Op dit punt idd helaas niet gek veel meer, neequote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat zou dat moeten bijdragen aan dit topic?
Erg. Zondermeer.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_City_bombing
De 90's belde, z'n wilde hun non-argumenten terugquote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn, voor zover ik weet, niet de Christenen die met vliegtuigen gebouwen binnenvliegen, bussen en metro's opblazen, vrouwen stenigen, handen en hoofden afhakken, kinderen versieren met bomgordels, onder het luid gebrul van: 'God is groot'.
Christenen hebben geleerd dat die methode weinig succesvol is. Maar ook christenen is een beetje terreur niet vreemd. Niet eens zo heel geleden werden negers nog afgemaakt in de naam van de witte god uit de bijbel.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn, voor zover ik weet, niet de Christenen die met vliegtuigen gebouwen binnenvliegen, bussen en metro's opblazen, vrouwen stenigen, handen en hoofden afhakken, kinderen versieren met bomgordels, onder het luid gebrul van: 'God is groot'.
Behalve als je zelf een moslim bent, dan begrijp ik je gedrag van wel pro-islam maar voor de rest behoorlijk tegen vele andere religies en sektes.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat zou dat moeten bijdragen aan dit topic? Je doet niets anders dan overhoren en uithoren zonder zelf ook maar een mening toe te voegen
Wat heeft dat met christenen te maken ?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Of de homo-bashers die de homofobie in de islamitische achterlijk vinden.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het pluspunt is echter dat mensen die dierenleed normaliter echter geen snars kan schelen het nu opeens een punt vinden omdat het moslims betreft.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige twist hebben. Je schrijft het alsof een of andere inboorling of minder taalvaardige migrant het uitspreekt en hiermee heb je meteen, naast de eindeloze, originele hilariteit, maatschappij-kritiek geleverd. Ik wou dat er meer van zulke kritische komieken waren in Nederland..
Mijn antwoord ook gelezen?quote:
Iets over een haatDonalDuck een epileptische man en pedofielen zeker?quote:
allahzijdank dat jij telkens met een gedegen antwoord komt en niet als een gebroken plaat klinkt...quote:Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iets over een haatDonalDuck een epileptische man en pedofielen zeker?
Je zegt wel vaak hetzelfde de laatste tijd namelijk.
Tja je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
allahzijdank dat jij telkens met een gedegen antwoord komt en niet als een gebroken plaat klinkt...
ja, zo gaat dat idd met mensen die zichzelf afentoe iets te gaaf vinden. noemt men in de volksmond narcisme of zelfs religieus.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja je hebt het of je hebt het niet.
De hele moslim-discussie is een vastgelopen plaatquote:Op woensdag 23 september 2009 22:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
allahzijdank dat jij telkens met een gedegen antwoord komt en niet als een gebroken plaat klinkt...
we hoeven dan ook niet meer te praten.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De hele moslim-discussie is een vastgelopen plaat
IHVKquote:Op woensdag 23 september 2009 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, zo gaat dat idd met mensen die zichzelf afentoe iets te gaaf vinden. noemt men in de volksmond narcisme of zelfs religieus.
Eigenlijk niet. We kennen elkaars standpunt en de eerste persoon die overtuigd wordt door de argumenten van een ander moet zich nog gaan aanmelden voor FOK!, vrees ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we hoeven dan ook niet meer te praten.
truequote:Op woensdag 23 september 2009 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. We kennen elkaars standpunt en de eerste persoon die overtuigd wordt door de argumenten van een ander moet zich nog gaan aanmelden voor FOK!, vrees ik.
Je hebt me overtuigd, ga weer gewoon in MEN postenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. We kennen elkaars standpunt en de eerste persoon die overtuigd wordt door de argumenten van een ander moet zich nog gaan aanmelden voor FOK!, vrees ik.
Je bent zowaar de eerstequote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, ga weer gewoon in MEN posten
Nu klopt je stelling niet meer, aardig paradoxje
Geef toe, hij is to the point.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iets over een haatDonalDuck een epileptische man en pedofielen zeker?
Je zegt wel vaak hetzelfde de laatste tijd namelijk.
Geen hotlink.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef toe, hij is to the point.![]()
[ afbeelding ]
Muslim to the Max!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |