daarom gaan we ook bijna nooit uit (gewoon te triest voor woorden)quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar
nog erger dan met carnaval soms
http://www.nu.nl/algemeen(...)jmegen-herdacht.html
En waar we uit gaan draagt niemand wapensquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daarom gaan we ook bijna nooit uit (gewoon te triest voor woorden)
Heeeey lekker wiefkequote:
dat dus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daarom gaan we ook bijna nooit uit (gewoon te triest voor woorden)
echt nietquote:
Fhaquote:
"Is dat een pistool in je broek, of ben je gewoon blij om me te zien?"quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En waar we uit gaan draagt niemand wapens
(beetje moeilijk verstoppen in lingerie)
toch zijn daar wel steek partijenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En waar we uit gaan draagt niemand wapens
(beetje moeilijk verstoppen in lingerie)
kan ze makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet![]()
* pakt Ll beet en pakt haar vol op de bek met de tong tegen haar huig
Fhaquote:
Heb je gebruikt?quote:
Hay FUquote:
En ik danquote:
Vergeet ik jou bijna. Haaayquote:
Jij tvp'ed alleen maar.quote:
Owja, dat had ik hier vandaag nog niet gedaanquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, dat had ik hier vandaag nog niet gedaan!
Bij deze: tvp.
Ik zie heul geen tetten, dus lastig te vinden in deze post.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, dat had ik hier vandaag nog niet gedaan!
Bij deze: tvp.
* LL doet net alsof ze het erg vindt maar stribbelt niet echt tegenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet![]()
* pakt Ll beet en pakt haar vol op de bek met de tong tegen haar huig
Zoiets jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Fha
[..]
"Is dat een pistool in je broek, of ben je gewoon blij om me te zien?"
Maar die worden zelfs aangemoedigdquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch zijn daar wel steek partijen
Ik zoek het straks wel uitquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
Pling, vief is geweest, een complete zak
tetten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie heul geen tetten, dus lastig te vinden in deze post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tetten?he, dejavu van vanochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Jaaaaaquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bijna is nog niet helemaalnog 4,5 uur en dan is het weeeeeeeeeer weekend
woei !!
huhquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Pheno het volgende:
E n nee, daar heb ik geen pics van, perverselingen
Nimmer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
huh![]()
o ja, ik weet het weer
pics or didn't happened
Goed planquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de rest "werkt" dus die gaan lunchen
Forum Opties | |