Ohja, want hij heeft de honderdduizend te verteren? Als ze je niet accepteren met een zwarte spijkerbroek blijf je toch gewoon weg?quote:
Nee, dat zei ik dus al.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef iFries het volgende:
Koop gewoon een zwarte broek ...
Die zwartkousen moeten niet zeikenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:54 schreef snkr-xxx het volgende:
h&m, zwarte broek, 30 euro. niet zeiken.
Echte mannen dragen spijkerbroekenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens ben je wel redelijk pauper als je alleen spijkerbroeken hebt.
Een beetje kerel heeft wel een smoking en wat kostuums.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Echte mannen dragen spijkerbroeken
Dat dusquote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef snkr-xxx het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor, dat het om de aanwezigen gaat en niet om de kleding. Maar als het om zoiets als een begrafenis gaat zou ik gewoon die broek kopen zodat je er heen kan om je vriendin te steunen. En er niet zo moeilijk om doen.
Vraag onze mening dan niet als je er toch niet voor open staat en het als onzin weg wuift.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Die zwartkousen moeten niet zeikenTis toch en vrij land en doe aan wat ik wil. Het is niet zo alsof ik in m'n Aussie aan kom zetten. Die spijkerbroek IS toch zwart EN netjes?
Ik zou het ook niet waarderen als mensen in een spijkerbroek naar mijn begrafenis komen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die hier gaan zeiken dat hij een nieuwe broek moet kopenHij geeft toch al aan dat hij het geld er niet voor heeft, en als ze dan zeggen dat je niet welkom bent mooi thuisblijven, gaat hier toch om de mensen die aanwezig zijn op de begrafenis, en niet om dat de broek niet zwart genoeg is. Wat een gedoe zeg iemand gaat dood en mensen gaan zich druk maken om een broek ..
Mijn oma noemde spijkerbroeken 'melkgoed' (dus spul waarin je koeien melkt), nee, een spijkerbroek is niet netjes voor die generatie.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Die zwartkousen moeten niet zeikenTis toch en vrij land en doe aan wat ik wil. Het is niet zo alsof ik in m'n Aussie aan kom zetten. Die spijkerbroek IS toch zwart EN netjes?
quote:
Heb gewoon respect voor een ander zijn levensovertuiging en drink een biertje minder deze maand.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef L.no het volgende:
Kon je het niet lenen van iemand anders?
Nee, hij is student en kan "het geld wel beter besteden".. Lees: Hij koopt liever bier dan dat ie z'n vriendin steunt, respect toont en ff een broekje van een paar tientjes kooptquote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die hier gaan zeiken dat hij een nieuwe broek moet kopenHij geeft toch al aan dat hij het geld er niet voor heeft, en als ze dan zeggen dat je niet welkom bent mooi thuisblijven, gaat hier toch om de mensen die aanwezig zijn op de begrafenis, en niet om dat de broek niet zwart genoeg is. Wat een gedoe zeg iemand gaat dood en mensen gaan zich druk maken om een broek ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |