contacten > menu > meer > sync google contactenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is geloof ik al eens voorbijgekomen maar ik kan het niet vinden. Is het mogelijk om je sim/telefooncontacten over te zetten naar Google contacten?
Ik zal wel weer een noob met verminderd zicht zijn maar binnen contacten -> menu zie ik helemaal geen optie voor meer ...quote:Op donderdag 24 september 2009 15:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
contacten > menu > meer > sync google contacten
Dat sowieso! Heb als gebbetje PicSayPro gekocht en maak nu foto's van een vriend van me die een IPhone heeft. Standaard praatballonnetje boven z'n kop met de tekst 'Mijn IPhone is een beetje kut.' Lekker flauwigheidquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef -J-D- het volgende:
Heerlijke foon!
100x beter dan de Iphone of een WM-foon
verandering van spijs doet etenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een noob met verminderd zicht zijn maar binnen contacten -> menu zie ik helemaal geen optie voor meer ...
Verder ben ik achteraf toch best blij met die agenda ellende van vorige week, heb m'n outlook agenda nu geheel de deur uitgedaan. Nu lekker alles in een agenda, zowel thuis als op m'n werk. Beter bereikbaar en nog gebruiksvriendelijker ook!
welke knoppen heb jij dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een noob met verminderd zicht zijn maar binnen contacten -> menu zie ik helemaal geen optie voor meer ...
Als ik contacten open via het icoon en ik kies dan voor menu heb ik:quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
welke knoppen heb jij dan?
ik heb:
-nieuwe contactpersoon
-contacten verwijderen
-importeren
-contacten zoeken
-weergeven
-meer
en dan bij meer:
sync googlecontacten
sync exchangecontacten
Zat in hetzelfde schuitje en heb geen seconde spijtquote:Op donderdag 24 september 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga deze discussie/ervaringen topic even volgen. Over een paar maanden moet ik een mobieltje kopen en ik twijfel tussen een Android en een iPhone (sue me).
Mja, of het een HTC wordt of een Samsung, of die nog niet uitgekomen Motorola DEXT weet ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zat in hetzelfde schuitje en heb geen seconde spijt
misschien moet je syncen nog aan zetten bij de settings? Typ nu vanaf de foon want ziggo heeft problemenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als ik contacten open via het icoon en ik kies dan voor menu heb ik:
+ nieuwe contactpersoon
contacten zoeken
contacten verwijderen
weergeven
importeren
Dat is 't.
Bij gegevenssynchronisatie heb ik alle vinkjes aanstaan, dus dat lijkt me niet het probleem...quote:Op donderdag 24 september 2009 22:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
misschien moet je syncen nog aan zetten bij de settings? Typ nu vanaf de foon want ziggo heeft problemen
Ik heb hem dan ook gejailbreakedquote:Op donderdag 24 september 2009 17:11 schreef gday het volgende:
Ik heb verder weinig ervaring met een iPhone maar de beperkingen vanuit Apple (wat betreft de AppStore) en van de iPhone zelf (zoals background processes e.d.) zorgen er ook voor dat ik geen moment treurig ben om het feit dat ik die ervaring mis.
Inmiddels via de market een progje gedwonload.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij gegevenssynchronisatie heb ik alle vinkjes aanstaan, dus dat lijkt me niet het probleem...
Daarmee was het probleem meteen opgelost en alle contacts zijn nu Google contacts.quote:This application is a workaround for an issue found on some Android devices: the impossibility of Google-synchronized contacts creation.
It makes all the contacts synchronized with Google.
WARNING: phone instability has been reported on HTC Hero (it seems OK on Dream and Magic). Use at your own risk !
Nog niet volgens mij. Ik dacht dat dat een van de features was van donut toch, touchgestuurde focus. Of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, is het ook op een of andere manier mogelijk om de camera te focussen tijdens het filmen van video? Of het opnemen even te pauzeren, opnieuw scherp te stellen, en dan verder te gaan met filmen?
Nou, met touch scherpstellen doet ie nu al (na de ROM-update). Stel dat je iets in beeld hebt dat dichtbij is, en de achtergrond is ver weg, dan kun je door met je vinger te doubletappen aangeven of hij op het voorwerp of op de achtergrond moet focussen. En daarna dus op de trackball klikken om de foto te nemen of het filmen te starten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:23 schreef Schanulleke het volgende:
Nog niet volgens mij. Ik dacht dat dat een van de features was van donut toch, touchgestuurde focus. Of vergis ik me nu?
Ik ook!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef Duvel het volgende:
Bluetooth, ik wil Bluetooth!
Wat een slechte tvp!
Gehad. Je mist niks.quote:
Stille modus aan?quote:Op maandag 28 september 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
En nu doen ook mijn ringtones het niet meer, ik vond het al raar dat ik steeds niet merkte dat mijn telefoon afging.
Domme vraag misschien, maar hij heeft toch gewoon Bluetooth?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef Duvel het volgende:
Bluetooth, ik wil Bluetooth!
Wat een slechte tvp!
Is Outlook-agenda syncen via Bluetooth wel mogelijk?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:58 schreef Incolumis het volgende:
en filetransfers met bluetooth is niet mogelijk met de Hero, alleen als je hem root
geen idee, werkt wel gewoon met USB kabeltjequote:Op dinsdag 29 september 2009 10:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Is Outlook-agenda syncen via Bluetooth wel mogelijk?
Ga er maar niet van uit...quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Is Outlook-agenda syncen via Bluetooth wel mogelijk?
Ik zou er zelf niet aan kunnen wennen, nu ik 3,6mb van Vodafone gewend benquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het HI Online 25 abonnement ziet er ook wel aantrekkelijk uit, met in het 1e jaar slechts 2,50 per maand voor mobiel internet.
Ik vraag me alleen af of 384 kbps/s snel genoeg is?
nee da's behoorlijk traag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het HI Online 25 abonnement ziet er ook wel aantrekkelijk uit, met in het 1e jaar slechts 2,50 per maand voor mobiel internet.
Ik vraag me alleen af of 384 kbps/s snel genoeg is?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Heb de Magic hier, fantastisch dingetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan heb je nog tot 2 uur de tijd, anders ben je fucked
Nicole heeft haar grapjurk aan?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Incolumis het volgende:
Om half twee moeten alle klanten weer online kunnen.
Zag wel een applicatie in de market voor bluetooth file transfer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:58 schreef Incolumis het volgende:
ik zou Vodafone kiezen, snelste mobiele internet.
en filetransfers met bluetooth is niet mogelijk met de Hero, alleen als je hem root
Klopt, maar daarvoor moet je hem dus wel rooten.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zag wel een applicatie in de market voor bluetooth file transfer.
Geen idee of het werkt, maar er is een app genaamd Video Playerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems heeft nu ook een Hero
iemand nog een tip voor een goede Video player die ook avi/divx kan?
Je kan er wel mee sturen hoor, zonder root. Alleen voor ontvangen heb je root nodig.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor moet je hem dus wel rooten.
Nee nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems heeft nu ook een Hero
iemand nog een tip voor een goede Video player die ook avi/divx kan?
Die had ik gevonden, maar geen avi/divxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen idee of het werkt, maar er is een app genaamd Video Player
quote:
Geen idee, maar Windows Mobile heeft wel een programma voor DivX van de DivX-ontwerpers zelf geloof ik dus zou moeten lukken denk ik. Of zijn die van hun veel krachtiger?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je voor divx niet een veel krachtiger processor nodig?
Dat zou wel moeten werken, maar filetransfer niet. Bij filetransfer speelt natuurlijk ook dat je wat veiligheidszaken moet regelen (kwaadaardige troep van buiten en zo).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:52 schreef BroesWillems het volgende:
Vraagje, bluetooth werkt dus blijkbaar niet naar behoren op de Hero. Maar werkt de Hero wel met Bluetooth handsfree apparaten. Ik wil namelijk een autoradio met bluetooth kopen, maar dat heeft natuurlijk geen zin als het niet werkt met de Hero.
geheugenkaart niet meeleveren en gewoon de nieuwe ROM er op zetten, dan is hij leeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:23 schreef Marvelous het volgende:
Ik heb al wat aan google gedaan, maar misschien ben ik gewoon slecht en ongeduldig...
Wil graag mijn htc hero verkopen, maar hoe kan je hem het beste leeg halen zodat hij weer helemaal schoon is? dus ook mijn prive dingen er af en van de geheugenkaart??
bron: http://www.google.com/support/forum/p/Google+Mobile/thread?tid=11f0233a7c27e19d&hl=enquote:According to the official helpdesk of HTC (for me in France), you had to:
1/ Switch off the phone (either removing the battery or shutting down by holding the "end call" button for few seconds
2/ While being switched off, hold the "home" (house) and "back" (the arrow in the lower right corner)
3/ Hit briefly the "end call" button" while still holding the "home" and "back" buttons.
4/ Release the "home" and "back" button, a white screen containing technical information should appear, with a red message asking for hitting the "menu" button.
5/ Hit the "menu button", the Hero will now boot with factory settings.
Factory settings means that every information stored on the ROM (NOT your SD memory card) will be cleared (for me it was just the address book which was instantly updated thanks to my Google account).
Vanuit de applicatie Contacten -> menu -> importeren -> Kies voorkeurstype contact (Google, Telefoon, exchange)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:32 schreef Droplollie het volgende:
Misschien een hele domme vraag:
Hoe synchroniseer ik mijn contacten van mijn (oude) simkaart naar mijn Hero, zodat ik ze op mijn nieuwe simkaart kan zetten?
Alvast bedankt!
In spare parts heb ik alles al uit staan, maar hij blijft animaties weergeven... ook kan ik Toggle Settings niet meer vinden in de marketquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:28 schreef gday het volgende:
Spare Parts installeren. Daar kun je mee instellen of je die animatie wilt of niet.
Dat programma moet ik ook hebben! de batterij duur verdubbeld!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinds ik de BBC headline notifier uit heb gezet is mijn batterijduur verdubbeld. Toch jammer dat dat soort applicaties zoveel batterij gebruiken.
Ik zou het nog een keer lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat programma moet ik ook hebben! de batterij duur verdubbeld!![]()
ik neem aan dat je gehalveerd bedoeld?
Alle opties die met animatie te maken hebben staan uit... Toch bij een screen-rotate wordt het scherm eventjes donker, en duurt een +/- een seconde voordat hij geroteerd is... Ook de popup-vensters van spare-parts zelf (waarmee je dit dus kan regelen) komen met een animatie voor de dag... Op de G1 kon ik echt alle animatie uit krijgen m.b.v. Spare Parts.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt bij settings toch ergens een optie in de trant van "fancy screen rotation animation" die je uit kan zetten?
Het zou niet best zijn als je een batterijvretend programma verwijdert en dat vervolgens de batterijduur gehalveerd wordt ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat programma moet ik ook hebben! de batterij duur verdubbeld!![]()
ik neem aan dat je gehalveerd bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |