Is dat de eerste NCIS: LA die je gaat zien?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijjk geen HouseGa nu wel NCIS: LA kijjken
En? Mag je nu wel al vertellen wie de 2de gast is?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
Private Practice begint volgende week weer![]()
Technisch gezien welquote:Op woensdag 23 september 2009 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat de eerste NCIS: LA die je gaat zien?
Nope want misschien krijgen we een andere topgast en dan zou deze gast van mij verschoven worden naar volgende weekquote:Op woensdag 23 september 2009 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En? Mag je nu wel al vertellen wie de 2de gast is?
Het is zeker Agnes Kant. Jij hebt gewoon aangegeven dat jij een reportage gaat maken van het SP bezoek, komende zaterdag, aan Wijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope want misschien krijgen we een andere topgast en dan zou deze gast van mij verschoven worden naar volgende week
Als Abby en Ziva er nog maar inzitten. Dan is het goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Technisch gezien welAflevering 1 van seizoen 1
Maarin NCIS seizoen 6 zitten er 2 spin off afleveringen, dus ik weet wel de personages een beetje. Niet iedereen trouwens, er is een tang bijgekomen, schitterend
Als jij het nou gewoon eens gaat kijken, dan kan ik er hier over pratenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Abby en Ziva er nog maar inzitten. Dan is het goed.
Ja baas.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als jij het nou gewoon eens gaat kijken, dan kan ik er hier over pratenAflevering was zó goed, heerlijk
Huh is ze in wijk dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is zeker Agnes Kant. Jij hebt gewoon aangegeven dat jij een reportage gaat maken van het SP bezoek, komende zaterdag, aan Wijk.
Hij is kinderachtig bezig he.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
Naar begrafenis: zwart vereist
Goed topic, kansloze TS
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:38 schreef Soempie het volgende:
En nu denk ik: wat nu als ik klaar ben met studeren en ik nooit meer zoiets aangeboden krijg/ vind.![]()
Shitzooi.
Grey's Anatomy bedoel je denk ik. Maar inderdaad jippiequote:Op woensdag 23 september 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
Private Practice begint volgende week weer![]()
Ow in Amerika hč? Dat zag ik op IMDB. Ik ben wel erg benieuwd, de laatste aflevering was wel erg spannend. Ik zal Peace ook maar eens vragen het te downloaden.quote:
ik keek hetquote:Op woensdag 23 september 2009 20:09 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn tof.![]()
Hey, kijkt iemand van jullie Heroes? Nem kijkt het, maar vroeg me af of de rest het ook een goede serie vindt.
Hoezo nu niet meer?quote:
Agnes Kant, wat een zure taart.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is zeker Agnes Kant. Jij hebt gewoon aangegeven dat jij een reportage gaat maken van het SP bezoek, komende zaterdag, aan Wijk.
Idem hier. Vond het ooit leuk, maar ben halverwege seizoen 3 (?) afgehaakt. Ik vond er eigenlijk niets meer aan en keek alleen nog maar om te kijken hoe het verder zou gaan.quote:
En jouw antwoord: "aardbei" viel niet in de smaak?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:33 schreef Yurithemaster het volgende:
er kwam vandaag ook iemand met een camera door de trein om mensen naar hun muziek smaak te vragen
nee ze vroegen niks aan mij maar wel aan de mensen voor mequote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En jouw antwoord: "aardbei" viel niet in de smaak?
Jammer, was wel leuk geweestquote:Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
nee ze vroegen niks aan mij maar wel aan de mensen voor me
weet ook niet waarvan ze waren leek mij meer een school projectquote:Op woensdag 23 september 2009 20:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jammer, was wel leuk geweest
Ah dus op tijd online!quote:
Zeker hier niet. Wij zijn niet van die rellers geloof ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er gaat niet zo heel veel meer gebeuren.
Zaterdag met de SP caravaan op het Shanty(?) festival. Campagne over de pensioenleeftijd.quote:
En dan misbruikt ze even een nummer van Doe Maar.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zaterdag met de SP caravaan op het Shanty(?) festival. Campagne over de pensioenleeftijd.
Jammer dat Fosko en Lambrechts er aan mee hebben gewerkt. Die had ik (nog) hoog zitten.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan misbruikt ze even een nummer van Doe Maar.
Politici die nummers jatten en bewerken voor hun gewin![]()
Ik was ooit SP'er maar ik ben nu al jaren lid van D66.quote:
wat goed zegquote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
Een leuke meevaller vandaag. Ondanks dat ik maar één of twee dagen per maand bijbeun als beveiliger heeft dat beveiligingsbedrijf mij wel meegenomen in een opleidingstraject wat zij gaan starten. Het gaat om een driejarige BBL opleiding tot Front Office Manager(Team Leider). Alles op hun kosten!
En het mooiste is dat als ik dat diploma heb ik (eindelijk) iets een opleiding via HBO mag gaan doen.
Cool!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
Een leuke meevaller vandaag. Ondanks dat ik maar één of twee dagen per maand bijbeun als beveiliger heeft dat beveiligingsbedrijf mij wel meegenomen in een opleidingstraject wat zij gaan starten. Het gaat om een driejarige BBL opleiding tot Front Office Manager(Team Leider). Alles op hun kosten!
En het mooiste is dat als ik dat diploma heb ik (eindelijk) iets een opleiding via HBO mag gaan doen.
Ben je echt lid van een partij? Ik ben ooit begonnen met D66, daarna PvdA en het wordt nu weer D66 denk ik, maar ik ben geen lid.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was ooit SP'er maar ik ben nu al jaren lid van D66.
Ondersteunend lid. ik heb geen stem binnen de partij. Ik overweeg wel een lidmaatschap.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je echt lid van een partij? Ik ben ooit begonnen met D66, daarna PvdA en het wordt nu weer D66 denk ik, maar ik ben geen lid.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
Zuipse!quote:
Borrelse dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou ja zuipen, morgen weer werken
Doei Diaanquote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even op de bank hangen zonder laptop![]()
Slaap lekker voor straks!!
Als je maar niet The Sixth Sense gaat kijken. Zal je zien dat Bruce ook dood gaat.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Ghost te kijken. Enigszins ironisch dat de hoofdrolspeler Patrick Swayze is, die een geest speelt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Spoorwegpolitie Alkmaar trekt wapen
Ja, dat krijg je dus, als je VBL sluit
Daarvan ken ik het plot alquote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar niet The Sixth Sense gaat kijken. Zal je zien dat Bruce ook dood gaat.
Zo zie je maar dat VBL liefhebbers soms niet de slimste zijn. Het VBL forum is namelijk al gewoon weer open.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Spoorwegpolitie Alkmaar trekt wapen
Ja, dat krijg je dus, als je VBL sluit
De VBL liefhebbers zijn nu met knuppels en kettingen in het weiland bij Beverwijk een meet aan het houden....quote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat VBL liefhebbers soms niet de slimste zijn. Het VBL forum is namelijk al gewoon weer open.
Dan zit je de herhaling te kijken. Zal ik de afloop verklappen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De VBL liefhebbers zijn nu met knuppels en kettingen in het weiland bij Beverwijk een meet aan het houden....
Dit was ook gisterquote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat VBL liefhebbers soms niet de slimste zijn. Het VBL forum is namelijk al gewoon weer open.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zit je de herhaling te kijken. Zal ik de afloop verklappen.
Zo zie je maar dat niet VBL liefhebbers soms ook niet de slimste zijn.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat niet VBL liefhebbers soms ook niet de slimste zijn.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dit is een soort reenactment meet......
Ik geloof dat de VBL'ers hoopte op Danny.....quote:Op woensdag 23 september 2009 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dan zal er wel geen "voetbal fan" gevonden zijn die vrijwillig de rol van Picornie wil spelen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef Soempie het volgende:
neleos heeft een ban.
Neleos postte nog wel in VBL.....quote:
Ik vermoed wel dat het verband houdt. Er schijnt ook een VBL forum te zijn los van Fok waar nu alle dissidenten zich verzameld hebben. Die link spammen wordt ook niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef Soempie het volgende:
hm, zie net dat het om spam ging. Dacht dat het iets met VBL te maken zou hebben.
Dat is idd ook mijn gok.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat het verband houdt. Er schijnt ook een VBL forum te zijn los van Fok waar nu alle dissidenten zich verzameld hebben. Die link spammen wordt ook niet op prijs gesteld.
Op dat VBL Forum? SCH is zeker weer bezig.....quote:
Ah zo. Ik dacht al.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef Etcetera het volgende:
Nee op het 1/4 deel van mijn monitor dat VLC nu gebruikt
Greys begint hier morgenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Grey's Anatomy bedoel je denk ik. Maar inderdaad jippie![]()
Soemp, wat balen zeg... lastig hoor.
Trustequote:
Was, want permanent weg.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op dat VBL Forum? SCH is zeker weer bezig.....
Hier of daarquote:
Overal.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier of daarEen permban op FOK! is volgens mij nog nimmer een permban geweest
Shit, da's minder MaJo.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
Meh het gaat niet goednet even in bad geweest om te ontspannen maar de vlammen vlogen naar mijn hoofd dus ik ben er maar weer uitgevlucht. Nu duizelig en oververhit, voel me echt rot
ben nog bezig met het voorbereiden van mijn presentatie en moet eigenlijk nog een opdracht maken en een paar artikelen lezen maar ik denk dat ik dat maar laat schieten en morgen de presentatie in de trein maar verder voorbereid...
Dan heb ik hem overmorgen want volg alles via amerikaquote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Greys begint hier morgen
Vind ik wel netjes, ik kijk het via m'n pcquote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heb ik hem overmorgen want volg alles via amerika
Ga ik ook doen, het valt samen met mijn danslesquote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik wel netjes, ik kijk het via m'n pc![]()
Maar dan altijd nog via Amerikaquote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik wel netjes, ik kijk het via m'n pc![]()
Dan vind ik Hyves vele malen erger.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind: dat er een film komt over Facebook of dat de hoofdrol gaat naar Justin Timberlake
Nou, net nog niet, maar door zo te denken nu wel.quote:
Neem de thermoskan koffie dan maar mee.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wordt een dashboard ontbijt dan.
Ik ben werken
Vooral die laatste zin.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PVV![]()
PVV-kamerlid mept barman
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net een essay geschreven over het roken van een waterpijp met vier jongens en de observaties die ik maakte
Language Skillsquote:
Verwachten ze wel dit soort onderwerpen?quote:
Mijn professor is hillarisch. En hij gaf ons de opdracht 'iets' te observeren. nahja, dan oberveer ik jongens. En waterpijpen.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verwachten ze wel dit soort onderwerpen?
En waarom dan idd niet twee van je favoriete zaken combineren.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn professor is hillarisch. En hij gaf ons de opdracht 'iets' te observeren. nahja, dan oberveer ik jongens. En waterpijpen.
genauquote:Op donderdag 24 september 2009 08:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En waarom dan idd niet twee van je favoriete zaken combineren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
genau! Jij hebt het zo erg begrepen
tuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 08:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Is de essay beschikbaar voor publicatie in de SC?
Weltrusten dan voor zo PS.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar nu moet ik toch wel zon beetje slapen, wekker gaat over zes uur en ik ben al zo moe de hele tijd
Kom maar op dan!quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:23 schreef MaJo het volgende:
Meuning
zo presentatiemaar dan ben ik er wel vanaf
ik heb trouwens de meest irritante panty aan everhij zakt de hele tijd van mijn kont af
Thanksquote:Op donderdag 24 september 2009 08:25 schreef zebaz het volgende:
Succes MaJo(met je presentatie dan he, dat jullie vrouwen panties dragen doen jullie jezelf aan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik ga in mijn pauze maar even een nieuwe kopen want dit is echt irritantquote:Op donderdag 24 september 2009 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bretels lenen? Of heb je nog ergens een jaratelgordel liggen?
Niet vergeten te declareren.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga in mijn pauze maar even een nieuwe kopen want dit is echt irritant
Voor mijn werk?quote:
Gewoon proberen.quote:
Goeiemorgen Diaan!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Panty'smaillots en leggings
Op teletekst staat al welke gasten vanavond komen trouwens.
Goedemorgen![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You might be interested in that, but I will leave that out of my essay if you do not mind.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Precies, je verhult in ieder geval geen geheime informatie als je het zou verklappen.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Diaan!
nou, als het al op teletekst staat hoef ik het ook niet meer te verklappen.
Op internet heb je ook teletekst.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Voor de mensen die geen teletekst in de buurt hebben zou het alsnog wel prettig zijn.
Erg jammer idd .........quote:Op donderdag 24 september 2009 09:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
You might be interested in that, but I will leave that out of my essay if you do not mind.
Inderdaad.quote:
Kousen?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de afgelopen 10 jaar ongeveer 1x iets van panty's aangehad en dat waren van die plakdingen die niet echt panty's zijn en waar ik nu de naam van kwijt ben
Ja maar dan hogerquote:
Hold ups inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hold ups heten die volgens mij. Heb ik aan gehad toen ik ging trouwens.
Zow de ramen zijn van binnen en buiten gelapt![]()
Waar vind jij die series etc. mag ook per pm...
Feestje gehad?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorggeeeeen, jezus wat ben ik brak zeg...
Het zegt mij helemaal niets eigenlijk. Ik laat het downloaden aan Peace over... maar ik zal het hem zeggen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Moet wel zeggen dat nieuwsgroepen sneller gaan hoorPitt haald gemiddeld 3,4 mb/s en dat is toch ietsje meer dan ik haal
Nee, tot 4 uur snachts buiten gestaan met het meisje wat ik leuk vindquote:
Ow wat romantischquote:Op donderdag 24 september 2009 11:20 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nee, tot 4 uur snachts buiten gestaan met het meisje wat ik leuk vind
Nou we hebben gezoend en ze heeft ook gezegd dat ze me onweerstaanbaar lekker vind ruiken, me leuk vind en het moeilijk vind om van me af te blijven...maar eerder heeft ze gezegd dat ze bindingsangst heeft dus ik probeer het rustig aan te doen...tegelijkertijd gaan we vrijdagavond bij haar film kijken etc. spannend spannend spannend...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Heeft je dat nog iets opgeleverd behalve het feit dat je nu brak bent?
Je hebt voor vrijdagavond toch wel een huilfilm uitgekozen?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:34 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nou we hebben gezoend en ze heeft ook gezegd dat ze me onweerstaanbaar lekker vind ruiken, me leuk vind en het moeilijk vind om van me af te blijven...maar eerder heeft ze gezegd dat ze bindingsangst heeft dus ik probeer het rustig aan te doen...tegelijkertijd gaan we vrijdagavond bij haar film kijken etc. spannend spannend spannend...
Ze heeft bindingsangst. Ik zou dan eerder voor iets als inglorious basterds gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt voor vrijdagavond toch wel een huilfilm uitgekozen?
Daar had ze het nog over nadat we afgesproken hadden! Helaas of misschien juist niet, heeft ze belachelijk veel films gezien, haar moeder had een videotheek...quote:
Oh.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef Etcetera het volgende:
Dat dacht jij zekerNog 2 vakken te gaan
Of staan ze buiten tot 4u 's nachts met een meisjequote:Op donderdag 24 september 2009 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
En als ze dan straks nog wat ouder zijn drinken ze zich binnen 1 avond weer naar een hulpeloos hoopje
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of staan ze buiten tot 4u 's nachts met een meisje
Oeh, heb jij ook weer belevenissen te vertellen?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:27 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Die meisjes kunnen je ook behoorlijk reddeloos laten voelen trouwens
Wat het ook nog A die het uitmaakte?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:11 schreef Etcetera het volgende:
OmgVrouwen
Series
A & B hadden een relatie. Het ging uit. Eerste dag dat ze elkaar weer zien op school B leert een nieuwe meid kennen, C, en die gaan met elkaar uit. A is boos omdat het pijn doet dat B met iemand anders uitgaat.
Het was uitWhat the fuck
Leuk is anders, maar ik vind het belachelijk dat ze boos isquote:Op donderdag 24 september 2009 15:24 schreef Soempie het volgende:
Dus als het uitgaat met Pitt en hij gaat met iemand anders daten doet dat jou niet zoveel? Of gaat het erom dat ze er niet boos over mag doen?
Nog steeds samen met je eerste liefde?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Aan de andere kant mag ik misschien niet te veel zeggen in dit geval want ik heb nog geen stukgelopen relatie gehad
Jepquote:Op donderdag 24 september 2009 15:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog steeds samen met je eerste liefde?
Je roommate is wel een beetje een skank als ik het zo leesquote:Op donderdag 24 september 2009 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
uhhhh ik had mijn slaap zo hard nodig maar nee hoorheb op de bank geslapen omdat mijn roommate het wel erg egzellig had met haar jongens bezoek
Proficiat, zo lang heb ik het nooit vol kunnen houden. Of die anderen met mij niet, natuurlijkquote:
Dat is best langquote:
Gelukkig is ze lief. En ze gedraagt zich verder helemaal niet zoquote:Op donderdag 24 september 2009 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je roommate is wel een beetje een skank als ik het zo lees
Erg lief om je steeds je eigen kamer uit te schoppenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gelukkig is ze lief. En ze gedraagt zich verder helemaal niet zo
Als ik het goed begrijp gaat PS "vrijwillig" wegquote:Op donderdag 24 september 2009 16:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
Erg lief om je steeds je eigen kamer uit te schoppen
Stiekem vind ze het best leuk om iedere keer tegen het thuisfront (wij dusquote:Op donderdag 24 september 2009 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat PS "vrijwillig" weg
pcies. ze voelt zich heel schuldig nuquote:Op donderdag 24 september 2009 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat PS "vrijwillig" weg
De mijne ging er na 2 jaar weer vandoor, op de basisschool.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Proficiat, zo lang heb ik het nooit vol kunnen houden. Of die anderen met mij niet, natuurlijk
Dat is toch ook leukquote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Stiekem vind ze het best leuk om iedere keer tegen het thuisfront (wij dus) te kunnen praten over haar skanky roommate
Wat helpt je dat precies als ze de volgende keer weer ligt te rotzooien en jij weer vertrektquote:Op donderdag 24 september 2009 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pcies. ze voelt zich heel schuldig nu
Was ook geen kritiek, meer een observatiequote:Op donderdag 24 september 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch ook leukIk zou dat wel leuk vinden
Arme jij. En toen had je er meteen genoeg van?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De mijne ging er na 2 jaar weer vandoor, op de basisschool.
Ik zeg je dat het helptquote:Op donderdag 24 september 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch ook leukIk zou dat wel leuk vinden
[..]
Wat helpt je dat precies als ze de volgende keer weer ligt te rotzooien en jij weer vertrektIk snap ergens wel dat je het doet, maar je geeft haar zo de ruimte heb ik het idee
Gelukkig is het geen bitch
Hebben jullie geen berghok waar "stelletjes" kunnen rommelen?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zeg je dat het helpt
Dan is het goedquote:Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zeg je dat het helpt
Ik zou toch wel zorgen dat ze ook een keer een andere plek zoeken hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zeg je dat het helpt
Ik zag hetquote:Op donderdag 24 september 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Oh de aanmelding is gelukt De_Hertog
Had nog niks nodigquote:Op donderdag 24 september 2009 19:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zag hetVeel plezier ermee. Ook al wat kunnen binnenhalen?
Nee, is niet nodig. Het gaat gewoon puur om de credits, meer niet. Ik heb ook nog nooit iets geupload. Meestal ben je daar toch ook al veel te laat meequote:Op donderdag 24 september 2009 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had nog niks nodigMaar Grey's Anatomy verwacht ik morgen
Domme vraag misschien, kon het niet echt vinden in de FAQ: moet ik zelf ook een upload beginnenDat doe ik namelijk nooit, ik seed het gewoon tot niemand meer download
Mwah, ik ken genoeg mensen die tot de rationele beslissing komen dat het beter is als ze uit elkaar gaan, maar dat betekent nog niet dat ze niet meer van de ander houden of er gelijk klaar mee zijn. Dan kan ik best wel begrijpen dat je emotioneel reageert als de ander kort erna aan het daten is. Niet handig om boos te worden, maar ergens kan ik het met wel voorstellen.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je samen beslist dat het uit is moet je niet moeilijk gaan doen dat je ex achter andere vrouwen cq mannen aangaat lijkt me
Mijn ex en ik gaan nog steeds goed met elkaar om maar misschien komt dat ook wel omdat we niet op een vervelende manier uit elkaar zijn gegaan. De afstand was te groot en we waren elkaar een beetje ontgroeid. Dus geen ruzie als een ander zou daten.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, ik ken genoeg mensen die tot de rationele beslissing komen dat het beter is als ze uit elkaar gaan, maar dat betekent nog niet dat ze niet meer van de ander houden of er gelijk klaar mee zijn. Dan kan ik best wel begrijpen dat je emotioneel reageert als de ander kort erna aan het daten is. Niet handig om boos te worden, maar ergens kan ik het met wel voorstellen.
\Ja nahja, liever hier dan op een of andere gettho-ish parkeerplaatsquote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou toch wel zorgen dat ze ook een keer een andere plek zoeken hoorDit is nu misschien niet erg, maar als het zo blijft.....
Een berghok zou dan wel fijn zijn ja
Of zijn kamer...
Heeft ze dr oude vriendje al opgebiecht dat ze rotzooit met een ander eigenlijk?
Ik zou zweren dat ik net een reactie had getikt.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn ex en ik gaan nog steeds goed met elkaar om maar misschien komt dat ook wel omdat we niet op een vervelende manier uit elkaar zijn gegaan. De afstand was te groot en we waren elkaar een beetje ontgroeid. Dus geen ruzie als een ander zou daten.
Ja. Ik heb het uitgemaakt dat vond ze niet leuk. (want dat is gewoon niet leuk.) Maar na een maandje kreeg ik een hele lieve brief waarin ze schreef dat ze het begreep en niet meer boos op mij was. We moesten elkaar gewoon los laten om vrij te kunnen zijn en om gelukkig te kunnen zijn. Een lange afstandsrelatie werkt gewoon nooit.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik net een reactie had getikt.
In elk geval mooi dat er geen ruzie van is gekomen. Jullie beslissing was ook heel rationeel, toch?
Tot nu toe nog steeds.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Arme jij. En toen had je er meteen genoeg van?
Ja en ze komt voorlopig ook niet terug. Elke dag is een groot avontuur zegt ze. Dus ze is daar gelukkig. Ik ben in NL gelukkig.quote:
Reeed...quote:
Hoi Redquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Dus ze is daar gelukkig. Ik ben in NL gelukkig.
Inderdaad! Dat is zeker top!quote:
Heee PSquote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Reeed...hoest met de baby? Ik vind het echt jammer dat we elkaar niet nog gezien hebben voor ik wegging
Ja fantastisch. Hoewel dit mijn laatste vrije week is heb ik het ontzettend druk maar dat geeft niet.....quote:
Okquote:Op donderdag 24 september 2009 20:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heee PS
Ja, vond het erg jammer dat het met de tijd niet meer lukte, maar we houden toch wel contact
En met Jair gaat alles goed, zal binnenkort wat foto's spammen
Zie hierboven: gaat heel goedquote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja fantastisch. Hoewel dit mijn laatste vrije week is heb ik het ontzettend druk maar dat geeft niet.....
En met jou en je gezin?
Ze hebben gewoon al het werk tijdens je vakantie op je bureau gegooid?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zie hierboven: gaat heel goed
Helaas is het mega-druk op werk + vrijwilligerswerk, dus het runnen van een huishouden en het onderhouden van een gezin kost me meer energie en tijd dan in een dag past
Inderdaad hele mooie film. Al La Folie Pas du tout ook met Audrey Tautou is ook heel mooi....quote:Op donderdag 24 september 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain
Ik vind dat zo'n briljante site, niet alleen de plaatjes die er langs komen, maar ook de titelquote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
At Least You Won’t Be Picking Ticks Off Your Butt
[ afbeelding ]
![]()
Nee, maar het leek er wel op. En m'n collega was nu 2 weken op vakantie, ze is maandag weer terug. Dan gaat het weer beter wordenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze hebben gewoon al het werk tijdens je vakantie op je bureau gegooid?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain
Sommige dingen zijn ronduit geniaal, sommige dingen zijn te gek voor woordenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n briljante site, niet alleen de plaatjes die er langs komen, maar ook de titel
Ja zeg, dan ga ik rellen hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad
mocht ik per ongeluk het topic dichtgooien: zit op m'n mobiel en kan dus geen nieuw topic openen
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De Band zonder banaan weet af en toe wel een slimme zin in elkaar te zettenquote:Amper 16 jaar, het gebeurde daar aan de Vlaamse kust
Geen ontkomen aan, nog vaak denk ik aan hoe die Vlaamse kust
Gastschrijver misschien ?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Band zonder banaan weet af en toe wel een slimme zin in elkaar te zetten
Nee hebben ze wel vaker. Over het algemeen stellen de liedjes niet zo veel voor, maar ik vind het nog wel geinig om te luisterenquote:
Huh? Ik was helemaal niet in beeldquote:
Tijdens de reclame.quote:
Dat ik met ella vogelaar liep?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tijdens de reclame.
En die Vlaamse politica kan ik toevoegen aan mijn lange 'Met wie wil ik graag uit eten danwel slapen?'-lijst.
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik met ella vogelaar liep?zag dat ik gefilmd werd maar wist niet dat dat werd uitgezonden
was dat een 'ondertussen bij Triana' ofzo?
ik vond de vlaamse ook erg sexy![]()
en een superlieve meid
Is goed. Zwart graag.quote:
Lekker. Thx.quote:
quote:Doordat de machinist van de aanstormende passagierstrein tijdig remde toen hij de ravage op dit spoor naderde, bleven de gevolgen voor de passagiers beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |