Inmiddels via de market een progje gedwonload.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij gegevenssynchronisatie heb ik alle vinkjes aanstaan, dus dat lijkt me niet het probleem...
Daarmee was het probleem meteen opgelost en alle contacts zijn nu Google contacts.quote:This application is a workaround for an issue found on some Android devices: the impossibility of Google-synchronized contacts creation.
It makes all the contacts synchronized with Google.
WARNING: phone instability has been reported on HTC Hero (it seems OK on Dream and Magic). Use at your own risk !
Nog niet volgens mij. Ik dacht dat dat een van de features was van donut toch, touchgestuurde focus. Of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, is het ook op een of andere manier mogelijk om de camera te focussen tijdens het filmen van video? Of het opnemen even te pauzeren, opnieuw scherp te stellen, en dan verder te gaan met filmen?
Nou, met touch scherpstellen doet ie nu al (na de ROM-update). Stel dat je iets in beeld hebt dat dichtbij is, en de achtergrond is ver weg, dan kun je door met je vinger te doubletappen aangeven of hij op het voorwerp of op de achtergrond moet focussen. En daarna dus op de trackball klikken om de foto te nemen of het filmen te starten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:23 schreef Schanulleke het volgende:
Nog niet volgens mij. Ik dacht dat dat een van de features was van donut toch, touchgestuurde focus. Of vergis ik me nu?
Ik ook!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef Duvel het volgende:
Bluetooth, ik wil Bluetooth!
Wat een slechte tvp!
Gehad. Je mist niks.quote:
Stille modus aan?quote:Op maandag 28 september 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
En nu doen ook mijn ringtones het niet meer, ik vond het al raar dat ik steeds niet merkte dat mijn telefoon afging.
Domme vraag misschien, maar hij heeft toch gewoon Bluetooth?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef Duvel het volgende:
Bluetooth, ik wil Bluetooth!
Wat een slechte tvp!
Is Outlook-agenda syncen via Bluetooth wel mogelijk?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:58 schreef Incolumis het volgende:
en filetransfers met bluetooth is niet mogelijk met de Hero, alleen als je hem root
geen idee, werkt wel gewoon met USB kabeltjequote:Op dinsdag 29 september 2009 10:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Is Outlook-agenda syncen via Bluetooth wel mogelijk?
Ga er maar niet van uit...quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Is Outlook-agenda syncen via Bluetooth wel mogelijk?
Ik zou er zelf niet aan kunnen wennen, nu ik 3,6mb van Vodafone gewend benquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het HI Online 25 abonnement ziet er ook wel aantrekkelijk uit, met in het 1e jaar slechts 2,50 per maand voor mobiel internet.
Ik vraag me alleen af of 384 kbps/s snel genoeg is?
nee da's behoorlijk traag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het HI Online 25 abonnement ziet er ook wel aantrekkelijk uit, met in het 1e jaar slechts 2,50 per maand voor mobiel internet.
Ik vraag me alleen af of 384 kbps/s snel genoeg is?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Heb de Magic hier, fantastisch dingetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |