Dus het ontstaan van dat soort wijken komt door polariserende politici? Nee, het komt doordat die lui zich niet inzetten, massaal uitkeringen aanvragen en daardoor met zijn alleen in dat soort wijken terecht komen. De laatste Nederlanders worden weggepest. Ik word een beetje moe van het wijzende vingertje naar de autochtone bevolking.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je alleen nog maar meer van hetzelfde kunt verwachten zolang de polarisatie stevig wordt aangezet en het 'wij versus zij' denken toeneemt.
Nee. Sterker nog, op zaterdag- en zondagmiddag heb ik Radio 747 regelmatig aan staan. Hindoe's, Surinamers, moslims. Best leuk.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:19 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat ook vind van het NMO.
De blanke heidenen zijn de duivelsquote:Op woensdag 23 september 2009 21:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dus het ontstaan van dat soort wijken komt door polariserende politici? Nee, het komt doordat die lui zich niet inzetten, massaal uitkeringen aanvragen en daardoor met zijn alleen in dat soort wijken terecht komen. De laatste Nederlanders worden weggepest. Ik word een beetje moe van het wijzende vingertje naar de autochtone bevolking.
Goh, en dan wel tegen de EO zijn, komt nogal hypocriet over.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, op zaterdag- en zondagmiddag heb ik Radio 747 regelmatig aan staan. Hindoe's, Surinamers, moslims. Best leuk.
Het gros van de Nederlanders heeft vrijwel niet te maken met allochtonen en toch stond Wilders op een aanzienlijk aantal zetels. Dan is er toch iets anders aan de hand, bijvoorbeeld de invloed van zijn opzwepende, opruiende en polariserende taal.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dus het ontstaan van dat soort wijken komt door polariserende politici? Nee, het komt doordat die lui zich niet inzetten, massaal uitkeringen aanvragen en daardoor met zijn alleen in dat soort wijken terecht komen. De laatste Nederlanders worden weggepest. Ik word een beetje moe van het wijzende vingertje naar de autochtone bevolking.
Leg uit. Op zaterdag en -zondagmiddag op Radio 747 wordt er geen evangelie bedreven, zelfs niet verhuld zoals de EO dat wel doet. Het gaat ook nooit over euthanasie of abortus.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Goh, en dan wel tegen de EO zijn, komt nogal hypocriet over.
De EO zit wel pontificaal in het publieke bestel en heeft met name op Radio 1 veel uitzenduren in belangrijke tijdsegmenten. Elk gat dat er valt vullen ze met graagte op. Je kunt er dus niet zo heel makkelijk omheen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:25 schreef thewishmaster het volgende:
Als de programma's van de EO je niet bevallen kijk je gewoon niet. Ik vind de EO niks en kijk er dus gewoon niet naar. Ik heb totaal geen last van de EO en ik gun ze alle vrijheid om programma's te maken voor de mensen die het wel interesseert.
Ik neem aan niet de EO, tenzij ik ergens gemist heb, dat die al vliegende teams hebben die mensen @ gunpoint dwingen om naar hun programma's te kijken?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de penetrante aanwezigheid van EO op radio en tv redelijk storend. In gerenommeerde BBC-documentaires wordt geknipt en op de radio overheerst nog altijd het christengehalte van de onderwerpen, zelfs in actualiteiten.
Dus wie dringt zich nu op.
In de USA worden mensen vermoord om hun denkbeelden. Door christenen. Zo gek is dat dus niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik neem aan niet de EO, tenzij ik ergens gemist heb, dat die al vliegende teams hebben die mensen @ gunpoint dwingen om naar hun programma's te kijken?
En ff voor de duidelijkheid,
Die dingen die ik opnoem, die toch vergaand zijn, want zo smerig discriminerend dat de honden er geen brood van komen,
Jij zet daar de 'EO' tegenover.......?
Je had het over Hindoes en Moslims, lijkt me stug dat die niks zeggen over hun religie, en weer, de NMO, moet je daar dan niet wel tegen zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg uit. Op zaterdag en -zondagmiddag op Radio 747 wordt er geen evangelie bedreven, zelfs niet verhuld zoals de EO dat wel doet. Het gaat ook nooit over euthanasie of abortus.
Het lijkt me alleen maar goed dat de moslims een stem krijgen in een omroep en partij. Helaas wil het met de omroep niet zo vlotten.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Je had het over Hindoes en Moslims, lijkt me stug dat die niks zeggen over hun religie, en weer, de NMO, moet je daar dan niet wel tegen zijn.
Maar is het in de US dan zo dat mensen die niet de gewenste religie hebben ook institutioneel gediscrimineerd worden?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
In de USA worden mensen vermoord om hun denkbeelden. Door christenen. Zo gek is dat dus niet.
Ik los dat op door bijvoorbeeld naar een commerciėle zender te kijken of naar een andere publieke omroep waar de EO op dat moment niet uitzendt. Er zijn kanalen genoeg. Op de radio kun je naar een andere zender luisteren. Op die manier kan ik me ook gaan ergeren aan Arrow Classic Rock, omdat dat mijn muziek niet is en omdat die zender probeert om mensen oude rock te laten waarderen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
De EO zit wel pontificaal in het publieke bestel en heeft met name op Radio 1 veel uitzenduren in belangrijke tijdsegmenten. Elk gat dat er valt vullen ze met graagte op. Je kunt er dus niet zo heel makkelijk omheen.
Het zijn, voor zover ik weet, niet de Christenen die met vliegtuigen gebouwen binnenvliegen, bussen en metro's opblazen, vrouwen stenigen, handen en hoofden afhakken, kinderen versieren met bomgordels, onder het luid gebrul van: 'God is groot'.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
In de USA worden mensen vermoord om hun denkbeelden. Door christenen. Zo gek is dat dus niet.
En scientology ?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen maar goed dat de moslims een stem krijgen in een omroep en partij. Helaas wil het met de omroep niet zo vlotten.
De radio is het probleem hier als je voorkeur naar nieuws en actualiteiten en achtergrond uitgaat. Ik kan de zenduren niet eens meer tellen die de EO geconfisqueerd heeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik los dat op door bijvoorbeeld naar een commerciėle zender te kijken of naar een andere publieke omroep waar de EO op dat moment niet uitzendt. Er zijn kanalen genoeg. Op de radio kun je naar een andere zender luisteren. Op die manier kan ik me ook gaan ergeren aan Arrow Classic Rock, omdat dat mijn muziek niet is en omdat die zender probeert om mensen oude rock te laten waarderen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn, voor zover ik weet, niet de Christenen die met vliegtuigen gebouwen binnenvliegen, bussen en metro's opblazen, vrouwen stenigen, handen en hoofden afhakken, kinderen versieren met bomgordels, onder het luid gebrul van: 'God is groot'.
En trouwens, wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Getroll ? ik wil je duidelijk maken dat je nogal hypocriet bent.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ik genoeg op jouw getroll ben ingegaan
Amen, dat is de reden dat zoveel mensen de Islam vrezen in het Westen en terecht, lijkt mijquote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn, voor zover ik weet, niet de Christenen die met vliegtuigen gebouwen binnenvliegen, bussen en metro's opblazen, vrouwen stenigen, handen en hoofden afhakken, kinderen versieren met bomgordels, onder het luid gebrul van: 'God is groot'.
En wat zou dat moeten bijdragen aan dit topic? Je doet niets anders dan overhoren en uithoren zonder zelf ook maar een mening toe te voegenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:35 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Getroll ? ik wil je duidelijk maken dat je nogal hypocriet bent.
Nee, dat geluk is slechts voor een enkeling weggelegdquote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gros van de Nederlanders heeft vrijwel niet te maken met allochtonen
Hij heeft dan ook een paar goede puntenquote:en toch stond Wilders op een aanzienlijk aantal zetels.
Veel mensen hebben GW nog nooit een speech zien- of horen geven?quote:Dan is er toch iets anders aan de hand, bijvoorbeeld de invloed van zijn opzwepende, opruiende en polariserende taal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_City_bombingquote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |