kloptquote:
Netjuhsquote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben op 1 blikje warsteiner na 3 jaar clean.
Want dat is leuk voor je dragqueen show?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm vertel *zeer benieuwd)
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
en ik hou ook niet van vrouwen die squirten
Ik zal wel moetenquote:
na 2 spatjes ben ik weer off the wagonquote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben op 1 blikje warsteiner na 3 jaar clean.
Hij heeft zn eigen make-up kofferquote:Op donderdag 24 september 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want dat is leuk voor je dragqueen show?
Hey geld is geldquote:Op donderdag 24 september 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want dat is leuk voor je dragqueen show?
en de lakens moet verschonenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen maar omdat je dan moet dweilen
Roddelen?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft zn eigen make-up koffer
travestie avondquote:
quote:
omdat kaas.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
why?? gewoon interesse
Die had ik er voor gezien jaquote:
Broccoliquote:
dit is echte snowquote:
Niet allesquote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roddelen?
alles wat ze zeggen is gewoon WAAR
Of appelquote:
geweldige plaat aleen erg nichterig nu (no offence)quote:
shot in the dark alrightquote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geweldige plaat aleen erg nichterig nu (no offence)
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geweldige plaat aleen erg nichterig nu (no offence)
Nog een minuutje of 20quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Limboverzakers![]()
Jij blijft nog ff he Fha?
Deventerquote:
euh ubergay mja als het maar geld in het laatje brengtquote:Op donderdag 24 september 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
shot in the dark alright![]()
Maar wat vind je hier dan van JF?![]()
quote:
quote:Meine Damen und Herren, glauben Sie es oder nicht: DEVENTER!
ubergay WTF. Dacht ik eindelijk eens een leeftijdgenoot te spreken...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh ubergay mja als het maar geld in het laatje brengt
RHCP fanaat, 'nough said.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ubergay WTF. Dacht ik eindelijk eens een leeftijdgenoot te spreken...
da's echt lekkere muziek, om lekker op weg te dromenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een avondje motownen, ik zal jullie niet lastig vallen met de youtubes
Ik zag dat er een motown singstar voor de PS3 uit is. Ik kan niet zingen, maar het lijkt me wel tofquote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's echt lekkere muziek, om lekker op weg te dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |