Want? TS heeft niets gezegd..... hij moet zijn vriending laten spreken om een mate van baas te scorenquote:
Hij?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want? TS heeft niets gezegd..... hij moet zijn vriending laten spreken om een mate van baas te scoren
Normaal krijgt ze zo'n 1500 euro voor 4 uur, kom maar terug als je je krantenwijk hebt uitgebreidquote:Op donderdag 24 september 2009 09:54 schreef genakt het volgende:
je vriendin is pas een baas nadat ze aan me pik heeft gezogen
Gadverdamme een potquote:Op donderdag 24 september 2009 10:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij?
Medeplichtig zeg ik je!
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:54 schreef genakt het volgende:
je vriendin is pas een baas nadat ze aan me pik heeft gezogen
Je vriendin is geen baas, maar traag van begrip.quote:Zegt ze opeens heel hard : "Ooooh, ik zie het al, ze doen het met magneetjes !!".
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:49 schreef PartyAmber het volgende:
Wel een lompe, maar toch een baas !
Waren we in de Efteling, stonden we bij die dansende rode schoentjes, met allemaal kleine kinderen eromheen :
[ afbeelding ]
Zegt ze opeens heel hard : "Ooooh, ik zie het al, ze doen het met magneetjes !!".
Al die koters eromheen dus teleurgesteld, de hele magie verdwenen...
Zegt zo'n moeder : "Nou zeg, dat zeg je toch niet waar die kinderen bij zijn ?"
Zegt m'n vriendin heel hard : "Ach, het is toch niet alsof ik ze vertel dat Sinterklaas eigenlijk helemaal niet bestaat ????".
Zie je die kinderen zo naar d'r kijken van
Gewoon, lekker pittig !quote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef BasEnAad het volgende:
Volgens mij is jouw vriendin een egoïstische schreeuwerige flapuit!!
En daarna giechelen; "wat kan ik toch lekker gek doen!!"
Wat voor kapsel heeft ze?
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef Snarf het volgende:
Volgensmij is het woord dat je zoekt "gemene kuthoer" ipv. baas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |