dat kon je toch zien op de livestreamquote:
Komt ze nou meequote:Op donderdag 24 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kon je toch zien op de livestream
Sorriequote:
ssstquote:Op donderdag 24 september 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kon je toch zien op de livestream
dan bestel je die tochquote:
misschien vanavondquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
werk jij bij LLquote:Op donderdag 24 september 2009 12:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
misschien vanavond
*gaat zich gauw verheugen*
wat was ik druk vanochtend zeg, ik kon gewoon niet eens goedemorgen zeggen hier!
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou kom naar amsterdam naar een niet nader te noemen ziekenhuis
trakteer ik je op een broodje hamburgerBen jij zo dichtbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dat ik weetquote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
waar zit jij dan ?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben jij zo dichtbij?
[..]
niet dat ik weet
daar is ze allang wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ff luncheneet zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik was met Snake aan het metal gearen. En dan op het fucking allerlaatste moment gesnapt worden. net na je de achievement om nooit gesnapt te willen worden in het hele spel wilt gaan halen. Herladen maar weer van de laatste savegamequote:
pwndquote:Op donderdag 24 september 2009 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was met Snake aan het metal gearen. En dan op het fucking allerlaatste moment gesnapt worden. net na je de achievement om nooit gesnapt te willen worden in het hele spel wilt gaan halen. Herladen maar weer van de laatste savegame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |