Ik heb weinig vervuildquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuke ?![]()
nee in het forum vervuilen
<quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:03 schreef Aarti het volgende:
ik weet eigenlijk niet van wie dat nummer origineel is
Top Notesquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:03 schreef Aarti het volgende:
ik weet eigenlijk niet van wie dat nummer origineel is
die van chaka demus en pliers isquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Top Notes
Twist and Shout" is a song written by Phil Medley and Bert Russell. It was originally recorded by the Top Notes and then covered by The Isley Brothers. It was covered by The Beatles, with John Lennon on the lead vocals, and originally released on their first album, Please Please Me. The song was covered by The Mamas & the Papas (in the style of a ballad) in 1967 on their album Deliver. It was also covered by Brian Poole and the Tremeloes. Most recently, Chaka Demus and Pliers (featuring Jack Radics and Taxi Gang) reached #1 on the UK charts with their version in January 1994.
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Top Notes
Twist and Shout" is a song written by Phil Medley and Bert Russell. It was originally recorded by the Top Notes and then covered by The Isley Brothers. It was covered by The Beatles, with John Lennon on the lead vocals, and originally released on their first album, Please Please Me. The song was covered by The Mamas & the Papas (in the style of a ballad) in 1967 on their album Deliver. It was also covered by Brian Poole and the Tremeloes. Most recently, Chaka Demus and Pliers (featuring Jack Radics and Taxi Gang) reached #1 on the UK charts with their version in January 1994.
doeiquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef cablegunmaster het volgende:
maar hey ik ga wat boterhammen scoren en er weer vandoor ... stage mensen lastig vallen.
kameraad had een kutvirus die hij gisteren de hele dag eruit probeerde te halen
Graagquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
Heuj MPG
Koffie?
![]()
Ik heb zin in wat lekkers te eten
Oh lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag![]()
.
* MPG geeft stroopwafels voor bij de koffie.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
Heuj MPG
Koffie?
![]()
Ik heb zin in wat lekkers te eten
broodje misschien?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag![]()
.
* MPG geeft stroopwafels voor bij de koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
broodje misschien?JummmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see itJah, erg hequote:
Mogguh
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ja, die was toch wat meer raak dan we gisteren dachtenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, het is veelsssssssssssssssss te vroeg
Heb er net 10 besteld voor de Amsterdamse brandweerquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat ook ff een broodje scoren
Jij bestelt broodjes voor de Amsterdamse brandweer?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Heb er net 10 besteld voor de Amsterdamse brandweer
Yep, die zijn hier op bezoekquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bestelt broodjes voor de Amsterdamse brandweer?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef wel.o.k het volgende:Nee, je had de webcam een uur geleden aan moeten zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohayo gozaimasu
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hoe gaat dat "tatu tatu tatu" op z'n Limburgs dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, die zijn hier op bezoek
Wij maken hun wagens
het zelfdequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe gaat dat "tatu tatu tatu" op z'n Limburgs dan?
Ik mis de ladderquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is pas een stoere brandweer-mercedes![]()
[ afbeelding ]
roflquote:
Jah duh dat had ik al gezienquote:
Of tussenquote:
Gaat lekker met de treintjes vandaag hequote:
Sandwichquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat lekker met de treintjes vandaag he
Ook geen treinen tussen Weer en Roermond, omdat er iemand niet kan varen deze keer
Eindelijk LImburg afgesloten van de wereld, dat is wel weer goed
en dan ook nog ff gewoon door rukkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Rukkende trucker maakt brokken
lol
We hebben de Maaslijn nog hequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
ook Limburgers kunnen graven hoorquote:
Met carnaval zullen veel hollanders dat erg vinden, terwijl alle limbo's op vakantie gaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hey sgatquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat lekker met de treintjes vandaag he
Ook geen treinen tussen Weer en Roermond, omdat er iemand niet kan varen deze keer
Spreek voor je eigen stadquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Met carnaval zullen veel hollanders dat erg vinden, terwijl alle limbo's op vakantie gaan
huh?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook Limburgers kunnen graven hoor
Dat we altijd wel ontsnappen.quote:
Truequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Spreek voor je eigen stad. Dat Mestreech overloopt van de Hollenjers, wil nog niet zeggen dat het elders in Limburg niet gezellig vastelaovend vieren is, met Limburgers onderein.
Die partyamber is een geval apartquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:08 schreef Pheno het volgende:
Mijn vriendin is een baas !
Vrouwen die zonder BH..
ja daarom als limburg afgesloten word dan is carnaval weer leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Spreek voor je eigen stad. Dat Mestreech overloopt van de Hollenjers, wil nog niet zeggen dat het elders in Limburg niet gezellig vastelaovend vieren is, met Limburgers onderein.
Ach, weer een gevalletje KB, haar fotos veranderen ook met de dagquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die partyamber is een geval apart
DAT kan ik me dan were helemaal niet voorstellen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja daarom als limburg afgesloten word dan is carnaval weer leuk
Vroegah ...quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT kan ik me dan were helemaal niet voorstellen.
inderdaad, carnavalquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT kan ik me dan were helemaal niet voorstellen.
ok, dat klinkt dan wel weer leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroegah ...
toen de kusjeskring nog gehanteerd werd
Nee, nou mag je niet meer meedoenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, dat klinkt dan wel weer leuk
Ach, het is zuipen (ben ik niet van) en elkaar in elkaar boksen omdat men steeds vaker op de pik getrapt is. Ik kan het niet missenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroegah ...
toen de kusjeskring nog gehanteerd werd
Dat is overal en elke zaterdag wel eensquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is zuipen (ben ik niet van) en elkaar in elkaar boksen omdat men steeds vaker op de pik getrapt is. Ik kan het niet missen
maar nu is het geen carnavalquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, nou mag je niet meer meedoen
Dat is ook wel waarquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat is overal en elke zaterdag wel eens
Toch stiekum een kus pikken hequote:
daarom gaan we ook bijna nooit uit (gewoon te triest voor woorden)quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar
nog erger dan met carnaval soms
http://www.nu.nl/algemeen(...)jmegen-herdacht.html
En waar we uit gaan draagt niemand wapensquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daarom gaan we ook bijna nooit uit (gewoon te triest voor woorden)
Heeeey lekker wiefkequote:
dat dus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daarom gaan we ook bijna nooit uit (gewoon te triest voor woorden)
echt nietquote:
Fhaquote:
"Is dat een pistool in je broek, of ben je gewoon blij om me te zien?"quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En waar we uit gaan draagt niemand wapens
(beetje moeilijk verstoppen in lingerie)
toch zijn daar wel steek partijenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En waar we uit gaan draagt niemand wapens
(beetje moeilijk verstoppen in lingerie)
kan ze makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet![]()
* pakt Ll beet en pakt haar vol op de bek met de tong tegen haar huig
Fhaquote:
Heb je gebruikt?quote:
Hay FUquote:
En ik danquote:
Vergeet ik jou bijna. Haaayquote:
Jij tvp'ed alleen maar.quote:
Owja, dat had ik hier vandaag nog niet gedaanquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, dat had ik hier vandaag nog niet gedaan!
Bij deze: tvp.
Ik zie heul geen tetten, dus lastig te vinden in deze post.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, dat had ik hier vandaag nog niet gedaan!
Bij deze: tvp.
* LL doet net alsof ze het erg vindt maar stribbelt niet echt tegenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt niet![]()
* pakt Ll beet en pakt haar vol op de bek met de tong tegen haar huig
Zoiets jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Fha
[..]
"Is dat een pistool in je broek, of ben je gewoon blij om me te zien?"
Maar die worden zelfs aangemoedigdquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch zijn daar wel steek partijen
Ik zoek het straks wel uitquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef john-frusciante het volgende:
Pling, vief is geweest, een complete zak
tetten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie heul geen tetten, dus lastig te vinden in deze post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tetten?he, dejavu van vanochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Jaaaaaquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bijna is nog niet helemaalnog 4,5 uur en dan is het weeeeeeeeeer weekend
woei !!
huhquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Pheno het volgende:
E n nee, daar heb ik geen pics van, perverselingen
Nimmer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
huh![]()
o ja, ik weet het weer
pics or didn't happened
Goed planquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de rest "werkt" dus die gaan lunchen
| Forum Opties | |