Absoluut. Geen paard van Troje, maar de opkomst van de Islam heeft ook gezorgd voor meer ritueel slachten. In het geheel der dierenleed niet bepaald opvallend, denk ik, maar toch, inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:51 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Voor de dieren is het anders wel een paard van troye geworden, de vleesindustrie is al zo erg komt dat achterlijke ritueel afslachten er ook nog eens bij.
Het pluspunt is echter dat mensen die dierenleed normaliter echter geen snars kan schelen het nu opeens een punt vinden omdat het moslims betreft.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Absoluut. Geen paard van Troje, maar de opkomst van de Islam heeft ook gezorgd voor meer ritueel slachten. In het geheel der dierenleed niet bepaald opvallend, denk ik, maar toch, inderdaad.
Niet alleen dat. Hetzelfde geldt, denk ik, voor ("verborgen") vrouwen- en homo-haat. Waar vrouwen altijd al, al is het niet meer wettelijk, als minderwaardig werden behandeld, is er nu kans dat, gezien de extreme vormen bij moslim, het ueberhaupt als iets achterlijks wordt gezien.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het pluspunt is echter dat mensen die dierenleed normaliter echter geen snars kan schelen het nu opeens een punt vinden omdat het moslims betreft.
Gelukkig weet jij precies hoe 1,5 miljard mensen, wonend van Marokko tot Indonesie en van Zuid-Afrika tot Zweden, zich gedrage en wat hun plannen zijn. Gelukkig ben jij een expert op het gebied van zowel Islamitische geschiedenis, de geschiedenis van Islamitische landen én de uitleg van de koran en de hadith en kan je op basis daarvan inderdaad beweren wat hun plannen zijn. Als jij er toch niet zou zijn!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:44 schreef thewishmaster het volgende:
Hoe je het ook draait of wendt, de islam is daadwerkelijk een bedreiging voor de Nederlandse (en West-Europese) samenleving. Een religie die zich zo richt op uitbreiding van het aantal gelovigen en zich vasthoudt aan achterlijke gebruiken is levensgevaarlijk. Door nog meer moslims binnen te halen haal je het paard van Troje steeds meer binnen.
En ze gebruiken het ook om allemaal dingen door te voeren, zogenaamd tegen terrorisme, tegen overlast van ''islamitische'' jongeren, massa criminaliteit etc.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exactamente!
DAAR zit het werkelijke gevaar.
Dus de oplossing zit hem in het secularisme/liberalisme.
Je gaat toch niet beweren dat ritueel slachten ook maar in de buurt komt bij het dierenleed wat de Westerse mens veroorzaakt met zijn bio-industrie e.a.?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:51 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Voor de dieren is het anders wel een paard van troye geworden, de vleesindustrie is al zo erg komt dat achterlijke ritueel afslachten er ook nog eens bij.
Doe nu niet alsof ik beweer de wijsheid in pacht te hebben, ik geef alleen aan dat naar mijn mening vele signalen zichtbaar zijn dat de islam een gevaarlijke vijand is/aan het worden is van de westerse samenleving.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies hoe 1,5 miljard mensen, wonend van Marokko tot Indonesie en van Zuid-Afrika tot Zweden, zich gedrage en wat hun plannen zijn. Gelukkig ben jij een expert op het gebied van zowel Islamitische geschiedenis, de geschiedenis van Islamitische landen én de uitleg van de koran en de hadith en kan je op basis daarvan inderdaad beweren wat hun plannen zijn. Als jij er toch niet zou zijn!
Je vergeet anders dat de PvdD er tegen is.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het pluspunt is echter dat mensen die dierenleed normaliter echter geen snars kan schelen het nu opeens een punt vinden omdat het moslims betreft.
Het is dat + erger.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat ritueel slachten ook maar in de buurt komt bij het dierenleed wat de Westerse mens veroorzaakt met zijn bio-industrie e.a.?
Welke "zogenaamde groenen en dierenvrienden" vinden ritueel slachten een verrijking, en voor of van wat?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:00 schreef John_Difool het volgende:
Maar men kan het ook omdraaien, zogenaamde groenen en dierenvrienden die ritueelslachen een verrijking vindenserieus wtf is er mis met dat soort mensen.
Ik weet dat de PvdD ertegen is, ik bedoelde: er zijn veel mensen die het normaliter geen ene zier kan schelen wat er met dieren in de bioindustrie gebeurt. Maar als het moslims zijn die dieren kwaad doen, dán zijn ze opeens wel voor dierenrechten.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:00 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Je vergeet anders dat de PvdD er tegen is.
Maar men kan het ook omdraaien, zogenaamde groenen en dierenvrienden die ritueelslachen een verrijking vindenserieus wtf is er mis met dat soort mensen.
Zondag 29 oktober 2006quote:Op woensdag 23 september 2009 21:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welke "zogenaamde groenen en dierenvrienden" vinden ritueel slachten een verrijking, en voor of van wat?
Er zijn simpelweg bijna geen overwegend islamitische landen die qua westerse verworvenheden ook maar in onze schaduw kunnen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof ik beweer de wijsheid in pacht te hebben, ik geef alleen aan dat naar mijn mening vele signalen zichtbaar zijn dat de islam een gevaarlijke vijand is/aan het worden is van de westerse samenleving.
Klopt, maar er zijn ook mensen die normaal wel sterk voor dierenrechten zijn maar als moslims ritueel dieren slachten ze het ineens zomaar plots niet erg vinden.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik weet dat de PvdD ertegen is, ik bedoelde: er zijn veel mensen die het normaliter geen ene zier kan schelen wat er met dieren in de bioindustrie gebeurt. Maar als het moslims zijn die dieren kwaad doen, dán zijn ze opeens wel voor dierenrechten.
Dit is niets.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:06 schreef John_Difool het volgende:
Groenlinks verloochent opnieuw de belangen van dieren bij monde van Femke Halsema in het lijsttrekkersdebat vandaag.
Halsema: "Er is een hele rijke Nederlandse cultuur, waarbij hoort onze
gastvrijheid en tolerantie, waarbij ook hoort in toenemende mate de Islam"
Journalist: "En daar hoort ook Halalvlees bij?"
Halsema: "Ja hoor, daar hoort ook Halalvlees bij."
Walgelijk.quote:Zelfs het ''diervriendelijke'' GroenLinks heeft jarenlang de voorkeur gegeven aan de vrijheid van godsdienst boven welzijn van dieren. Afdeling Almere van deze partij heeft vorig jaar zelfs gepleit voor extra voorzieningen voor moslims rond het offerfeest om ritueel slachten mogelijk te maken.
http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/101//news/view/393
O, etcetera...quote:Etc.
Nogmaals, slechts 200.000 moslims bezoeken geregeld de moskee. Dat is te verwaarlozen. En ben jij ooit benaderd om bekeerd te worden tot de islam? Vast niet. Daarvoor moet je bij de wedergeboren christenen en de Jehova's zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:44 schreef thewishmaster het volgende:
Hoe je het ook draait of wendt, de islam is daadwerkelijk een bedreiging voor de Nederlandse (en West-Europese) samenleving. Een religie die zich zo richt op uitbreiding van het aantal gelovigen en zich vasthoudt aan achterlijke gebruiken is levensgevaarlijk. Door nog meer moslims binnen te halen haal je het paard van Troje steeds meer binnen.
SP en GroenLinks (en PVV uiteraard) zijn volgens mij ook tegen ritueel slachten, dus ik vraag me af wie dat precies zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:08 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn ook mensen die normaal wel sterk voor dierenrechten zijn maar als moslims ritueel dieren slachten ze het ineens zomaar plots niet erg vinden.
Ik ben meerdere malen aangesproken door moslims (op de middelbare school, bij mijn vroegere bijbaan) met de vraag waarom ik me niet tot de islam bekeerde. Van die zogenaamde wedergeboren christenen heb ik daarentegen geen last. Maar steek vooral jouw hoofd in het zand. Inmiddels hebben we al bijna een miljoen mensen in Nederland die zich moslim noemen, dat zijn de harde cijfers.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nogmaals, slechts 200.000 moslims bezoeken geregeld de moskee. Dat is te verwaarlozen. En ben jij ooit benaderd om bekeerd te worden tot de islam? Vast niet. Daarvoor moet je bij de wedergeboren christenen en de Jehova's zijn.
Slechts een miljoen waarvan een handjevol het geloof actief belijdt en het gros moslim is uit familieloyaliteit en cultuur. Dat jij je daar druk over maakt.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik ben meerdere malen aangesproken door moslims (op de middelbare school, bij mijn vroegere bijbaan) met de vraag waarom ik me niet tot de islam bekeerde. Van die zogenaamde wedergeboren christenen heb ik daarentegen geen last. Maar steek vooral jouw hoofd in het zand. Inmiddels hebben we al bijna een miljoen mensen in Nederland die zich moslim noemen, dat zijn de harde cijfers.
Ik vind het minder erg om vriendelijk gevraagd te worden om lid van de club te worden, en dan prima 'nee' kunnen zeggen,quote:Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef Disana het volgende:
Daarvoor moet je bij de wedergeboren christenen en de Jehova's zijn.
Ik zie mijn stad (Amsterdam) steeds meer islamiseren, er worden busjes ingezet voor taxivervoer, in hele delen van Amsterdam zie je alleen maar vrouwen met hoofddoeken en mannen met baarden en jurken lopen. Dat irriteert mij inderdaad, ik weet niet uit welke plaats jij komt, maar ik begrijp niet dat jij deze negatieve ontwikkelingen niet opmerkt.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Slechts een miljoen waarvan een handjevol het geloof actief belijdt en het gros moslim is uit familieloyaliteit en cultuur. Dat jij je daar druk over maakt.
Ik vind de penetrante aanwezigheid van EO op radio en tv redelijk storend. In gerenommeerde BBC-documentaires wordt geknipt en op de radio overheerst nog altijd het christengehalte van de onderwerpen, zelfs in actualiteiten.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind het minder erg om vriendelijk gevraagd te worden om lid van de club te worden, en dan prima 'nee' kunnen zeggen,
Dan dat ik in een systeem leef waar ik vanzelf (omdat ik bv meer belasting moet betalen, geen ambtenaren banen mag hebben, op bepaalde plekken niet mogen wonen, bovengemiddeld last heb van gewelddadigheden, etc) gemotiveerd wordt om 'lid te worden'
Ik ben bang dat je alleen nog maar meer van hetzelfde kunt verwachten zolang de polarisatie stevig wordt aangezet en het 'wij versus zij' denken toeneemt.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zie mijn stad (Amsterdam) steeds meer islamiseren, er worden busjes ingezet voor taxivervoer, in hele delen van Amsterdam zie je alleen maar vrouwen met hoofddoeken en mannen met baarden en jurken lopen. Dat irriteert mij inderdaad, ik weet niet uit welke plaats jij komt, maar ik begrijp niet dat jij deze negatieve ontwikkelingen niet opmerkt.
Neem aan dat je dat ook vind van het NMO.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de penetrante aanwezigheid van EO op radio en tv redelijk storend. In gerenommeerde BBC-documentaires wordt geknipt en op de radio overheerst nog altijd het christengehalte van de onderwerpen, zelfs in actualiteiten.
Dus wie dringt zich nu op.
Vreemd dat dat niet word gezegd als men tegen het christendom is en bijvoorbeeld zoals in de jaren 90 tientallen kerken in Noorwegen in de fik stonden.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je alleen nog maar meer van hetzelfde kunt verwachten zolang de polarisatie stevig wordt aangezet en het 'wij versus zij' denken toeneemt.
Dus het ontstaan van dat soort wijken komt door polariserende politici? Nee, het komt doordat die lui zich niet inzetten, massaal uitkeringen aanvragen en daardoor met zijn alleen in dat soort wijken terecht komen. De laatste Nederlanders worden weggepest. Ik word een beetje moe van het wijzende vingertje naar de autochtone bevolking.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je alleen nog maar meer van hetzelfde kunt verwachten zolang de polarisatie stevig wordt aangezet en het 'wij versus zij' denken toeneemt.
Nee. Sterker nog, op zaterdag- en zondagmiddag heb ik Radio 747 regelmatig aan staan. Hindoe's, Surinamers, moslims. Best leuk.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:19 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat ook vind van het NMO.
De blanke heidenen zijn de duivelsquote:Op woensdag 23 september 2009 21:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dus het ontstaan van dat soort wijken komt door polariserende politici? Nee, het komt doordat die lui zich niet inzetten, massaal uitkeringen aanvragen en daardoor met zijn alleen in dat soort wijken terecht komen. De laatste Nederlanders worden weggepest. Ik word een beetje moe van het wijzende vingertje naar de autochtone bevolking.
Goh, en dan wel tegen de EO zijn, komt nogal hypocriet over.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, op zaterdag- en zondagmiddag heb ik Radio 747 regelmatig aan staan. Hindoe's, Surinamers, moslims. Best leuk.
Het gros van de Nederlanders heeft vrijwel niet te maken met allochtonen en toch stond Wilders op een aanzienlijk aantal zetels. Dan is er toch iets anders aan de hand, bijvoorbeeld de invloed van zijn opzwepende, opruiende en polariserende taal.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dus het ontstaan van dat soort wijken komt door polariserende politici? Nee, het komt doordat die lui zich niet inzetten, massaal uitkeringen aanvragen en daardoor met zijn alleen in dat soort wijken terecht komen. De laatste Nederlanders worden weggepest. Ik word een beetje moe van het wijzende vingertje naar de autochtone bevolking.
Leg uit. Op zaterdag en -zondagmiddag op Radio 747 wordt er geen evangelie bedreven, zelfs niet verhuld zoals de EO dat wel doet. Het gaat ook nooit over euthanasie of abortus.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Goh, en dan wel tegen de EO zijn, komt nogal hypocriet over.
De EO zit wel pontificaal in het publieke bestel en heeft met name op Radio 1 veel uitzenduren in belangrijke tijdsegmenten. Elk gat dat er valt vullen ze met graagte op. Je kunt er dus niet zo heel makkelijk omheen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:25 schreef thewishmaster het volgende:
Als de programma's van de EO je niet bevallen kijk je gewoon niet. Ik vind de EO niks en kijk er dus gewoon niet naar. Ik heb totaal geen last van de EO en ik gun ze alle vrijheid om programma's te maken voor de mensen die het wel interesseert.
Ik neem aan niet de EO, tenzij ik ergens gemist heb, dat die al vliegende teams hebben die mensen @ gunpoint dwingen om naar hun programma's te kijken?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de penetrante aanwezigheid van EO op radio en tv redelijk storend. In gerenommeerde BBC-documentaires wordt geknipt en op de radio overheerst nog altijd het christengehalte van de onderwerpen, zelfs in actualiteiten.
Dus wie dringt zich nu op.
In de USA worden mensen vermoord om hun denkbeelden. Door christenen. Zo gek is dat dus niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik neem aan niet de EO, tenzij ik ergens gemist heb, dat die al vliegende teams hebben die mensen @ gunpoint dwingen om naar hun programma's te kijken?
En ff voor de duidelijkheid,
Die dingen die ik opnoem, die toch vergaand zijn, want zo smerig discriminerend dat de honden er geen brood van komen,
Jij zet daar de 'EO' tegenover.......?
Je had het over Hindoes en Moslims, lijkt me stug dat die niks zeggen over hun religie, en weer, de NMO, moet je daar dan niet wel tegen zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg uit. Op zaterdag en -zondagmiddag op Radio 747 wordt er geen evangelie bedreven, zelfs niet verhuld zoals de EO dat wel doet. Het gaat ook nooit over euthanasie of abortus.
Het lijkt me alleen maar goed dat de moslims een stem krijgen in een omroep en partij. Helaas wil het met de omroep niet zo vlotten.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Je had het over Hindoes en Moslims, lijkt me stug dat die niks zeggen over hun religie, en weer, de NMO, moet je daar dan niet wel tegen zijn.
Maar is het in de US dan zo dat mensen die niet de gewenste religie hebben ook institutioneel gediscrimineerd worden?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
In de USA worden mensen vermoord om hun denkbeelden. Door christenen. Zo gek is dat dus niet.
Ik los dat op door bijvoorbeeld naar een commerciële zender te kijken of naar een andere publieke omroep waar de EO op dat moment niet uitzendt. Er zijn kanalen genoeg. Op de radio kun je naar een andere zender luisteren. Op die manier kan ik me ook gaan ergeren aan Arrow Classic Rock, omdat dat mijn muziek niet is en omdat die zender probeert om mensen oude rock te laten waarderen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
De EO zit wel pontificaal in het publieke bestel en heeft met name op Radio 1 veel uitzenduren in belangrijke tijdsegmenten. Elk gat dat er valt vullen ze met graagte op. Je kunt er dus niet zo heel makkelijk omheen.
Het zijn, voor zover ik weet, niet de Christenen die met vliegtuigen gebouwen binnenvliegen, bussen en metro's opblazen, vrouwen stenigen, handen en hoofden afhakken, kinderen versieren met bomgordels, onder het luid gebrul van: 'God is groot'.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
In de USA worden mensen vermoord om hun denkbeelden. Door christenen. Zo gek is dat dus niet.
En scientology ?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen maar goed dat de moslims een stem krijgen in een omroep en partij. Helaas wil het met de omroep niet zo vlotten.
De radio is het probleem hier als je voorkeur naar nieuws en actualiteiten en achtergrond uitgaat. Ik kan de zenduren niet eens meer tellen die de EO geconfisqueerd heeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik los dat op door bijvoorbeeld naar een commerciële zender te kijken of naar een andere publieke omroep waar de EO op dat moment niet uitzendt. Er zijn kanalen genoeg. Op de radio kun je naar een andere zender luisteren. Op die manier kan ik me ook gaan ergeren aan Arrow Classic Rock, omdat dat mijn muziek niet is en omdat die zender probeert om mensen oude rock te laten waarderen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn, voor zover ik weet, niet de Christenen die met vliegtuigen gebouwen binnenvliegen, bussen en metro's opblazen, vrouwen stenigen, handen en hoofden afhakken, kinderen versieren met bomgordels, onder het luid gebrul van: 'God is groot'.
En trouwens, wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Getroll ? ik wil je duidelijk maken dat je nogal hypocriet bent.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ik genoeg op jouw getroll ben ingegaan
Amen, dat is de reden dat zoveel mensen de Islam vrezen in het Westen en terecht, lijkt mijquote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn, voor zover ik weet, niet de Christenen die met vliegtuigen gebouwen binnenvliegen, bussen en metro's opblazen, vrouwen stenigen, handen en hoofden afhakken, kinderen versieren met bomgordels, onder het luid gebrul van: 'God is groot'.
En wat zou dat moeten bijdragen aan dit topic? Je doet niets anders dan overhoren en uithoren zonder zelf ook maar een mening toe te voegenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:35 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Getroll ? ik wil je duidelijk maken dat je nogal hypocriet bent.
Nee, dat geluk is slechts voor een enkeling weggelegdquote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gros van de Nederlanders heeft vrijwel niet te maken met allochtonen
Hij heeft dan ook een paar goede puntenquote:en toch stond Wilders op een aanzienlijk aantal zetels.
Veel mensen hebben GW nog nooit een speech zien- of horen geven?quote:Dan is er toch iets anders aan de hand, bijvoorbeeld de invloed van zijn opzwepende, opruiende en polariserende taal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_City_bombingquote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op dit punt idd helaas niet gek veel meer, neequote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat zou dat moeten bijdragen aan dit topic?
Erg. Zondermeer.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_City_bombing
De 90's belde, z'n wilde hun non-argumenten terugquote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Christenen hebben geleerd dat die methode weinig succesvol is. Maar ook christenen is een beetje terreur niet vreemd. Niet eens zo heel geleden werden negers nog afgemaakt in de naam van de witte god uit de bijbel.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Behalve als je zelf een moslim bent, dan begrijp ik je gedrag van wel pro-islam maar voor de rest behoorlijk tegen vele andere religies en sektes.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat zou dat moeten bijdragen aan dit topic? Je doet niets anders dan overhoren en uithoren zonder zelf ook maar een mening toe te voegen
Wat heeft dat met christenen te maken ?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Of de homo-bashers die de homofobie in de islamitische achterlijk vinden.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef Iblis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige twist hebben. Je schrijft het alsof een of andere inboorling of minder taalvaardige migrant het uitspreekt en hiermee heb je meteen, naast de eindeloze, originele hilariteit, maatschappij-kritiek geleverd. Ik wou dat er meer van zulke kritische komieken waren in Nederland..
Mijn antwoord ook gelezen?quote:
Iets over een haatDonalDuck een epileptische man en pedofielen zeker?quote:
allahzijdank dat jij telkens met een gedegen antwoord komt en niet als een gebroken plaat klinkt...quote:Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iets over een haatDonalDuck een epileptische man en pedofielen zeker?
Je zegt wel vaak hetzelfde de laatste tijd namelijk.
Tja je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
allahzijdank dat jij telkens met een gedegen antwoord komt en niet als een gebroken plaat klinkt...
ja, zo gaat dat idd met mensen die zichzelf afentoe iets te gaaf vinden. noemt men in de volksmond narcisme of zelfs religieus.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja je hebt het of je hebt het niet.
De hele moslim-discussie is een vastgelopen plaatquote:Op woensdag 23 september 2009 22:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
allahzijdank dat jij telkens met een gedegen antwoord komt en niet als een gebroken plaat klinkt...
we hoeven dan ook niet meer te praten.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De hele moslim-discussie is een vastgelopen plaat
IHVKquote:Op woensdag 23 september 2009 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, zo gaat dat idd met mensen die zichzelf afentoe iets te gaaf vinden. noemt men in de volksmond narcisme of zelfs religieus.
Eigenlijk niet. We kennen elkaars standpunt en de eerste persoon die overtuigd wordt door de argumenten van een ander moet zich nog gaan aanmelden voor FOK!, vrees ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we hoeven dan ook niet meer te praten.
truequote:Op woensdag 23 september 2009 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. We kennen elkaars standpunt en de eerste persoon die overtuigd wordt door de argumenten van een ander moet zich nog gaan aanmelden voor FOK!, vrees ik.
Je hebt me overtuigd, ga weer gewoon in MEN postenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. We kennen elkaars standpunt en de eerste persoon die overtuigd wordt door de argumenten van een ander moet zich nog gaan aanmelden voor FOK!, vrees ik.
Je bent zowaar de eerstequote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, ga weer gewoon in MEN posten
Nu klopt je stelling niet meer, aardig paradoxje
Geef toe, hij is to the point.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iets over een haatDonalDuck een epileptische man en pedofielen zeker?
Je zegt wel vaak hetzelfde de laatste tijd namelijk.
Geen hotlink.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef toe, hij is to the point.![]()
[ afbeelding ]
Muslim to the Max!
Ja. Eigendunk of narcisme, geef het maar een naam.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, zo gaat dat idd met mensen die zichzelf afentoe iets te gaaf vinden. noemt men in de volksmond narcisme of zelfs religieus.
Ik zie het. Zonde.quote:
airquote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Eigendunk of narcisme, geef het maar een naam.
Ik had het niet over jou hoor, was meer in het algemeen IHVK.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
air
arrogantie
egotisme
eigenwaan
hoogmoed
ijdelheid
zelfingenomenheid
Maar ik ben echt niet overdreven arrogant of narcistisch, dus tja, je wordt hier voor zoveel uitgemaakt.
Tegen wie heb je het Halve_Maen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Halve_Maen het volgende:
ontopic aub...
waarom is Islam geen bedreiging voor de vrijheid van de mens volgens jou?
nja IHVK, maar iedereen die tegen de stelling isquote:Op woensdag 23 september 2009 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het Halve_Maen?
De Islam belde net. Hij vroeg in welke dimensie hij een fysieke vorm aan kan nemen. Waarschijnlijk weet jij daar meer van?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Halve_Maen het volgende:
ontopic aub...
waarom is Islam geen bedreiging voor de vrijheid van de mens volgens jou?
In de vorm van mensen die dingen doen omdat God aan hun kant staat. In de vorm van vaders die hun dochters verbieden met bepaalde jongens te trouwen. In de vorm van Burqa's. In de vorm van besnijdenis van baby's. etc etc etcquote:Op woensdag 23 september 2009 23:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De Islam belde net. Hij vroeg in welke dimensie hij een fysieke vorm aan kan nemen. Waarschijnlijk weet jij daar meer van?
Nu heb je het over mensen die dingen doen. Eerder had je het over de Islam. Wat is het nu? Is het nu het idee wat een gedaante aanneemt, of zijn het een paar mensen die maar wat roepen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:57 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
In de vorm van mensen die dingen doen omdat God aan hun kant staat. In de vorm van vaders die hun dochters verbieden met bepaalde jongens te trouwen. In de vorm van Burqa's. In de vorm van besnijdenis van baby's. etc etc etc
Mogelijk bizar, maar niet onjuist. Een idee is geen bedreiging.quote:Wat een bizar argument, Fascisme is niet een bedreiging aangezien je het niet aan kunt raken
"godsdienst mquote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nu heb je het over mensen die dingen doen. Eerder had je het over de Islam. Wat is het nu? Is het nu het idee wat een gedaante aanneemt, of zijn het een paar mensen die maar wat roepen?
[..]
Mogelijk bizar, maar niet onjuist. Een idee is geen bedreiging.
Als we het gaan hebben over het aantal Salafisten (mensen die Salafisme aanhangen, een bepaalde stroming binnen de Islam) in Nederland, dan is dat uiteraard een ander verhaal. Maar dat is de stelling in de OP niet.
Ja, leuk, en hoe is een idee dan een bedreiging?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:10 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
"godsdienst m
1. een geloof en alle daar bij horende rituelen en doctrines."
Dus ja, ideeën.
Ik heb het niet over extremisten, ik heb het hier over de gematigde moslims (en christenen in mindere mate) die OOK hun kinderen even vertellen wat ze wel mogen in hun intieme leven en wat ze niet mogen. Die geloven dat God een speciaal plekje voor hun heeft gereserveerd en de rest naar de hel gaat. En ga zo maar door.
Ik ben bang van niet. Het probleem met de Islam ten opzichte van het Christendom is dat het Christendom geen doodstraf kent voor het verlaten van de religie. Ik vind persoonlijk dat het Christendom in Nederland ten onrechte continu met de grond gelijk gemaakt wordt aangezien het zeker weten een deel uit maakt van ons verleden hoezeer we het ook willen ontkennen. Overigens ben ik absoluut niet pro religiequote:Op donderdag 24 september 2009 00:10 schreef John_Difool het volgende:
Gewoon de islam behandelen zoals het christendom, ben je er gelijk vanaf.
Een idee wordt een doctrine en dat gaat weer op in rituelen en regels. Als je daarbij optelt dat je OF naar de hemel gaat (voor het volgen van de regels) OF voor altijd zult branden in de hel... Kun je mensen vreemde/walgelijke dingen laten doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, leuk, en hoe is een idee dan een bedreiging?
Ik bedoel, als men over het christendom praat gaat het gelijk over dat hun god niet bestaat, evolutieleer, etc etc.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Het probleem met de Islam ten opzichte van het Christendom is dat het Christendom geen doodstraf kent voor het verlaten van de religie. Ik vind persoonlijk dat het Christendom in Nederland ten onrechte continu met de grond gelijk gemaakt wordt aangezien het zeker weten een deel uit maakt van ons verleden hoezeer we het ook willen ontkennen. Overigens ben ik absoluut niet pro religie
Tja misschien moet je met iets meer onderbouwing komen i.p.v 'coole' oneliners.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:24 schreef Bowlingbal het volgende:
Het simplisme wordt me een beetje te heet onder de voeten. Tot een andere keer.
Hoe wil je ze behandelen ?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:10 schreef John_Difool het volgende:
Gewoon de islam behandelen zoals het christendom, ben je er gelijk vanaf.
jehovah bestaat nietquote:Op donderdag 24 september 2009 00:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe wil je ze behandelen ?
Als iemand met geen geloof, jij zal het beter weten dan ik
In Groot-Brittanie zijn meer mensen omgekomen door christelijke bommen dan door islamitische. In Nederland is nog nooit een islamitische bom ontploft, wel helaas een moord gepleegd door een moslim op iemand die kritiek had op zijn geloof.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
Doe eens gek, bewijs het eens?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:46 schreef John_Difool het volgende:
jehovah bestaat niet
god bestaat niet
allah bestaat niet
Zo, jij bent best extreem in het uitdragen van jouw levensovertuiging. Je zou het bijna radicaal kunnen noemen. Ben jij een radicale atheist?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:46 schreef John_Difool het volgende:
[..]
jehovah bestaat niet
god bestaat niet
allah bestaat niet
Is geen levensovertuiging, zijn gewoon feiten net als dat de aarde rond is.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zo, jij bent best extreem in het uitdragen van jouw levensovertuiging. Je zou het bijna radicaal kunnen noemen. Ben jij een radicale atheist?
Hoe kan ik bewijzen dat de aarde rond is ? mensen die willen geloven dat de aarde plat is ontkennen de realiteit.quote:
Wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:49 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Is geen levensovertuiging.
Sattelietfoto?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:50 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Hoe kan ik bewijzen dat de aarde rond is ? mensen die willen geloven dat de aarde plat is ontkennen de realiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |