jij kan dus toch wel multi quotenquote:
Met drie tabs ja, niet met een quickquote. Copy paste alle berichtjes in 1 reply, niet echt handigquote:Op donderdag 24 september 2009 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kan dus toch wel multi quoten
WTF dat verdien ik NU nog niet eens. Nog zonder inflatiecorrectie van 30 jaarquote:Steve Ballmer, de huidige topman van Microsoft, is donderdag 8 oktober in Rotterdam. Hij is te gast o[..]
Ballmer kwam in 1980, vijf jaar na de oprichting van Microsoft, als 24e werknemer in dienst bij het softwarebedrijf van Bill Gates.
Zijn salaris bedroeg toen 50.000 dollar per jaar.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kan dus toch wel multi quoten
Ik zou hetzelfde doen als het me aangeboden werd. Met graaien wordt je rijk, collecterend langs de deuren niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat verdien ik NU nog niet eens. Nog zonder inflatiecorrectie van 30 jaarVuile graai-aap.
whehehequote:
maar dus wel te doenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met drie tabs ja, niet met een quickquote. Copy paste alle berichtjes in 1 reply, niet echt handig
je verdient het welquote:Op donderdag 24 september 2009 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat verdien ik NU nog niet eens. Nog zonder inflatiecorrectie van 30 jaarVuile graai-aap.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
Alles is te doen. Behalve je elleboog likken.
Wat een enge flapdrol, nja ik zou ook van micro houden als ik er werkte.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dus ja. Waarschijnlijk pakt hij in dat filmpje al meer geld dan waar ik een heel jaar voor loop te martelen. Met ZIJN produkt ook nog. De stinkerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je verdient het wel![]()
je krijgt het alleen niet
nieuwe server installeren via pxe en altiris.quote:
Die pijpt zichzelf ookquote:
ziet er echt raar uitquote:
whehehequote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nu pijn in mijn schouder en nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
pheno, zocht jij nog een tafel?deze is erg multifuntioneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
pheno, zocht jij nog een tafel?Prima tafel om met je hand onder te gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pheno, zocht jij nog een tafel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
LLquote:Op donderdag 24 september 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
OMG mn baan is nu echt begonnen geloof ik
Geen tijd meer voor fok
Gelukkig is mn baas er morgen niet
In de pauze ff snel naar huis, ander truitje aandoen
ander truitje? contract bespreking?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
OMG mn baan is nu echt begonnen geloof ik
Geen tijd meer voor fok
Gelukkig is mn baas er morgen niet
In de pauze ff snel naar huis, ander truitje aandoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Er is koffie overheen gegaanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
waarom naar huis voor een ander truitje ?
heb je zo hard gewerkt dat het nou doordrenkt is met je zweet
Dan doe ik een rokje aanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ander truitje? contract bespreking?
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
vast contract truiOeh die heb ik ongeveer int zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen mijn aan het jurkje is strakker
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
vast contract truidan heeft ze meteen een contractSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo de advertentie's voor de gangbang zijn ook geplaatst
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
vast contract truitweedehands?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
tvjkdjfodksjdkfkdj vsdkfjsdkfjdklfjklsdfj pdfjisejkflejkfljeko
cursusje Noors aant volgen?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
Niet man, doe niet zo raarquote:Op donderdag 24 september 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
nog 1 1/2 uur en dan begint mijn dagquote:Op donderdag 24 september 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
Nog een half uur en dan is de helft van de dag alweer om
yup dan zie ik muh skatje, ben rhcp aan het luisteren en de kleine op debank aan het springen en zegt NENOquote:Op donderdag 24 september 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
Nog een half uur en dan is de helft van de dag alweer om
ik dacht dat de GB ook om 12 begonquote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog 1 1/2 uur en dan begint mijn dag
niet meer begint vanaf deze maand om 1 uurquote:Op donderdag 24 september 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat de GB ook om 12 begon
vette hap attackquote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een half uur en dan stopt mijn maag met knorren
dan heb je snow opstaanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup dan zie ik muh skatje, ben rhcp aan het luisteren en de kleine op debank aan het springen en zegt NENO
oh ja, donderdagquote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een half uur en dan stopt mijn maag met knorren
Goed geregeldquote:Op donderdag 24 september 2009 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer begint vanaf deze maand om 1 uur
quote:
nijnsquote:
is voor ons veel minder stressenquote:
dat kon je toch zien op de livestreamquote:
Komt ze nou meequote:Op donderdag 24 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kon je toch zien op de livestream
Sorriequote:
ssstquote:Op donderdag 24 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kon je toch zien op de livestream
dan bestel je die tochquote:
misschien vanavondquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
werk jij bij LLquote:Op donderdag 24 september 2009 12:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
misschien vanavond
*gaat zich gauw verheugen*
wat was ik druk vanochtend zeg, ik kon gewoon niet eens goedemorgen zeggen hier!
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou kom naar amsterdam naar een niet nader te noemen ziekenhuis
trakteer ik je op een broodje hamburgerBen jij zo dichtbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dat ik weetquote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
waar zit jij dan ?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben jij zo dichtbij?
[..]
niet dat ik weet
daar is ze allang wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ff luncheneet zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ik was met Snake aan het metal gearen. En dan op het fucking allerlaatste moment gesnapt worden. net na je de achievement om nooit gesnapt te willen worden in het hele spel wilt gaan halen. Herladen maar weer van de laatste savegamequote:
pwndquote:Op donderdag 24 september 2009 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was met Snake aan het metal gearen. En dan op het fucking allerlaatste moment gesnapt worden. net na je de achievement om nooit gesnapt te willen worden in het hele spel wilt gaan halen. Herladen maar weer van de laatste savegame
Nah, part of the game.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
ssst![]()
(hahahaha, dat was een goeie!)
heb je geen bookmarks of een andere tekstquote:
Je bijdrages zijn summier te noemen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef MPG het volgende:
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bijdrages zijn summier te noemen.drukdrukdrukdrukdrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bijdrages zijn summier te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor koffie.drink die van mij maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tegen de tijd dat ik er aan kan beginnen is ie al koud
heb je rechts gekeken?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
drink die van mij maar op![]()
tegen de tijd dat ik er aan kan beginnen is ie al koud
sorry ik heb het drukquote:
Kijkt je baas je dan niet vreemd aan met zo'n outfit?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik verveel me mn ballen uit mn broek
Mijn baas heeft geen idee of ik hier of thuis zitquote:Op donderdag 24 september 2009 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijkt je baas je dan niet vreemd aan met zo'n outfit?
lijk je op mijquote:
Tja...ik zag hem al een tijd niet meer posten.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[IM] Manu, deze is voor jou.
voor diegenen die hem kenden
Ja ik las het net ook ergens, was mensen opgevallen en puzzeltje viel langzaam op zijn plek na wat speurwerk van anderen. Ik ken hem zelf niet, vaag herken ik de username. Maar toch... veels te jong, diep triestquote:Op donderdag 24 september 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja...ik zag hem al een tijd niet meer posten.
kon hem niet maar hij hoorde nog niet eens op de helft van van zijn leven te zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[IM] Manu, deze is voor jou.
voor diegenen die hem kenden
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, dus je bent tegen de avond wel klaar?
nee hoor, ik weet dat jij appels eet.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
De zoveelste die denkt dat die pinguinava van mij met Linux te maken heeft
KLonk eet appels, maar die heeft het te druk om hier te komen. Zoals BrandX, MPG, en al die andere blauwen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, ik weet dat jij appels eet.
maar bent nu een maal pinguin
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
De zoveelste die denkt dat die pinguinava van mij met Linux te maken heeft
Dat moet je jezelf afvragen, oversekstequote:Op donderdag 24 september 2009 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarom las ik hier pinguinvagina ...![]()
waar?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarom las ik hier pinguinvagina ...![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je jezelf afvragen, oversekste
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 07:52 schreef remlof het volgende:
doppendoosch, kloon van gebande, kliko.
Zijn doorzettingsvermogen is wel goed.quote:
Een soort naspel, na het komen.quote:
vraag het MPG, de hele K(loon)SC draait op de zijnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
het valt anders niet mee om 3 kloonen actief te houden.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
vraag het MPG, de hele K(loon)SC draait op de zijnen.
ja dat ken ikquote:Op donderdag 24 september 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
windows moet nu 6000 files ophalen en instaleren
Ja, dat is die update die daarna weer een update nodig heeft, toch?quote:
1 keer de eerste updates, 2de keer de updates die niet gecombineert kunnen worden 3de keer de updates voor de updates 4de keer als controle, he weer 2 updatesquote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is die update die daarna weer een update nodig heeft, toch?
altijd leuk die update'squote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer de eerste updates, 2de keer de updates die niet gecombineert kunnen worden 3de keer de updates voor de updates 4de keer als controle, he weer 2 updates
je boekt vooruitgangquote:
ik heb me nog niet omgedraait en gelijk naar een ander he?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
dag wel.ok
ha pheno, zijn we nu alleen?
nee, een of andere luiaard komt langs.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
dag wel.ok
ha pheno, zijn we nu alleen?
en ik word gewoon genegeerdquote:Op donderdag 24 september 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb me nog niet omgedraait en gelijk naar een ander he?
die zat toch geschoren in panama?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, een of andere luiaard komt langs.
Je mag met mij en Nijns meedoen, niet zeurenquote:
nee hoor.quote:
nijnsquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
restart computer![]()
rest is voor morgen of vanavond thuis
doei
Het scheelt drie letters.quote:
Prrrrquote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag met mij en Nijns meedoen, niet zeuren
Doei wel.o.kquote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor.
ik heb je gemist vandaag Ll![]()
maar nu ga ik echt weg.
dag Ll![]()
ha, sidderend spartelend kronkelend seksdiertje van mequote:
nee hoor schatquote:
Hey geile gekke grofgebekte genottsstaafquote:Op donderdag 24 september 2009 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ha, sidderend spartelend kronkelend seksdiertje van me![]()
true, druk druk drukquote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee hoor schat![]()
maar jij bent er vandaag ook niet zoveel
Detsmie!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
Hey geile gekke grofgebekte genottsstaaf![]()
Mazzel popquote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben naar huis mensen
Misschien tot later, en anders tot morgen
WIe wat hoe waar huh?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
Ex marine die gep0wned wordt door overspelige slettebak
Bij Dr. Phil!quote:
Ik kwam er achterquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 september 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nu de pizzadeeg in de oven aan het doen.
Ik zou stoppen als ik jou was..quote:
Ik geloof jequote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef Pheno het volgende:
Ik heb net een fok.rar bekeken. Trust me, zelfs Dr. Phil is beter.
een wat?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef Pheno het volgende:
Ik heb net een fok.rar bekeken. Trust me, zelfs Dr. Phil is beter.
ijsmeis, maar dan way erger. En dan bedoel ik wayyyyyyy erger.quote:
IJsmeis kon er nog best mee door op zich.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
ijsmeis, maar dan way erger. En dan bedoel ik wayyyyyyy erger.
Wachten op bouwvergunningen is minimaal twaalfduizend keer irritanter.quote:
Dat duurt ook langer.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wachten op bouwvergunningen is minimaal twaalfduizend keer irritanter.
Goed puntquote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wachten op bouwvergunningen is minimaal twaalfduizend keer irritanter.
ja is echt engquote:
Aan het werk lui varken!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja is echt eng![]()
ik werk al 4 jaar niet meer en nou moet ik in 1 keer weer aan de gang![]()
wat voor werk moet je gaan doen Fha?
lui varkenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Aan het werk lui varken!
VrijwilligerswerkBeetje bij mensen thuis zitten tot het weer ochtend is
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon meer dan sig-waardig
Jij bent echt slimquote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lui varken![]()
Vrijwilligerswerk dan krijg je dus niks betaald
Daaraan kan je zien dat hij geen echte belg is.quote:
Nou issie ontmaskerd!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daaraan kan je zien dat hij geen echte belg is.
shit betraptquote:Op donderdag 24 september 2009 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daaraan kan je zien dat hij geen echte belg is.
niet verder vertellenquote:
Ach.. je werkt weer, dus je uitkering hebben ze toch al ingetrokken.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shit betrapt![]()
[..]
niet verder vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach.. je werkt weer, dus je uitkering hebben ze toch al ingetrokken.welke uitkeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De niet werken uitkeringquote:
kreeg ik maar een uitkeringquote:Op donderdag 24 september 2009 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
De niet werken uitkeringWeet ik veel.
Eet smakelijk
Rieleks męn. Ik bedoel: Fha die iemand een lui varken noemt.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rieleks męn. Ik bedoel: Fha die iemand een lui varken noemt..
Nee natuurlijk niet! Die is niet rein! Dan ben je een luie koequote:Op donderdag 24 september 2009 20:11 schreef Pheno het volgende:
En als je een luie moslim bent, mag dat varken nog wel?
Hihiquote:
Daar zal wel wat voor geregeld zijn. Ik ken geen niet-luie moslims.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:11 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Die is niet rein! Dan ben je een luie koe
Niet rein?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef Fha het volgende:
Nee natuurlijk niet! Die is niet rein!
leukquote:
Dat is bij varkens dan ook dweilen met de modderkraan openquote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet rein?
"Moslim. Te lui om te wassen"
Bij koeien ook. Dus?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is bij varkens dan ook dweilen met de modderkraan open
Wel boeiendquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rieleks męn. Ik bedoel: Fha die iemand een lui varken noemt..
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zal wel wat voor geregeld zijn. Ik ken geen niet-luie moslims.
quote:
whehehequote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet rein?
"Moslim. Te lui om te wassen"
[..]
quote:
En Philip Freriksquote:
Morgen weer douchenquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef Fha het volgende:
Half 11 word ik opgehaald![]()
En nu ben ik niet moe meer![]()
Atletiek (als ik weet dat het er is) en de wedstrijden van Nederland als het EK of WK is, maar voetbal alleen met vrienden en dan meer om de gezelligheid dan om het voetbalquote:
en schaatsen natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Atletiek (als ik weet dat het er is) en de wedstrijden van Nederland als het EK of WK is, maar voetbal alleen met vrienden en dan meer om de gezelligheid dan om het voetbal
Als ik bij mn mama komquote:
Oh soms blijf ik even hangen, maar om constant te blijven kijken. Nope, geen geduld. Om voetbal is leuk met vrienden, maar daar gaat er iets met me misquote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Atletiek (als ik weet dat het er is) en de wedstrijden van Nederland als het EK of WK is, maar voetbal alleen met vrienden en dan meer om de gezelligheid dan om het voetbal
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh soms blijf ik even hangen, maar om constant te blijven kijken. Nope, geen geduld. Om voetbal is leuk met vrienden, maar daar gaat er iets met me mis
nee, het blijft vrij leeg op de bankquote:
vol met porno ja?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:00 schreef john-frusciante het volgende:
Hello![]()
ik heb maar de leppie leeggemaakt er was geen land mee te bezeilen
Kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 24 september 2009 20:58 schreef Pheno het volgende:
True, maar dan ga ik dus wat anders doen
Kon ik maar inloggen op porno dan was het niet zo'n probleemquote:
quote:
Ik ben helderziend.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, dus je bent tegen de avond wel klaar?
Hou er over op, dan stopt dat gezanik vanzelf, nog 20 posts, dus nog lang niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
ninja alert zie ik
Heh?quote:
Wat een gelul. is er wat aan de hand dan? Ja, je vrouw is bevallen. twee dagen geleden. WAT een die-hardquote:RTL-presentator Wilfred Genee is donderdag vader geworden van een dochter. Het meisje luistert naar de naam Feline Isabeau, maakte een woordvoerder van RTL7 bekend. Voor de vrouw van Genee was het een langdurige en zware bevalling. Feline werd donderdagochtend om tien uur geboren.
Onder het mom 'the show must go on' presenteert Genee vrijdag gewoon Voetbal International op RTL7.
Mwa dat vind ik redelijk voorbarig eigenlijkquote:
Mwoa, blijkbaar boeit het hem niet zo, dus gaat hij presenteren. Dat moet hij weten.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul. is er wat aan de hand dan? Ja, je vrouw is bevallen. twee dagen geleden. WAT een die-hard![]()
donderopman
kan hard gaan hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa dat vind ik redelijk voorbarig eigenlijk
h, is ze braziliaans aan het shaken?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef john-frusciante het volgende:
Nja laptop doet het weer goed, LL ook tevreden ze is zuma aan het doen
hahahaha er worden zoveel mensen vader, die volgende morgen gewoon moeten werkenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul. is er wat aan de hand dan? Ja, je vrouw is bevallen. twee dagen geleden. WAT een die-hard![]()
donderopman
Fles bedoeld denk ik dat hij het heel normaal vind dat ie gewoon gaat presenterenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, blijkbaar boeit het hem niet zo, dus gaat hij presenteren. Dat moet hij weten.
Maak een filmpjequote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef john-frusciante het volgende:
Nja laptop doet het weer goed, LL ook tevreden ze is zuma aan het doen
Tegenwoordig zeuren ze er al 40 posts van te voren om, het schijnt iets heel bijzonders te zijn....quote:Op donderdag 24 september 2009 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa dat vind ik redelijk voorbarig eigenlijk
lolquote:Op donderdag 24 september 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
h, is ze braziliaans aan het shaken?
En mij boeit het geen reet wat mensen doen voor tijdens en na een bevallingquote:Op donderdag 24 september 2009 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles bedoeld denk ik dat hij het heel normaal vind dat ie gewoon gaat presenteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |