Tja...ik zag hem al een tijd niet meer posten.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[IM] Manu, deze is voor jou.
voor diegenen die hem kenden
Ja ik las het net ook ergens, was mensen opgevallen en puzzeltje viel langzaam op zijn plek na wat speurwerk van anderen. Ik ken hem zelf niet, vaag herken ik de username. Maar toch... veels te jong, diep triestquote:Op donderdag 24 september 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja...ik zag hem al een tijd niet meer posten.
kon hem niet maar hij hoorde nog niet eens op de helft van van zijn leven te zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[IM] Manu, deze is voor jou.
voor diegenen die hem kenden
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, dus je bent tegen de avond wel klaar?
nee hoor, ik weet dat jij appels eet.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
De zoveelste die denkt dat die pinguinava van mij met Linux te maken heeft
KLonk eet appels, maar die heeft het te druk om hier te komen. Zoals BrandX, MPG, en al die andere blauwen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, ik weet dat jij appels eet.
maar bent nu een maal pinguin
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
De zoveelste die denkt dat die pinguinava van mij met Linux te maken heeft
Dat moet je jezelf afvragen, oversekstequote:Op donderdag 24 september 2009 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarom las ik hier pinguinvagina ...![]()
waar?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarom las ik hier pinguinvagina ...![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je jezelf afvragen, oversekste
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 07:52 schreef remlof het volgende:
doppendoosch, kloon van gebande, kliko.
Zijn doorzettingsvermogen is wel goed.quote:
Een soort naspel, na het komen.quote:
vraag het MPG, de hele K(loon)SC draait op de zijnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
het valt anders niet mee om 3 kloonen actief te houden.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
vraag het MPG, de hele K(loon)SC draait op de zijnen.
ja dat ken ikquote:Op donderdag 24 september 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
windows moet nu 6000 files ophalen en instaleren
Ja, dat is die update die daarna weer een update nodig heeft, toch?quote:
1 keer de eerste updates, 2de keer de updates die niet gecombineert kunnen worden 3de keer de updates voor de updates 4de keer als controle, he weer 2 updatesquote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is die update die daarna weer een update nodig heeft, toch?
altijd leuk die update'squote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer de eerste updates, 2de keer de updates die niet gecombineert kunnen worden 3de keer de updates voor de updates 4de keer als controle, he weer 2 updates
je boekt vooruitgangquote:
ik heb me nog niet omgedraait en gelijk naar een ander he?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
dag wel.ok
ha pheno, zijn we nu alleen?
nee, een of andere luiaard komt langs.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
dag wel.ok
ha pheno, zijn we nu alleen?
en ik word gewoon genegeerdquote:Op donderdag 24 september 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb me nog niet omgedraait en gelijk naar een ander he?
die zat toch geschoren in panama?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, een of andere luiaard komt langs.
Je mag met mij en Nijns meedoen, niet zeurenquote:
nee hoor.quote:
nijnsquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
restart computer![]()
rest is voor morgen of vanavond thuis
doei
Het scheelt drie letters.quote:
Prrrrquote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag met mij en Nijns meedoen, niet zeuren
Doei wel.o.kquote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor.
ik heb je gemist vandaag Ll![]()
maar nu ga ik echt weg.
dag Ll![]()
ha, sidderend spartelend kronkelend seksdiertje van mequote:
nee hoor schatquote:
Hey geile gekke grofgebekte genottsstaafquote:Op donderdag 24 september 2009 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ha, sidderend spartelend kronkelend seksdiertje van me![]()
true, druk druk drukquote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee hoor schat![]()
maar jij bent er vandaag ook niet zoveel
Detsmie!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
Hey geile gekke grofgebekte genottsstaaf![]()
Mazzel popquote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben naar huis mensen
Misschien tot later, en anders tot morgen
WIe wat hoe waar huh?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
Ex marine die gep0wned wordt door overspelige slettebak
Bij Dr. Phil!quote:
Ik kwam er achterquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 september 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nu de pizzadeeg in de oven aan het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |