Ohja, want hij heeft de honderdduizend te verteren? Als ze je niet accepteren met een zwarte spijkerbroek blijf je toch gewoon weg?quote:
Nee, dat zei ik dus al.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef iFries het volgende:
Koop gewoon een zwarte broek ...
Die zwartkousen moeten niet zeikenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:54 schreef snkr-xxx het volgende:
h&m, zwarte broek, 30 euro. niet zeiken.
Echte mannen dragen spijkerbroekenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens ben je wel redelijk pauper als je alleen spijkerbroeken hebt.
Een beetje kerel heeft wel een smoking en wat kostuums.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Echte mannen dragen spijkerbroeken
Dat dusquote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef snkr-xxx het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor, dat het om de aanwezigen gaat en niet om de kleding. Maar als het om zoiets als een begrafenis gaat zou ik gewoon die broek kopen zodat je er heen kan om je vriendin te steunen. En er niet zo moeilijk om doen.
Vraag onze mening dan niet als je er toch niet voor open staat en het als onzin weg wuift.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Die zwartkousen moeten niet zeikenTis toch en vrij land en doe aan wat ik wil. Het is niet zo alsof ik in m'n Aussie aan kom zetten. Die spijkerbroek IS toch zwart EN netjes?
Ik zou het ook niet waarderen als mensen in een spijkerbroek naar mijn begrafenis komen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die hier gaan zeiken dat hij een nieuwe broek moet kopenHij geeft toch al aan dat hij het geld er niet voor heeft, en als ze dan zeggen dat je niet welkom bent mooi thuisblijven, gaat hier toch om de mensen die aanwezig zijn op de begrafenis, en niet om dat de broek niet zwart genoeg is. Wat een gedoe zeg iemand gaat dood en mensen gaan zich druk maken om een broek ..
Mijn oma noemde spijkerbroeken 'melkgoed' (dus spul waarin je koeien melkt), nee, een spijkerbroek is niet netjes voor die generatie.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Die zwartkousen moeten niet zeikenTis toch en vrij land en doe aan wat ik wil. Het is niet zo alsof ik in m'n Aussie aan kom zetten. Die spijkerbroek IS toch zwart EN netjes?
quote:
Heb gewoon respect voor een ander zijn levensovertuiging en drink een biertje minder deze maand.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef L.no het volgende:
Kon je het niet lenen van iemand anders?
Nee, hij is student en kan "het geld wel beter besteden".. Lees: Hij koopt liever bier dan dat ie z'n vriendin steunt, respect toont en ff een broekje van een paar tientjes kooptquote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die hier gaan zeiken dat hij een nieuwe broek moet kopenHij geeft toch al aan dat hij het geld er niet voor heeft, en als ze dan zeggen dat je niet welkom bent mooi thuisblijven, gaat hier toch om de mensen die aanwezig zijn op de begrafenis, en niet om dat de broek niet zwart genoeg is. Wat een gedoe zeg iemand gaat dood en mensen gaan zich druk maken om een broek ..
Owquote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens ben je wel redelijk pauper als je alleen spijkerbroeken hebt.
Dus jij waardeert mensen, zelf na je dood, niet op wat ze zijn, maar wat ze aanhebbenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet waarderen als mensen in een spijkerbroek naar mijn begrafenis komen.
Inderdaad. Op zn minst 1 pak ofzo in je garderobe. Zo kan je voor speciale gevallen zoals deze het meteen aandoen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een beetje kerel heeft wel een smoking en wat kostuums.
Niet iedereen drinkt de hele dag bier zoals jijquote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef iFries het volgende:
[..]
Nee, hij is student en kan "het geld wel beter besteden".. Lees: Hij koopt liever bier dan dat ie z'n vriendin steunt, respect toont en ff een broekje van een paar tientjes koopt
je denkt te veel vanuit je eigen belevingswereld. Op jouw begrafenis maakt het niet uit wat mensen dragen. Dit is niet jouw begrafenis.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:07 schreef Adfundum het volgende:
Je ziet tegenwoordig alle kleuren behalve zwart op een gemiddelde begrafenis. Zwarte spijkerbroek lijkt mij netjes genoeg .
Ik zou het ook niet waarderen als mensen in een spijkerbroek geweigerd wordt naar mijn begrafenis te komen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dus jij waardeert mensen, zelf na je dood, niet op wat ze zijn, maar wat ze aanhebben![]()
![]()
Ik zou vol afschuw naar de mensen staren als zij niet in het zwart (in IEDER geval een zwarte broek) kwamen opdagen op een uitvaart van mijn dierbaren.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dus jij waardeert mensen, zelf na je dood, niet op wat ze zijn, maar wat ze aanhebben![]()
![]()
Spijker op z'n kopquote:Op woensdag 23 september 2009 17:07 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat ik eigenlijk lijk te zien, is iemand die perse niet wil conformeren in dit geval, waar het nu niet de tijd of plaats voor is en daardoor misschien z'n vriendin laat zitten op een begrafenis.
Inderdaad. Ik heb niet veel geld en wil het aan dingen besteden die echt nodig zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet iedereen drinkt de hele dag bier zoals jijIk heb op dit moment ook niet veel geld en wat ik heb besteed ik liever aan dingen die echt nodig zijn. Gaat hier toch om het bijzijn van familieleden en niet om hoe hij/zij er bij loopt, hij is toch in het donker gekleed. Als die familie het zo'n probleem vind geven ze hem toch geld om een nieuwe broek te halen.
Het is wel je milieuquote:Op woensdag 23 september 2009 17:10 schreef BlackRhino het volgende:
Inderdaad. Ik heb niet veel geld en wil het aan dingen besteden die echt nodig zijnNiet aan iets wat toch maar een paar uur duurt. Inderdaad, mijn pa zei ook al: betalen hun dan die nieuwe broek?
Ligt niet zozeer aan het milieu waar je uitkomt, maar meer hoe jezelf tegenover zulke dingen staat. Ikzelf ben vrij nuchter. What can I say, that's me
psst je broek word niet zwarter van dat wasmiddelquote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef BlackRhino het volgende:
Mensen, ik drink geen bier! Het gaat erom dat ik het gewoon onzinnig vind. Er is inderdaad iemand dood en iemand maakt zich druk om een stuk stof dat nie zwart genoeg isIk ga er inderdaad gewoon heen in mijn spijkerbroek. En anders kan ik hem altijd nog wassen met [ afbeelding ] zodat hij NOG zwarter wordt!
Trouwens, als ik doodga, mag iedereen komen in wat 'ie wil. Ik wil niks sombers op mijn begrafenis, dat ik dood ben is al erg genoeg, van mij mogen ze in het wit komen en erop los feesten! Trouwens, van die psychedelic outfits lijkt me wel cool. Maar goed, het is inderdaad mijn begrafenis niet
Eensch!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Echte mannen dragen spijkerbroeken
Omdat hij besloten heeft dat de rouwende familie niet zo moet zeuren.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:16 schreef L.no het volgende:
Misschien overlees ik het, maar waarom kan TS niet van iemand een broek lenen?
Oh, hij wilde alleen bevestiging hebben van zijn mening in dit topic.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat hij besloten heeft dat de rouwende familie niet zo moet zeuren.
Ik denk hetquote:Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef L.no het volgende:
Oh, hij wilde alleen bevestiging hebben van zijn mening in dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |