LLquote:Op donderdag 24 september 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
OMG mn baan is nu echt begonnen geloof ik
Geen tijd meer voor fok
Gelukkig is mn baas er morgen niet
In de pauze ff snel naar huis, ander truitje aandoen
ander truitje? contract bespreking?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
OMG mn baan is nu echt begonnen geloof ik
Geen tijd meer voor fok
Gelukkig is mn baas er morgen niet
In de pauze ff snel naar huis, ander truitje aandoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Er is koffie overheen gegaanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
waarom naar huis voor een ander truitje ?
heb je zo hard gewerkt dat het nou doordrenkt is met je zweet
Dan doe ik een rokje aanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ander truitje? contract bespreking?
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
vast contract truiOeh die heb ik ongeveer int zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen mijn aan het jurkje is strakker
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
vast contract truidan heeft ze meteen een contractSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo de advertentie's voor de gangbang zijn ook geplaatst
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
vast contract truitweedehands?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
tvjkdjfodksjdkfkdj vsdkfjsdkfjdklfjklsdfj pdfjisejkflejkfljeko
cursusje Noors aant volgen?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
Niet man, doe niet zo raarquote:Op donderdag 24 september 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
nog 1 1/2 uur en dan begint mijn dagquote:Op donderdag 24 september 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
Nog een half uur en dan is de helft van de dag alweer om
yup dan zie ik muh skatje, ben rhcp aan het luisteren en de kleine op debank aan het springen en zegt NENOquote:Op donderdag 24 september 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
Nog een half uur en dan is de helft van de dag alweer om
ik dacht dat de GB ook om 12 begonquote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog 1 1/2 uur en dan begint mijn dag
niet meer begint vanaf deze maand om 1 uurquote:Op donderdag 24 september 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat de GB ook om 12 begon
vette hap attackquote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een half uur en dan stopt mijn maag met knorren
dan heb je snow opstaanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup dan zie ik muh skatje, ben rhcp aan het luisteren en de kleine op debank aan het springen en zegt NENO
oh ja, donderdagquote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nog een half uur en dan stopt mijn maag met knorren
Goed geregeldquote:Op donderdag 24 september 2009 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer begint vanaf deze maand om 1 uur
quote:
nijnsquote:
is voor ons veel minder stressenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |