Ah dus op tijd online!quote:
Zeker hier niet. Wij zijn niet van die rellers geloof ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er gaat niet zo heel veel meer gebeuren.
Zaterdag met de SP caravaan op het Shanty(?) festival. Campagne over de pensioenleeftijd.quote:
En dan misbruikt ze even een nummer van Doe Maar.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zaterdag met de SP caravaan op het Shanty(?) festival. Campagne over de pensioenleeftijd.
Jammer dat Fosko en Lambrechts er aan mee hebben gewerkt. Die had ik (nog) hoog zitten.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan misbruikt ze even een nummer van Doe Maar.
Politici die nummers jatten en bewerken voor hun gewin![]()
Ik was ooit SP'er maar ik ben nu al jaren lid van D66.quote:
wat goed zegquote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
Een leuke meevaller vandaag. Ondanks dat ik maar één of twee dagen per maand bijbeun als beveiliger heeft dat beveiligingsbedrijf mij wel meegenomen in een opleidingstraject wat zij gaan starten. Het gaat om een driejarige BBL opleiding tot Front Office Manager(Team Leider). Alles op hun kosten!
En het mooiste is dat als ik dat diploma heb ik (eindelijk) iets een opleiding via HBO mag gaan doen.
Cool!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
Een leuke meevaller vandaag. Ondanks dat ik maar één of twee dagen per maand bijbeun als beveiliger heeft dat beveiligingsbedrijf mij wel meegenomen in een opleidingstraject wat zij gaan starten. Het gaat om een driejarige BBL opleiding tot Front Office Manager(Team Leider). Alles op hun kosten!
En het mooiste is dat als ik dat diploma heb ik (eindelijk) iets een opleiding via HBO mag gaan doen.
Ben je echt lid van een partij? Ik ben ooit begonnen met D66, daarna PvdA en het wordt nu weer D66 denk ik, maar ik ben geen lid.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was ooit SP'er maar ik ben nu al jaren lid van D66.
Ondersteunend lid. ik heb geen stem binnen de partij. Ik overweeg wel een lidmaatschap.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je echt lid van een partij? Ik ben ooit begonnen met D66, daarna PvdA en het wordt nu weer D66 denk ik, maar ik ben geen lid.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
Zuipse!quote:
Borrelse dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou ja zuipen, morgen weer werken
Doei Diaanquote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even op de bank hangen zonder laptop![]()
Slaap lekker voor straks!!
Als je maar niet The Sixth Sense gaat kijken. Zal je zien dat Bruce ook dood gaat.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Ghost te kijken. Enigszins ironisch dat de hoofdrolspeler Patrick Swayze is, die een geest speelt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Spoorwegpolitie Alkmaar trekt wapen
Ja, dat krijg je dus, als je VBL sluit
Daarvan ken ik het plot alquote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar niet The Sixth Sense gaat kijken. Zal je zien dat Bruce ook dood gaat.
Zo zie je maar dat VBL liefhebbers soms niet de slimste zijn. Het VBL forum is namelijk al gewoon weer open.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Spoorwegpolitie Alkmaar trekt wapen
Ja, dat krijg je dus, als je VBL sluit
De VBL liefhebbers zijn nu met knuppels en kettingen in het weiland bij Beverwijk een meet aan het houden....quote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat VBL liefhebbers soms niet de slimste zijn. Het VBL forum is namelijk al gewoon weer open.
Dan zit je de herhaling te kijken. Zal ik de afloop verklappen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De VBL liefhebbers zijn nu met knuppels en kettingen in het weiland bij Beverwijk een meet aan het houden....
Dit was ook gisterquote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat VBL liefhebbers soms niet de slimste zijn. Het VBL forum is namelijk al gewoon weer open.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zit je de herhaling te kijken. Zal ik de afloop verklappen.
Zo zie je maar dat niet VBL liefhebbers soms ook niet de slimste zijn.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat niet VBL liefhebbers soms ook niet de slimste zijn.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dit is een soort reenactment meet......
Ik geloof dat de VBL'ers hoopte op Danny.....quote:Op woensdag 23 september 2009 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dan zal er wel geen "voetbal fan" gevonden zijn die vrijwillig de rol van Picornie wil spelen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef Soempie het volgende:
neleos heeft een ban.
Neleos postte nog wel in VBL.....quote:
Ik vermoed wel dat het verband houdt. Er schijnt ook een VBL forum te zijn los van Fok waar nu alle dissidenten zich verzameld hebben. Die link spammen wordt ook niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef Soempie het volgende:
hm, zie net dat het om spam ging. Dacht dat het iets met VBL te maken zou hebben.
Dat is idd ook mijn gok.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat het verband houdt. Er schijnt ook een VBL forum te zijn los van Fok waar nu alle dissidenten zich verzameld hebben. Die link spammen wordt ook niet op prijs gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |