Hoezo dat?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan heb je nog tot 2 uur de tijd, anders ben je fucked
Nicole heeft haar grapjurk aan?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Incolumis het volgende:
Om half twee moeten alle klanten weer online kunnen.
Zag wel een applicatie in de market voor bluetooth file transfer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:58 schreef Incolumis het volgende:
ik zou Vodafone kiezen, snelste mobiele internet.
en filetransfers met bluetooth is niet mogelijk met de Hero, alleen als je hem root
Klopt, maar daarvoor moet je hem dus wel rooten.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zag wel een applicatie in de market voor bluetooth file transfer.
Geen idee of het werkt, maar er is een app genaamd Video Playerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems heeft nu ook een Hero
iemand nog een tip voor een goede Video player die ook avi/divx kan?
Je kan er wel mee sturen hoor, zonder root. Alleen voor ontvangen heb je root nodig.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor moet je hem dus wel rooten.
Nee nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems heeft nu ook een Hero
iemand nog een tip voor een goede Video player die ook avi/divx kan?
Die had ik gevonden, maar geen avi/divxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen idee of het werkt, maar er is een app genaamd Video Player
quote:
Geen idee, maar Windows Mobile heeft wel een programma voor DivX van de DivX-ontwerpers zelf geloof ik dus zou moeten lukken denk ik. Of zijn die van hun veel krachtiger?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je voor divx niet een veel krachtiger processor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |