Op dat VBL Forum? SCH is zeker weer bezig.....quote:
Ah zo. Ik dacht al.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef Etcetera het volgende:
Nee op het 1/4 deel van mijn monitor dat VLC nu gebruikt
Greys begint hier morgenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Grey's Anatomy bedoel je denk ik. Maar inderdaad jippie![]()
Soemp, wat balen zeg... lastig hoor.
Trustequote:
Was, want permanent weg.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op dat VBL Forum? SCH is zeker weer bezig.....
Hier of daarquote:
Overal.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier of daarEen permban op FOK! is volgens mij nog nimmer een permban geweest
Shit, da's minder MaJo.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
Meh het gaat niet goednet even in bad geweest om te ontspannen maar de vlammen vlogen naar mijn hoofd dus ik ben er maar weer uitgevlucht. Nu duizelig en oververhit, voel me echt rot
ben nog bezig met het voorbereiden van mijn presentatie en moet eigenlijk nog een opdracht maken en een paar artikelen lezen maar ik denk dat ik dat maar laat schieten en morgen de presentatie in de trein maar verder voorbereid...
Dan heb ik hem overmorgen want volg alles via amerikaquote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Greys begint hier morgen
Vind ik wel netjes, ik kijk het via m'n pcquote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heb ik hem overmorgen want volg alles via amerika
Ga ik ook doen, het valt samen met mijn danslesquote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik wel netjes, ik kijk het via m'n pc![]()
Maar dan altijd nog via Amerikaquote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik wel netjes, ik kijk het via m'n pc![]()
Dan vind ik Hyves vele malen erger.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind: dat er een film komt over Facebook of dat de hoofdrol gaat naar Justin Timberlake
Nou, net nog niet, maar door zo te denken nu wel.quote:
Neem de thermoskan koffie dan maar mee.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wordt een dashboard ontbijt dan.
Ik ben werken
Vooral die laatste zin.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PVV![]()
PVV-kamerlid mept barman
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net een essay geschreven over het roken van een waterpijp met vier jongens en de observaties die ik maakte
Language Skillsquote:
Verwachten ze wel dit soort onderwerpen?quote:
Mijn professor is hillarisch. En hij gaf ons de opdracht 'iets' te observeren. nahja, dan oberveer ik jongens. En waterpijpen.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verwachten ze wel dit soort onderwerpen?
En waarom dan idd niet twee van je favoriete zaken combineren.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn professor is hillarisch. En hij gaf ons de opdracht 'iets' te observeren. nahja, dan oberveer ik jongens. En waterpijpen.
genauquote:Op donderdag 24 september 2009 08:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En waarom dan idd niet twee van je favoriete zaken combineren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
genau! Jij hebt het zo erg begrepen
tuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 08:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Is de essay beschikbaar voor publicatie in de SC?
Weltrusten dan voor zo PS.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar nu moet ik toch wel zon beetje slapen, wekker gaat over zes uur en ik ben al zo moe de hele tijd
Kom maar op dan!quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:23 schreef MaJo het volgende:
Meuning
zo presentatiemaar dan ben ik er wel vanaf
ik heb trouwens de meest irritante panty aan everhij zakt de hele tijd van mijn kont af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |