Ik heb weinig vervuildquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuke ?![]()
nee in het forum vervuilen
<quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:03 schreef Aarti het volgende:
ik weet eigenlijk niet van wie dat nummer origineel is
Top Notesquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:03 schreef Aarti het volgende:
ik weet eigenlijk niet van wie dat nummer origineel is
die van chaka demus en pliers isquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Top Notes
Twist and Shout" is a song written by Phil Medley and Bert Russell. It was originally recorded by the Top Notes and then covered by The Isley Brothers. It was covered by The Beatles, with John Lennon on the lead vocals, and originally released on their first album, Please Please Me. The song was covered by The Mamas & the Papas (in the style of a ballad) in 1967 on their album Deliver. It was also covered by Brian Poole and the Tremeloes. Most recently, Chaka Demus and Pliers (featuring Jack Radics and Taxi Gang) reached #1 on the UK charts with their version in January 1994.
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Top Notes
Twist and Shout" is a song written by Phil Medley and Bert Russell. It was originally recorded by the Top Notes and then covered by The Isley Brothers. It was covered by The Beatles, with John Lennon on the lead vocals, and originally released on their first album, Please Please Me. The song was covered by The Mamas & the Papas (in the style of a ballad) in 1967 on their album Deliver. It was also covered by Brian Poole and the Tremeloes. Most recently, Chaka Demus and Pliers (featuring Jack Radics and Taxi Gang) reached #1 on the UK charts with their version in January 1994.
doeiquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef cablegunmaster het volgende:
maar hey ik ga wat boterhammen scoren en er weer vandoor ... stage mensen lastig vallen.
kameraad had een kutvirus die hij gisteren de hele dag eruit probeerde te halen
Graagquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
Heuj MPG
Koffie?
![]()
Ik heb zin in wat lekkers te eten
Oh lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag![]()
.
* MPG geeft stroopwafels voor bij de koffie.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
Heuj MPG
Koffie?
![]()
Ik heb zin in wat lekkers te eten
broodje misschien?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag![]()
.
* MPG geeft stroopwafels voor bij de koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
broodje misschien?JummmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see itJah, erg hequote:
Mogguh
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ja, die was toch wat meer raak dan we gisteren dachtenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, het is veelsssssssssssssssss te vroeg
Heb er net 10 besteld voor de Amsterdamse brandweerquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat ook ff een broodje scoren
Jij bestelt broodjes voor de Amsterdamse brandweer?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Heb er net 10 besteld voor de Amsterdamse brandweer
Yep, die zijn hier op bezoekquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bestelt broodjes voor de Amsterdamse brandweer?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef wel.o.k het volgende:Nee, je had de webcam een uur geleden aan moeten zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohayo gozaimasu
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hoe gaat dat "tatu tatu tatu" op z'n Limburgs dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, die zijn hier op bezoek
Wij maken hun wagens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |